Irizar Group представя иновативен електрически камион на Solutrans
Irizar Group ще покаже иновативния електрически камион Irizar ie на международното търговско изложение Solutrans в Lyon EuroExpo между 16 до 20 ноември.
Irizar ie е устойчив камион с нулеви емисии, проектиран от Irizar Group в отговор на нуждите на градската среда, който не генерира атмосферно замърсяване или шум. Камион, проектиран за интелигентни градове поради отличната си енергийна ефективност и оптималните експлоатационни разходи.
На щанд № 14 в зала 5, алея А е изложена версията на триосното шаси с необходимата информация за технологичните решения, разработени и произведени от Irizar Group.
Ще бъде наличен и Irizar ietruck, който посетителите ще могат да изпробват и тестват. Това е шаси кабина в електрическа версия с удължител на пробега, работещо на сгъстен природен газ (CNG). Движението му в града в електрически режим дава възможност за удължаване на автономността и удължаване на работното време с двигателя на природен газ.
Енергийна ефективност, безопасност, достъпност, гъвкавост, производителност и ползи за околната среда са едни от най-важните качества, които определят това превозно средство. Дизайнът, характерен за всички продукти с марката Irizar, е друга от основните му характеристики. Резултатът е превозно средство с новаторски, атрактивен и достъпен външен вид. Камионът Irizar ie е проектиран за маневреност и товароносимост, включвайки авангардни решения, които го правят подходящ за редица индустриални приложения в градовете.
Irizar ie предлага гъвкавост при интегрирането както на шасито, така и на кабината. Само с няколко настройки на задвижващия агрегат и адаптации към различните надстройки, налични на пазара, това превозно средство може да се използва в неограничен брой приложения, като логистика, метене, смесване на цимент, работа с кран или друга градска дейност. Irizar Group предлага превозни средства за всички видове контейнери, за сухо и хладилно разпределение, за гориво и храни, за превоз на хора с намалена подвижност и платформени кранове. Триосната версия 6x2 е с товароносимост до 18 тона.
Първото разработено приложение е управление на сметосъбирането. Първите тествани на място приложения са при събирането на твърди градски отпадъци, тъй като това е най-предизвикателният от гледна точка на дизайна тежкотоварно превозно средство. Не само поради необходимостта от шофиране по всички видове широки или тесни, равни или наклонени пътища, с чести спирания и тръгвания, но и защото корпусите от този тип приложения подлагат шасито на много големи натоварвания при повдигането на контейнерите и уплътняването на отпадъците. По този начин потреблението на енергия при този тип каросерия е едно от най-високите в приложенията за камиони.