Krone представя Box Liner eLTU 40 Light Traction

15.09.2021

Krone представя Box Liner eLTU 40 Light Traction

Това е едно универсално, леко и бързо ремарке за транспортиране на контейнери.

Универсално, леко и бързо ремарке за транспортиране на контейнери.

Поради настоящия икономически възход, международните контейнерни превози са в безпрецедентна фаза на разтеж. Иновативните и универсални шаси контейнери шаси са много търсени на пазара.

„Във взискателния бизнес с товарни превози всяка минута е важна. В идеалния случай шасито трябва да е подходящо за всички видове контейнери, дори тежките от 20 до 45 фута. С нашия Box Liner eLTU 40 Light Traction, нашите клиенти са идеално позиционирани на този взискателен пазар “, казва продуктовият мениджър на Krone Улрих Йозефович.

Новият Box Liner, който беше пуснат в началото на 2021 г., впечатлява с тара тегло от само 4,2 т , което го поставя в най-леката група в този клас. Това е постигнато чрез използване на високоякостна финозърнеста стомана S700 и рамка, оптимизирана с помощта на метода на крайните елементи (FEM). Krone не прави компромис със здравината, която е тествана много месеци в тежки цикли на изпитания.

Krone Box Liner eLTU 40 Light Traction е проектиран като универсално ремарке, което може бързо и лесно да се преобразува за транспортиране на една или две 20-футови палети, 40 или 45-футови контейнери. Поради късото междуосие от 7 470 мм, дори тежки контейнери могат да се транспортират с двуосен влекач в съответствие с разпоредбите, без да се претоварва задвижващата ос. В страни с повисока допустима максимална маса могат да се транспортират дори 34 т с 40 'или 45-футови контейнери.

При комбиниран транспорт с 27 т общ товар на ремаркето 20-футовият контейнер със задно товарене може да тежи почти 28 т; с повече от 5 т товар на петото колело и с 24 т общ товар, 24,5 т могат да бъдат транспортирани законно. По избор Boxer Liner eLTU 40 може да бъде оборудван и за транспортиране на 20-футови контейнери в средата - включително контейнери с цистерни - както и 30-футови контейнери.

С Box Liner eLTU 40 Light Traction, Krone също революционизира пазара на шасита, защото предлага уникална алтернатива на шасито със средно разширение, което често се използва досега поради по-доброто натоварване на седлото с задно изплакване 20-футови контейнери. Акцентът на новата Box Liner е патентованата задна тяга: в резултат на това контейнерите за задно товарене стоят по-напред в сравнение с всички останали шасита, разстоянието от центъра на задната ключалка до центъра на последната ос е само 565 мм. Това води до значително по-голямо натоварване на седлото, подобрено сцепление и по-голяма безопасност при шофиране. Измерванията показват, че процентът на натоварване на задвижващата ос със 20 фута при изравнена задна част е приблизително същият като този на шасито със средно разширение.

С опционално използване на предно разширение (Box Liner eLTU45) и приблизително 2,6 м заден удължител (с междуосие 7 470 мм), 45 'контейнери също могат да бъдат транспортирани в съответствие със закона. Поради късото междуосие, рискът от претоварване на задвижващата ос с тежки 45 'контейнери е значително по -нисък, отколкото при обичайното 45' шаси с приблизително 8 м междуосие. 45 'контейнерът може също така да се позиционира в гнездото напред и назад с новоразрешения размер B от 12 150 mm, така че да има малко повече място между влекача и ремаркето за електрическите кабели.

Задните светлини на шасито са вградени в здравата задна греда и по този начин са защитени срещу повреди при тежката ежедневна работа на рампата. Друг плюс - тъй като базовата версия няма разхлабени части, нищо не може да се загуби по време на пътуване. Друга практична иновация е дълготрайният въздушен корпусен двигател, устойчив на солена вода, който задвижва задното разширение много плавно. По този начин Krone предлага умна алтернатива на въздушния цилиндър.

В заключение - благодарение на гъвкавата си употреба, Box Liner eLTU 40 Light Traction е реална алтернатива на стандартното шаси със средно разширение. В допълнение, лекият дизайн позволява икономия на гориво от приблизително 0,5 л/100 км в сравнение с класическото петтонно шаси от 5 т. При среден годишен пробег това възлиза на над 700 евро годишно.

<< Обратно към новините