I-Shift с предавки за бавен ход

16.03.2016

I-Shift с предавки за бавен ход

Volvo Trucks пуска нов член на фамилията I-Shift: I-Shift с възможност за включване на предавки за бавен ход.

[✕]

Новите предавки, които са добавени към автоматизираната трансмисия, осигуряват изключителни пускови качества за товарни автомобили, превозващи тежки товари при тежки условия. Системата е уникална за серийно произвежданите камиони. Новата версия на I-Shift, предлагана от Volvo Trucks, дава възможност за добавяне на до две предавки за бавен ход. Това означава освен всичко друго, че товарният автомобил може да потегля от спряло състояние и да превозва брутно тегло на композицията до 325 тона.

„I-Shift с възможност за включване на предавки за бавен ход предлага изцяло нов обхват за тежките товарни автомобили с автоматизирана трансмисия при регулиране на скоростта по време на бавно движение и движение назад. Водачът може да превозва тежък товар, без да се оказва в ситуации, които могат да доведат до скъпи престои“, казва Питър Хардин, продуктов мениджър за моделите FM и FMX.

С новите предавки за бавен ход камионът може да се движи със скорости само 0,5-2 км/ч. Това подпомага изключително много прецизните маневри, например при строителството и дейностите за поддръжка.

„Силно подобрената управляемост и пускови качества с новите предавки за бавен ход улесняват изключително много работата на водача, когато превозва тежки товари по труден терен или хлъзгави повърхности, например на строителни обекти, в мините или в гората. Колкото по-тежка е транспортната операция и по-лоша повърхността на терена, толкова по-голяма полза има водачът от товарен автомобил с предавки за бавен ход”, обяснява Питър Хардин.

За транспортните фирми, които извършват тежки операции върху повърхности с големи изисквания, както и често движение по магистрали, предавките за бавен ход също предлагат голяма универсалност и възможност за по-голяма икономия на гориво.

„I-Shift с възможнст за включване на бавни предавки дава възможност за потегляне от спряло състояние при екстремни ситуации. Комбинирането им с подходящо съотношение на задния мост, което оптимизира оборотите на двигателя при високи скорости, води до по-нисък разход на гориво по магистралите. Това е значително предимство за транспортните фирми, които се занимават с такива транспортни дейности”, казва Питър Хардин.

В зависимост от областта на приложение I-Shift се предлага с една или две предни предавки за бавен ход и с или без две задни предавки за бавен ход. Задните предавки за бавен ход дават възможност за изключително бавно движение назад, което е голямо предимство при извършване на маневри на заден ход, изискващи огромна прецизност.



Предавателни числа, I-Shift с възможност за включване на предавки за бавен ход:
• Предавателното число в скоростна кутия с една предавка за бавен ход е 19:1 при директно предаване или 17:1 при повишаващо предавателно число. Предавателното число на най-ниската предавка в стандартна скоростна кутия с директно предаване I-Shift е 15:1. В скоростна кутия с директно предаване или повишаващо предавателно число с две предавки за бавен ход най-ниското предавателно число е 32:1;
• Предавателното число на най-ниската предавка за заден ход е 37:1 в скоростна кутия с директно предаване.

<< Обратно към новините