ВОЛВО ГРУП БЪЛГАРИЯ ЕООД – камиони Renault Trucks

<< Назад
контакти:
1331 София
бул. Сливница 630
 http://www.renault-trucks.bg
 

T гама

Т машините са обявени като автомобили за превози на дълги разстояния, с допустима обща маса при композициите 40 до 60 тона и до 26 т при соло камионите. Топмоделът T High е с кабина с висок покрив и равен под, широка 2,5 м. Другите варианти са дневна кабина със стандартен покрив, нощна и дневна кабина с легло и стандартен покрив и спална кабина с легло и висок покрив. За T High са предвидени двигатели DTI 13 (440, 480 и 520 к.с.), а другите кабини могат да се комплектуват и с 11-литровите DTI 11 (380, 430 и 460 к.с.), известни с горивната си икономичност. В линията Т освен влекачи 4х2 и 6х2 със спомагателен мост пред или зад двигателния има множество разновидности като соло камион и шаси-кабина (с 10 различни междуосия, от 3700 до 6700 мм за 4х2).
Всички двигатели, и DTI 11, и DTI 13 са са редови, 6-цилиндрови, с моторни спирачки. Optibrake (за DTI 11) и Optibrake+ (DTI 13) са опция, както и хидравличният ретардер. Спирачните механизми са вентилируеми дискове.
Топмоделът е с автоматизирана 12-степенна кутия Optidriver. Останалите могат да се поръчват с Optidriver или с 14-степенни кутии с ръчно управление. Двигателните мостове за композиции с брутна маса до 50 тона са с хипоидно главно предаване (единична редукция) и избор между 5 предавателни числа. Мостът P1361 за композиции до 70 т брутна маса е с двустепенна редукция и предавателни числа до 5,14.

 

K гама

К-гамата включва машини, предназначени за дейности в екстремно тежки условия, основно в строителството. Допустимата обща маса на единичен автомобил К тръгва от 18/19 тона и може да стигне до 50 тона. При композиция този показател, в зависимост от спецификацията, може да стигне и 120 тона. Затова изборът от двигатели отново включва агрегатите с най-големия работен обем, с който разполагат в Лион – 13 л (440, 480 и 520 к.с.) и по-малките им събратя DTI 11 (380, 430 и 460 к.с.). Към Optidriver, стандартно вгражданата несинхронизирана механична предавателна кутия с автоматизирано управление, производителят наскоро добави и Optidriver Xtended, даваща на водача 1 или 2 допълнителни предавки, за да маневрира той много бавно (0,7 до 2 км/ч) и прецизно в трудни условия. Optidriver Xtended намалява и износването на съединителя.
Кабините са две – дневна със стандартно висок покрив и кабина със същия покрив, но и с легло (Night & Day Cab). Резервоарите за гориво са стоманени, с просвет 515 мм.
Солидната рама, в която са предвидени множество възможности за усилване, се допълва от голям просвет (максимумът се постига с колела и гуми 24“– XTREMR24), челен ъгъл на заход 32° и стоманени предпазни екрани за оборудването, изложено на удари. Серийно моделите от гамата К са с блокируеми диференциали.
Влекачите K се предлагат във варианти 4х2, 6х4, 6х6, докато шаси кабините съществуват и в изпълнения 4х4 и 8х4.

 

C гама

С-гамата е за транспортни дейности, свързани със строителство. Тя включва две линии автомобили:
Моделите от по-тежката имат допустима обща маса между 18 и 33 тона за соло автомобили и 40 до 100 за композиции. Силовите агрегати са DTI 13 (440, 480 и 520 к.с.) и DTI 11 (380, 430 и 460 к.с.). Кабините са три – дневна, нощна и дневна с легло и спална кабина с висок покрив.
При по-леката показателите са съответно до 26 тона обща маса за соло камиони и до 44 т за композиции. Двигателите са шестцилиндрови DTI 8 (250, 280 и 320 к.с.) и DTI 11 (380, 430 и 460 к.с.). Кабините са 4 – три като при тежката серия плюс Global Cab (средна кабина със стандартен покрив).
Тук също е възможно да се поръча Optidriver Xtended вместо Optidriver.

 

D гама

Моделите от D-гамата са за дистрибуция. Линията D Wide е в по-тежката категория (допустима обща маса 18 до 26 тона за соло автомобил и 21,5 до 44 т за композиция) и е с по-широка кабина (2,3 м). За нея се предлагат 5 задвижващи агрегата: DTI 11 (380 и 430 к.с.) и DTI 8 (250, 280 и 320 к.с.). Кабините са дневна, нощна и дневна с легло, спална кабина с висок покрив и Global. Моделите в интервала 7,5–18 тона (13,5–36 тона за композиция) са с означение само D – кабина широка 2,10 м (дневна, Global и кабина за екипаж с 2 реда седалки и 4 врати). Двигателите за тях са DTI 8 (250 и 280 к.с.) или 4-цилиндровите им деривати DTI 5 (210 и 240 к.с.). Предавателните кутии стандартно са механични, с автоматизирано управление.
За D Access (18 до 26 т) e характерна ниско разположената рама. Дву- или триосни, до 17 различни междуосия – от 3250 до 5800 мм. Двигатели DTI 8 с 280 или 320 к.с.

 

 

Master

В по-леката категория са Master и игнорираният у нас Maxity.

дейност:
Производителят от Франция е сегментирал моделите си над 10 тона в 4 основни направления.
последна актуализация:
08.05.2019