borsa.kamioni.bg - обяви само за автомобили за работа. Вижте ги!  Публикувайте вашата сега!  Абонирайте се още сега за 2018 г.  Изберете и спечелете с комбиниран абонамент  + 

IAA Nutzfahrzeuge 2018: Дигитализация, свързаност, автономност

13.07.2018

Driving tomorrow е мотото на 67-ото издание на изложението на автомобили за работа в Хановер

IAA Nutzfahrzeuge 2018: Дигитализация, свързаност, автономност

1881 изложители от 47 страни са заявили участие досега в 67-ото международно изложение на автомобили за работа IAA Nutzfahrzeuge 2018, което ще се проведе от 20 до 27 септември 2018 г. в Хановер. Резервирани са 279 500 кв. м площи, от които 234 500 са в залите, а 45 000 – на открито.

[✕]

Фактите станаха известни по време на традиционното предварително представяне на изложението, което се състоя на 11 юли във Франкфурт. По време на форума своите виждания за развитието на автомобилите за работа споделиха, освен организаторите на изложението от Асоциацията на германските производители на автомобили (VDA) и мениджъри на най-големите производители на автомобили за работа - камиони, лекотоварни, автобуси и ремаркета.

За сравнение при последното изложение преди 2 години изложителите са били 2013 от 52 страни, а общите изложбени площи - 270 000 кв. м. От последните години рекордна като брой участници, за сега си остава 2014 г. - 2066 изложители.

Driving tomorrow (Задвижваме утрешния ден) е мотото на тазгодишното изложение в Хановер. То кореспондира напълно с това, към което се е насочил автомобилният транспорт и съответно автомобилите за работа. Цифровизация, свързаност и автономно управление са трите фокуса, които най-пълно характеризират IAA Nutzfahrzeuge 2018, подчерта в своето изказване Бернхард Матес, президент на VDA.


„Цифровизацията на трафика отваря напълно нови възможности за по-плавна и по-ефективна мобилност както в големите градове, така и извън тях. Това е необходимо, защото се нуждаем от взаимодействието на всички видове транспорт, за да се справим с нарастващия обем товари. Освен това дигитализацията води до намаляване на вредните емисии. Но най-важното е, че цифровизацията, свързаността и автономното управление ще доведат до квантов скок в пътната безопасност“, заяви Матес.

По време на форума, ръководителите на големите европейски производители споделиха своите виждания за бъдещето на транспорта.


„Когато говорим за промяна в нашия сектор, ние не говорим само за нови задвижващи системи или модификация на кабината. Става дума за това как ние - транспортната индустрия, като ключов компонент на нашата икономика, искаме да помогнем за формирането на най-голямата трансформация в нейната история. Защото който не се променя, ще бъде подменен! И ние сме длъжни да се променяме. Ето защо ние трябва да предостяваме дигитални логистични платформи, които да консолидират флотите, което означава по-малко трафик, не толкова натоварени пътища и по-ниска цена за транспорт. Нека камионите да се движат автономно или полуавтономно. Така ще намалим натовареността на шофьорите и по-добре ще бъдат използвани автомобилите. Да позволим на камионите да се движат в конвои, както това се случва на магистрала A9 в Бавария, като това драстично ще намали емисиите и ще повиши сигурността. И не на последно място е работата върху автомобилите с алтернативни задвижвания, които все по-бързо навлизат в нашето ежедневие“, каза Андреас Реншлер, изпълнителният директор на Volkswagen Truck & Bus и член на борда на директорите на Volkswagen AG.


„Нашата цел при разработката на нови технологии е те да достигнат до реалния бизнес, тъй като доброто решение е по-добро от бързото решение. В Daimler Trucks & Buses постигнахме много, но това далеч не е всичко. Чрез внимателно оптимизиране на новите продукти преди те да бъдат представени пред публика. Имаме ясният стремеж да бъдем лидери във всички нови технологии - и това важи и за камионите и за автобусите. И ние имаме правилните условия да го направим! Първо, иновациите са в нашата ДНК: ние сме изобретателите на камионите и автобусите и никога не сме спирали да определяме стандартите. На второ място е нашият дългогодишен опит, както и дългогодишното доверие на нашите клиенти - за да пренесем иновациите в серийното производство, ние работим интензивно с нашите клиенти. И трето, това е синергията между нашите камиони и автобуси, и между различни региони, в които е представена компанията ни. Най-важното е, че не сме арогантни в стремежа си да се конкурираме за новите технологии – ние сме уверени и решителни“, каза Мартин Даум, член на Управителния съвет на Daimler AG.


„Фокусът на Iveco тази година е върху алтернативните горива. Това обаче далеч не означава, че IAA 2018 ще бъде лебедовата песен на дизеловото гориво. Целта ни е да покажем, че пътят към устойчивия транспорт води до правилното използване на технологии и енергийни източници - включително природен газ, метан, електрически или нашите модерни, нискоемисионни дизелови технологии. Това е нашият подход в Iveco: технологиите ни са насочени към ниските емисии за постигане на значителни икономии по отношение на общата цена за притежание (TCO). Защото нашият приоритет е да предлагаме на клиентите си устойчиво решение, което е изгодно за техния бизнес“, каза президентът на марката Iveco Пиер Лают.


„Едно от основните предизвикателства на градската логистика е доставката до последната миля. Ако искаме да го решим, трябва всички заедно да понесем своята отговорност - производителите на търговски автомобили, логистици, компаниите от сферата на услугите, общини, но и потребителите. Ние, като производители трябва да си свършим домашната работа: без алтернативи и чисти автомобили за нас няма бъдеще в градската среда. Ето защо нашата задача е да направим товарния трафик по-умен и по-устойчив чрез цифрови решения. За MAN, мога да кажа, че сме на прав път! Ние се превръщаме от производител на чисти търговски автомобили в доставчик на устойчиви и интелигентни транспортни решения“, каза Йоаким Дреес, изпълнителен директор на MAN Truck & Bus.

Повече за предварителното представяне на IAA 2018 - в септемврийския брой на списание КАМИОНИ  

<< Обратно към новините