Рено Нисан България стана на 15 години

22.10.2020

Рено Нисан България стана на 15 години

През тази година Рено Нисан България навършва 15 години от създаването си. Компанията отпразнува юбилея си с кампания за своите служители и партньори, припомняща постиженията на марките Renault, Dacia и Nissan.

[✕]

 
От създаването си през 2005 г. Рено Нисан България има за цел да утвърди марките Renault, Nissan и от 2006 г. Dacia на българския пазар и постепенно подобрява пазарните им резултати до достигане до лидерството в продажбата на нови автомобили.

„През годините компанията се утвърди на българския автомобилен пазар. Позиционирахме и трите марки на челни позиции по продажби, развихме устойчив модел на след-продажбено обслужване, диктуваме стандартите в обслужването на клиенти и се наложихме трайно и консистентно в съзнанието на потребителите посредством отличаващи се рекламни кампании и събития.“, казва Емил Гърнев, генерален мениджър Renault & Dacia в компанията.

[✕]


„Отправили сме поглед напред към предизвикателствата на времето, но неизвестността не ни плаши, защото ние имаме основите, върху които ще можем да изградим устойчиво бъдеще. Смело вървим към трансформация на бизнеса, която е необходима, за да отговорим на нуждите на нашите клиенти през утрешния ден.“, споделя Камен Илчев, генерален мениджър за Nissan.

Със здравина, надеждност и достъпни цени Dacia се превърна в предпочитаният избор за българския потребител и през 2013 г. марката си извоюва лидерската позиция на пазара с 2118 регистрирани автомобила. Място, което Dacia запазва през следващите седем години до 2019 г., когато постига поредния рекорден резултат – 5451 регистрирани автомобила, съставляващи ръст от над 150% спрямо първата си лидерска година.

Renault следва успеха на Dacia и благодарение на пълното обновяване на продуктовата гама, започнало с Renault CLIO през 2012 г., достига второто място по продажби през 2015 г. с 2696 регистрирани автомобила. Марката затвърждава този успех през следващите четири години, а към днешна дата дори изпреварва Dacia по регистрации с 2406 автомобила.

Изключително успешната гама високопроходими автомобили на Nissan също не остава незабелязана за българските потребители. Марката влиза в топ 10 по продажби на нови автомобили през 2013 г. и достига до шестото място за 2018 и 2019 г. Регистрираните автомобили Nissan за 2019 г. са 3183, което съставлява ръст от почти 170% спрямо 2013 г. Шестото място е запазено за Nissan и към днешна дата с над 1400 регистрирани автомобила.

Рено Нисан България има безпрецедентни успехи и в областта на лекотоварните автомобили у нас. От лансирането си през 2012 г. Dacia Dokker предизвиква фурор и бързо се превръща в лидер в сегмента на вановете в България. Този успех е продължен до 2020 г. и моделът заема трето място с близо 850 регистрирани автомобила. Renault Master владее сегмента на бусовете, консистентно увеличавайки продажбите си през последните четири години (464 продажби за 2016 г., 498 продажби за 2017 г., 638 продажби за 2018 г. и 759 продажби за 2019 г.). Разнообразието от лекотоварни решения, предложени от Рено Нисан България, е допълнено от Nissan Navara. Модел с над 20-годишна история, Nissan Navara е доказал своите качества и поддържа добри позиции в сегмента на пикапите.

През предизвикателната 2020 г. запазва доброто си представяне и към месец септември постигат почти 30% пазарен дял. Според статистиката шест от десетте най-продавани модели автомобили в България са на трите марки – Nissan Qashqai с 1214 регистрации, Renault CLIO с 1111 регистрации, Dacia Dokker с 843 регистрации, Dacia Duster с 772 регистрации, Renault MASTER с 516 регистрации и Dacia Sandero с 420 регистрации.

Като филиал за марките Renault, Dacia и Nissan, Рено Нисан България разчита най-вече на своите дилърства за качествена връзка с клиентите на марките. С откриването на своята 21-ва локация в края на 2019 г. оторизираната мрежа търговски представителства на компанията става най-голямата в България. Освен количествени, Рено Нисан България и нейните дилърски партньори постигат и високи качествени резултати, извоювайки си множество глобални и локални награди за ниво на обслужване.

През 2016 г. Рено Нисан България прави важна крачка в развитието на гамата си финансови продукти сключвайки стратегическо партньорство със Сожелиз България. Дългосрочното партньорство има за цел да улесни процеса по закупуване на нов автомобил, да облекчи финансовите условия и да подпомогне индивидуалните клиенти, малкия и среден бизнес чрез два основни продукта - финансов лизинг и дългосрочен наем. Именно благодарение на успешните си партньорски взаимоотношения със Сожелиз България, през тази година Рено Нисан България лансира атрактивният финансов продукт в контекста на безпрецедентната ситуация в страната - 6 месеца гратисен период за старт на плащане на месечните вноски при сключване на лизингов договор за нов автомобил Renault, Dacia или Nissan без допълнително олихвяване.

С поглед към бъдещето и желание да допринесе за качественото развитие на нови таланти в бранша, от 2016 г. Рено Нисан България поддържа друго значимо дългосрочно партньорство – с Технически университет – София. Освен регулярен обмен на ресурс и знания между двете страни, ключова стъпка в партньорските взаимоотношения играе откриването на обучителен център в сградата на Технически университет – София, използван за подготовката на кадри в бранша и за обучения на технически специалисти от мрежата на Рено Нисан България.

<< Обратно към новините