borsa.kamioni.bg - обяви само за автомобили за работа. Вижте ги!  Публикувайте вашата сега!  Абонирайте се още сега за 2019 г.  Изберете и спечелете с комбиниран абонамент  + 

Идва електрическият MAN Lion’s City Е

13.07.2018

Моделът с нулеви емисии ще бъде показан по време на IAA 2018 през септември в Хановер

Идва електрическият MAN Lion’s City Е

Без съмнение основен акцент на щанда на MAN Truck & Bus по време на IAA 2018 през септември в Хановер ще бъде новият напълно електрически градски автобус MAN Lion’s City Е. Мюнхенският производител обяви, че е напълно готов с разработката на превозното средство с нулеви емисии.

[✕]

12-метровият и иновативно изглеждащ Lion’s City Е се задвижва от централно разположен електродвигател, а тяговите батерии осигуряват пробег с едно зареждане от 200 км при реални условия. Производството на модела ще стартира през втората половина на 2020 г.

На клиентите избрали електрическия градски автобус MAN ще предложи пълна гама от услуги, свързани с предварителни анализи, консултации и проектиране, за да улесни преминаването на автопарковете им към електрическа тяга.



Lion’s City Е се базира изцяло на новото поколение на градския модел Lion’s City, представено по-рано тази година. При 12-метровата единична мощността на електродвигателя ще е 160 кВт, а при 18-метровия съчленен вариант - с 270 кВт. Енергията за задвижване ще се съхранява в модулни батерии с общ капацитет 480 кВтч при единичния автобус и 640 кВтч при съчленения.

MAN използва в автобуса прецизна технология за батериите и за енергиен мениджмънт, за да осигури максимален пробег на автобуса с едно зареждане. Батериите са с интелигентно охлаждане, което се адаптира към атмосферните условия. Перспективите са батериите да запазват капацитета и съответно пробега с едно зареждане за целия си жизнен цикъл.



Пълното зареждане на батериите в депото ще става за около 3 часа при солоавтобуса, пир мощност на зарядния ток 100 кВт. От MAN са следили от близо работата на над 200 транспортни оператори в Европа и са изследвали обратната връзка от много градове, след което са преценили, че зареждането в депото след работа е по-ефективно от бързото зареждане по маршрутите, по време на работа.

При разработката на автобуса MAN си партнира с редица транспортни оператори. това ще продължи до пускането на модела в производство през 2020 г. Стратегически партньори на MAN в проекта са Hamburger Hochbahn и Verkehrsbetriebe Hamburg-Holstein, Stadtwerke München и Münchner Verkehrs Gesellschaft, Stadtwerke Wolfsburg и Wolfsburger Verkehrs-GmbH. Последните стартирани партньорства са с компании от Люксембург - Voyages Emile Weber и Losch Luxembourg.

<< Обратно към новините