Повече Dacia, все още Dacia
Dacia представи своя 5-годишен план, като част от стратегията Renaulution на Groupe Renault.
Със създаването на бизнес подразделението Dacia-Lada, Dacia ще повиши своята ефективност и конкурентоспособност, като същевременно навлезе в нова територия по отношение на продуктите си. Представянето на концептуалния модел Bigster проправя пътя към нови хоризонти за Dacia в сегмент C.
През последните 15 години Dacia консистентно разработва съвременни, семпли и привлекателни автомобили. Разчитайки на несравнимо ноу-хау, Dacia се възползва от най-добрите доказани технически решения на Groupe Renault и Алианса Renault Nissan Mitsubishi.
Благодарение на устойчив дистрибуционен модел, Dacia утвърждава своето име в 44 държави със 7 милиона продадени автомобила и с много модели, оглавяващи продажбите в своя клас. Година след година Sandero и Duster остават съответно автомобил №1 и SUV №1, продавани на физически лица в Европа.
Следейки пулса на своето поколение, Dacia е винаги право в целта. За да засилва своята позиция и да разработва автомобили, които едновременно отговарят на нуждите на клиентите и се развиват в крак с променящата се индустрия, Dacia разчита на:
- пестелив и дисциплиниран подход към разходите при разработването на продукта;
- специално бизнес подразделение Dacia-Lada, подкрепено от глобална автомобилна група с целенасочена технологична поддръжка, за да се увеличи потенциалът за синергия и пренос;
- новата и наскоро разработена, ценово-конкурентна и особено гъвкава платформа CMF-B на Алианса, която ще даде възможност на Dacia и Lada да преминат от 4 платформи към 1 и от 18 типа на каросерията към 11;
- автомобили, базирани на тази платформа, възползващи се както от задвижване с горива от алтернативни източници, така и от хибридни двигатели, като се гарантира съответствие с промените в регламентите и потреблението на мобилност;
- конкурентна гама, радваща се на по-модерни допълнения като Sandero, Logan и Dacia Spring - най-достъпният електрически градски автомобил в Европа - през 2021 г. и 3 нови модела на близкия хоризонт през 2025 г.;
- участие в сегмент C, демонстрирано от концептуалният модел Bigster.
Верен на стила Dacia, концептуалният модел Bigster е просторен, солиден, предназначен за открити и прашни пътища, изследващ нови хоризонти. Той е самата същност на един 4,6-метров SUV, който съдържа нито повече, нито по-малко от най-важното. Този SUV е начинът, по който Dacia прави C-сегмента достъпен, на цената на автомобил от по-ниския сегмент.
ДНК-то на концептуалния модел Bigster е слято със силните ценности на марката, спомогнали за утвърждаването на здрава и дълготрайна връзка с клиентите и привържениците през годините: семплост, честност и автентичност.
Пропорциите на Dacia Bigster са съвременни и въпреки това неподвластни на времето. Те изпращат ясно послание за здравина. Линиите са семпли и вдъхващи доверие. Липсват претенции; това, което виждате, е това, което получавате.
Щедрите външни размери са обещание за много просторен интериор. Y-образният светлинен подпис вече е по-голям, подчертаващ дръзкия, уверен стил на SUV. Тъмнозеленото покритие подсказва за приключенския изследовател в интериора.
Без излишни декорации, без хромирани покрития или имитация на алуминий, концептуалният модел Bigster е честен автомобил, изработен с истински принципи, като например избора да се използват само сурови рециклирани пластмаси за всички външни защитни панели.
Бъдещ водещ модел в гамата на Dacia, Bigster може да бъде както с хибриден двигател, така и задвижван от алтернативни източници на енергия, което означава, че марката винаги ще бъде в перфектен синхрон с променящите се регламенти и очаквания на клиентите.
Както се вижда от концепцията Bigster, Dacia е начин за бягство от рутината, предоставяйки на клиентите уникално, истинско, стойностно преживяване. Повече от всякога Dacia въплъщава свободата на движение и се превръща в изявление, което отразява нуждите и основните стремежи на своите клиенти. Покупка със значение. Dacia: винаги стойностна, все по-привлекателна.