IVECO ON въвежда услуга Pay-per-use за поддръжка и ремонт

26.11.2020

IVECO ON въвежда услуга Pay-per-use за поддръжка и ремонт

IVECO въвежда за гамата на DAILY гама нов подход към плана за обслужване, точно съобразен с бизнеса и операциите на клиента.

Пакетът за поддръжка и ремонт Pay-per-use е първокласна абонаментна услуга, базирана на данните от превозното средство, събрани чрез Connectivity Box, като например тези за изпълнени транспортни задачи и изминат пробег. С нея разходите за поддръжка ще съответстват точно на експлоатацията на превозното средство, което е от полза за бизнеса.

Моника Бертолино, ръководител на TCO Services & Marketing After Market Solutions, заяви: „Новата система за поддръжка и ремонт с плащане при употреба е идеален пример за подход, ориентиран към клиентите на IVECO, които е приложим към планираните пакети от услуги. С тази услуга развиваме потенциала в свързаността на DAILY, за да я персонализирираме до степен, каквато не сме виждали преди. Всички фирми имат колебания в дейността си. Новата ни услуга гарантира, че разходите за поддръжка и ремонт ще отразяват точно използването на автомобилите. По време на периодите, когато превозното средство прекарва по-малко време на път или се използва в по-леки мисии, клиентът ще похарчи по-малко за обслужване."

Новата услуга за поддръжка и ремонт с плащане при употреба допълнително разширява портфолиото от цифрови услуги на IVECO ON в сектора за поддръжка и ремонт. То включва и другите модулни програмирани пакети от услуги на Elements. Със уникален подход тя добавя допълнително персонализиране към предложението за поддръжка и ремонт за DAILY.

<< Обратно към новините