Busworld Southeast Asia се готви за второто си издание

11.08.2022

Busworld Southeast Asia се готви за второто си издание

Второто издание на Busworld Southeast Asia, организирано от Busworld и неговия индонезийски партньор GEM Indonesia, ще се проведе в продължение на три дни, от 5 до 7 октомври 2022 г. в Jakarta International Expo в Индонезия.

[✕]



След първото успешно шоу през 2019 г. автобусната индустрия е готова за нова среща на живо. Както в други региони в света, автобусният бизнес в Югоизточна Азия беше до голяма степен повлиян от пандемията. Но сега, когато пазарът се възстановява времето е подходящо за рестарт на бизнеса.

Автобусната индустрия в региона е в повратна точка, свързана с плановете за електрификация на автобусите, които са на първо място в дневния ред на индонезийското правителство. Според Askarindo, асоциацията на бодибилдерите в Индонезия, четирите най-големи компании - Laksana, New Armada, Adi Putro и Tentrem държат между 85 и 90% от пазара и са повече от нетърпеливи да покажат най-новите си модели на изложението.

Laksana ще пусне чисто нов туристически автобус, който според тях ще привлече внимание. New Armada също ще пусне и нов туристически модел, но запазва в тайна, останалото, което ще бъде разкрито в изложбена зала. Adi Putr ще представи единствения автобус със самоносеща каросерия в Индонезия. А Tentrem кани всички да дойдат и да разберат какво ще има на щанд си. Китайският производител Golden Dragon, който има текущ проект за тестване на електрически автобуси с TransJakarta, ще представи два електрически автобуси- 6-метров и 12-метров.

С всеки изминал ден расте списъкът с доставчици на разнообразни компоненти и аксесоари за автобуси. Продуктите, които ще бъдат представени на Busworld Southeast Asia включват от соларни панели за захранване на батерии, през ADAS системи, камери за безопасност, текстил, врати, осветление…

На 5 и 6 октомври, в рамките на два от трите дни на изложението, посетителите на Busworld могат да присъстват на шест различни семинара. Всеки семинар, организиран от международен или местен партньор, засяга различна тема, свързана с пазара в Югоизточна Азия. Всички сесии ще имат симултанен превод на английски. Темите включват задълбочен анализ на пазара, здравни протоколи след COVID и всичко, което трябва да се знае относно автобусите с нулеви емисии и тяхната експлоатация. Семинарите са безплатни и се провеждат в изложбените зали.

При организирането на изложението Busworld си партнира с ITDP (Институт за транспорт и политика за развитие), Frost and Sullivan, MTI (Индонезийско транспортно дружество), Instran (Институт на Транспортни изследвания), Askarindo (Асоциация на производителите на каросерии) и Ipomi (Млади индонезийски автобусни предприемачи), които активно помагат за развитието и популяризирането на търговското изложение и семинарите.

<< Обратно към новините