Пристигна „Бялата лястовица”

02.04.2020

Пристигна „Бялата лястовица”

Всъщност не е бяла, а е жълта и не е лястовица, а е красиво 28-кубиково полуремарке „Half pipe type U” от полската фирма Janmil, доставено въпреки опашките по границите и строгия медицински контрол.



 


В средата на март пристигна в България първото ново, поръчково самосвално полуремарке за превоз на инертни материали на полската фирма JANMIL.



Специалният жълт цвят RAL Golden yellow му придава свеж и аристократичен вид. Стегнатият му дизайн изобщо не подсказва, че може да пренася безпроблемно до 28  тона полезен товар – пясък, чакъл, фракции или добавки.



И със скали да го натоварите, няма да го уплашите, тъй като е оборудвано с усилените оси на
SAF-HOLLAND–INTRA CD с дискови спирачки - голям диск 430 мм. Това са оси, специално проектирани за оф-роуд приложения и с тях нямате проблеми и в най-тежките минни терени.



 

Кошът е изработен от стомана Hardox-450, а олекотеното, но усилено шаси е изцяло от стомана Domex – MC 700. Първата ос е повдигаема (тип боге), има и кука за теглене. Антиблокираща спирачна система с автоматична регулация на спирачките е WABCO EBS + RSS. Хидравличният цилиндър е HYVA 190 bar. Да не забравяме изцяло LED електрическата система на фирма WAS и проверените в най-тежки условия гуми на фирма Matador – Словакия, марка на Continental AG. Всеки детайл е изпипан до съвършенство, като на болтовете на джантите има поставени специални защитни капачки. Двускоростните опорни крака са последният модел на SAF - Hercules. Голям предпазен калобран е окачен на сгъваемата задна греда.

За шофьора са предвидени: 3 метрова алуминиева стълба, кутия за инструменти и казанче за вода и течен сапун. На скосената предна стена на коша е изградена удобна работна платформа от където ръчно се навива брезентът за покриване на товара. Специален манометър контролира налягането при товарене. Задната врата се заключва автоматично след разтоварване.

Собственото тегло на полуремаркето е 6 500 кг при стоманени джанти, опорни крака и въздушен цилиндър и може да бъде намалено, ако се поръча с алуминиеви джанти. Третата ос също може да бъде повдигаема, както и при нужда брезентът може да се събира автоматично към предната стена. За по-добър контрол на товарния процес и налягането в гумите има възможност за монтиране на WABCO Smart board – малък бордови компютър.

 

<< Обратно към новините