borsa.kamioni.bg - обяви само за автомобили за работа. Вижте ги!  Публикувайте вашата сега!  Абонирайте се още сега за 2019 г.  Изберете и спечелете с комбиниран абонамент  + 

Дискордиа расте и задава стандарти

06.11.2018

Дискордиа расте и задава стандарти

Да работим на силно конкурентен пазар като европейския е огромно предизвикателство, но и мотивация да се развиваме активно и все по-успешно – казва Христо Христов, изпълнителен директор на Дискордиа.

[✕]

Дискордиа, една от най-бързо развиващите се транспортно-логистични компании в Европа, отбелязва впечатляващ ръст през последните 5 години. Над 4,5 пъти нараства флотилията от превозни средства, с които водещата българска компания оперира, достигайки 535, броят на служителите понастоящем е 850 души, а приходите се покачват от 32 млн. лв. на 125 млн. лв.

Бързият темп на развитие се дължи също и на иновативните технологии като Microsoft Dynamics NAV, NaviTrans, DynaFleet, Map&Guide, Transics, които компанията непрекъснато внедрява. Те спомагат за ефективно управление на процесите във фирмата, за цялостна оптимизация на транспортния процес, контрола по изразходването на гориво и безопасността по време на работа.

„През последните 5 години направихме 130 млн. лв. инвестиции и открихме 700 работни места. През следващите години Дискордиа планира да инвестира 350 млн. лв. в разширяване на флотилията, която трябва да се увеличи до 1380 товарни автомобила.“ С тези убедителни числа и много факти от историята на фирмата Христо Христов обясни пред журналисти как ръстът на Дискорида е устойчив и позволява инвестиции в нови иновативни решения. Но когато се говори за иновации, това не са само високотехнологичните продукти, а и онези умения да се работи с бизнес партньорите и с хората във фирмата, които водят до нови стандарти в транспортно-логистичния бранш – обясни мениджърът. И разказа как управленски решения за използване на товарните автомобили, реално осчетоводеното време плюс бонусна система за резултати, са довели до изменение на профила на шофьорите. И даде следния пример - когато един шофьор е мотивиран да щади машината, той вдига нейната цена при обратното изкупуване от производителя.

Челната тройка на пазарите, на които работи Дискордиа, са Германия, Турция и Австрия. Тя е предпочитан бизнес партньор на товародателите и в държавите от Източна Европа. Мениджмънтът на компанията стратегически разработва пазарите на Гърция, Румъния и България като общ пазар и си е поставил за цел да бъде трайно лидер на пазара на превози в Европа, като големина на флота и качество на услугите.

„Възползвахме се от динамиката на пазара и убедихме клиентите да използват нашите активи заради по-добрата цена, която даваме на европейския пазар“, коментира Христо Христов.

Повече за компанията – в бр. 10 на сп. Логистика

<< Обратно към новините