IVECO пуска бордови спътник за водачите

01.12.2020

IVECO пуска бордови спътник за водачите

Иновативният гласов асистент е изграден върху технологията на Amazon Web Services (AWS).

[✕]

Проектът на IVECO, базиран на Amazon Web Services (AWS), поставя нови стандарти в иновативните услуги за шофьори чрез въвеждане на гласова услуга през Amazon Alexa.

IVECO, световен производител на леки, средни и тежки автомобили за работа и автобуси, е водещ в Европа в използватето на машинното обучение и безсървърните възможности на AWS и Amazon Alexa, за да подобри условията за водача.

[✕]


Новата гласова услуга позволява на шофьорите на IVECO да управляват и планират гласово маршрута си, да проверяват поддръжката и състоянието на автомобила, както и да искат съвети за шофиране. Гласовата услуга може да управлява и контролния панел в кабината, позволявайки на водачите да останат фокусирани върху пътя, и така повишава безопасността на движението. Тя улеснява шофьорите да останат свързани с общността на колегите си с IVECO.

Услугата е проектирана от екипа на IVECO Digital с подкрепата на AWS Professional Services и е изградена по методологията Amazon Working Backward Innovation, в програмата за цифрови иновации AWS. Тя използва AWS машинно обучение, глас, сигурност и безсървърни технологии.

„Щастливи сме с новата гласова услуга, която ще постави нови стандарти в автомобилната индустрия“, каза Фабрицио Коничела, оглавяващ дигиталния отдел в IVECO. „Използвайки богатото портфолио на AWS, IVECO успя да внедри иновации и да предостави в рекордно кратко време нова услуга, коренно променяща начина, по който водачите могат да взаимодействат с нашите превозни средства и общността.

Новата гласова услуга от IVECO е в основата на бъдещата дигитална стратегия на компанията. Тя се стреми да предложи напълно нов подход за шофьорите и те да изпълняват задачите си по интерактивен начин, като същевременно повишава нивото на безопасност и комфорт."

<< Обратно към новините