СКАНИЯ БЪЛГАРИЯ ЕООД – сервизи

<< Назад
контакти:
1186 София
с. Герман район Панчарево ул. Среден път 1
 office@scania.bg
 http://www.scania.bg
 

Сервиз, резервни части, услуги

Сервизна мрежа
Скания България има изключително добре развита сервизна мрежа в страната. По настоящем имаме представителства в шест града в България:
София (работно време от 7 до 22 ч, събота – 8 до 16 ч);
Бургас (работно време от 8 до 19 ч, събота – 8 до 16 ч);
Велико Търново (работно време от 8 до 19 ч, събота – 8 до 16 ч);
Девня (работно време от 8 до 19 ч, събота – 8 до 16 ч);
Русе – най-новият сервиз от мрежата (работно време от 8 до 17 ч от понеделник до петък);
Пловдив, където Агри-М е независим оторизиран сервиз на Scania (работно време от 8 до 20 ч, събота – 8 до 13 ч).
Денонощно е на разположение и Scania Assistance – пътната помощ от Scania. С едно обаждане на 088 666 00 01 се свързвате с професионален сервизен координатор, който познава вашето превозно средство Scania, говори вашия език и може да ви помогне. Съобщете му номера на шасито, регистрационния номер и своето местоположение. Ще научите как могат да ви помогнат и приблизително колко време ще отнеме това. При необходимост се изпраща сервизен автомобил с резервни части и инструменти, подходящи за превозното ви средство.

Резервни части
Няколко факта добре характеризират доставката на оригинални резервни части в системата на Скания България:
може да заявите части и онлайн, чрез системата Scania Parts Online;
частите са с 1 година международна гаранция;
възможна е доставка в рамките на до 24 часа, без оскъпяване за клиента;
над 90% наличност в България.
Освен с оригинални резервни части, Скания България работи и с утвърдени производители на части и консумативи, в т.ч. за ремаркета и полуремаркета:
спирачни системи за ремаркета от Knorr-Bremse, Haldex, Meritor ROR, SAF-HOLLAND, WABCO;
оси и спирачна система за ремаркета – Schmitz Cargobull
падащи бордове – Bär, DHOLLANDIA, Zepro;
хидравлични системи – Hyva;
консумативи за хидравлични системи – Norgren;
лафети – VBG, Jost 5 th wheel;
укрепващи колани – Tiscotex;
светлини – ASPÖCK, HELLA, Vignal Systems;
WS консумативи – MOTIP, Tegera;
принадлежности – Trail accessories, Fichet, SDR, HBN.
Клиентите, закупили нови автомобили Scania, могат да снемат от себе си част от грижите за техниката си, като сключат
Договор за ремонт и поддръжка (Repair & Maintenance)
Той се предлага за срок от 6 години или пробег 1 200 000 км. Такъв договор може да се активира до 90 дни от доставката на ПС, а приключва при достигане на посочения пробег или изтичане на периода от 6 години – което от двете събития настъпи първо.
В основата на договора стои планът за сервизно обслужване, който е напълно адаптиран към условията, в които се експлоатира автомобилът. Стандартният му вариант включва:
мониторинг на оперативните параметри на превозното средство (ПС) и плана за сервизно обслужване;
планиране на дейностите за поддръжка и ремонт с уведомяване на клиентите по телефона до 20 дни предварително;
поддръжка на ПС според препоръките на производителя, в зависимост от начина, по който се ползва автомобилът, и предпочитанията на клиента;
откриване, информиране и отстраняване на неизправностите по ПС;
смяна на акумулатори;
еднократен курс Driver Training за водача;
Scania Max 24/Uptime.
Договорът не включва поддръжка на надстройката и ремаркето, гуми, джанти, боя, тапицерия, остъклени елементи, смяна на акумулатори в резултат на неправилна употреба на електрически консуматори, ремонти – обект на застрахователно събитие, промени в резултат на законови промени и форсмажорни обстоятелства.
По желание на клиента договорът може да бъде разширен с дейности по поддръжката на надстройката, съответно на ремаркето/полуремаркето.
Допълнителна сигурност за машини, които работят по напрегнати графици, дава М-договорът за обслужване с Driveline гаранция, която покрива агрегатите и възлите от силовата верига.
Предлага се и Scania Classic – предназначен за автомобили над 5 години, и предвижда до 25% отстъпка от стойността на резервните части.

Услуги
Бързото развитие на Scania в тази сфера помага на транспортните компании все повече да се концентрират върху основната си дейност – превозите, като ги облекчава в изпълнението на съпътстващите и необходими дейности, а част от тях поема изцяло.
Scania Fleet Care поема грижата за цялостен парк, за да сте сигурни, че всеки автомобил е в най-добра форма – независимо от марката и възрастта му. Като планира спиранията за поддръжка и ги вмества в графика на транспортните фирми, тя дава възможност да се минимизират престоите и превозвачите да се концентрират върху същинския си бизнес. По-добрата комуникация между планирането на превозите и сервизите на Scania позволява ремонтите и поддръжката да могат да се организират така, че съответните престои да бъдат възможно най-къси. А анализирането на данни от превозите и от сервизите позволява да се идентифицират причините за непредвидени престои.
Системата за управление на автопарка (Scania Fleet Management) помага да бъдат открити и използвани ключовите фактори за увеличаване продуктивността на автопарка. Хардуерът за нея е инсталиран предварително на всички нови автомобили Scania и е достатъчно да бъде активиран, за да получи собственикът достъп до данните на превозните си средства.
Използвайки свързаност между автомобилите и офиса, системата подпомага изпълнението на административни задачи и съдейства да се увеличи оперативната икономичност на автопарка. От компютъра може да се проверят маршрутите за по-добро планиране, да се проследи точното местоположение на превозните средства и как се управляват, разходът на гориво, дори потенциалните им технически неизправности.
Системата включва три пакета:
Мониторинг – дава отчет и достъп до функцията за планиране на посещенията в сервиз в портала Fleet Management;
Контрол – към функционалността на Мониторинг са прибавени оценки на водача и на превозното средство, доклади за събития и за горивото, информация за местоположението на единиците от автопарка, екодоклад и възможност за размяна на съобщения;
Достъп до данни – осигурява достъп до всички данни за автопарка в стандартизиран формат, като информацията се актуализира през определени интервали.
Пакетът Тахографски услуги от Scania улеснява собственици, мениджъри и водачи, като управлява автоматичното сваляне на данни, архивирането им и генерирането на отчети. Свалянето на данни от тахографа и картата на водача става дистанционно, докато автомобилите са в движение. Данните са надеждно съхранени на защитени сървъри, с лесен онлайн достъп до тях.

Обучение на водачи
Товарните автомобили получават все повече възможности за икономична и безопасна работа, но реализацията им изисква квалифицирани водачи във време, когато дефицитът на шофьори се засилва. Затова Скания България предлага на всички клиенти обучение на водачи, което развива уменията им да управляват по-икономично и безопасно автомобилите. Освен че оптимизира експлоатационните разходи, това обучение допринася и за запазване на висока остатъчна стойност на превозните средства.

 

Сервизи на Скания България

Скания София
1186, с. Герман,
ул. Манастирска воденица № 5
тел.: 02 970 54 16
РАБОТНО ВРЕМЕ
понеделник – петък
07:00–22:00
събота – неделя
07:00–20:00
 
Скания Бургас
8019 Бургас, Северна Промишлена Зона
кв. Долно Езерово
тел.: 056 850 565
РАБОТНО ВРЕМЕ
понеделник – петък
08:00–17:00
 
Скания Велико Търново
5000 Велико Търново,
ул. Никола Габровски № 74 (на територия-
та на Транспорт Гарант АД)
тел.: 062 602 097
РАБОТНО ВРЕМЕ
понеделник – петък
08:00–19:00
събота
08:00–16:00
 
Скания Варна
9160 Девня, кв. Повеляново,
Промишлена зона – юг
тел.: 052 950 650
РАБОТНО ВРЕМЕ
понеделник – петък
08:00–19:00
събота
08:00–16:00
 
Скания Русе
7000 Русе, квартал Долапите
тел.: 082 520 649
РАБОТНО ВРЕМЕ
понеделник – петък
08:00–17:00
 
Агри-М Пловдив
4003 Пловдив,
Голямогорско шосе – 4-ти км.
Тел: 032 909 990
РАБОТНО ВРЕМЕ
понеделник – петък
08:00–20:00
събота
08:00–14:00
 
Scania Assistance – пътна помощ
GSM: 088 666 000 1

дейност:
По-доброто и разнообразно следпродажбено обслужване се основава на няколко направления: сервизна дейност, доставка на резервни части, услуги за клиентите
последна актуализация:
09.05.2019