Заводът в Хановер ще произвежда до 130 000 бройки ID. Buzz годишно
Volkswagen Commercial Vehicles (VWCV) навлиза в нова ера на производство на превозни средства в завода си в Хановер. Производство на новите изцяло електрически ID. Buzz и ID. Buzz Cargo стартира и първите превозни средства ще бъдат доставени на клиентите през есента.
Брандът системно продължава напред с електрификацията на обекта и осигурява бъдещето на VWCV в съответствие със стратегията GRIP 2030. През годината компанията планира да увеличи дневното производство на завода си до обем от общо 900 автомобила. По план, до 130 000 единици годишно ID. Buzz ще излизат от основния завод на VWCV.
С началото на производството на ID. Buzz, заводът на VWCV в Хановер вече е третият производствен обект в Германия за автомобилите от ID. семейството.
„ ID. Buzz е крайъгълен камък в електрификацията на марката и на завода в Хановер”, казва Йозеф Баумерт, член на управителния съвет на VWCV за производство и логистика. „Само след осем години повече от 55% от нашите превозни средства в Европа ще имат батерийно електрическо задвижване. ID. Buzz има водеща стратегическа роля в това“, казва Баумерт.
Тази година VWCV планира да произведе общо около 15 000 ID.Buzz. Баумерт добавя: „С развитието на нашето портфолио, след 2023 г. ще произвеждаме до 130 000 единици ID. Buzz и ID. Buzz Cargo в нашия завод в Хановер.”
От май тази година VWCV произвежда три модела в завода в Хановер. Те са базирани на три различни платформи и могат да имат три различни задвижвания: ID. Buzz като батерийно-електрическо превозно средство, новият Multivan като plug-in хибрид и с конвенционално задвижване, и вариантите на T6.1 с двигател с вътрешно горене.
В завода превозните средства се произвеждат отчасти на една линия. „Нашият производствен метод е много сложен, но ни позволява да реагираме гъвкаво на търсенето на клиентите“, казва Баумерт. Въпреки многото фабрични модификации през последните две години, производството на популярния T6.1 продължава без прекъсване.
Първото изцяло електрическо превозно средство от Хановер и новите дигитални системи също доведоха до широкообхватни нови изисквания към служителите. По време на стартирането на ID. Buzz 4000 служители в завода са били обучени за производството на новите превозни средства. „Обучихме служителите си за високоволтови технологии, а също така адаптирахме чиракуването към новите задачи“, добавя Баумерт. Чиракуването, предлагано от VWCV в Хановер, включва техник по мехатроника за системни и високоволтови технологии.