СИЛВЪР СТАР МОТОРС ЕАД

<< Назад
контакти:
1510 София
кв. Малашевци, ул. „Резбарска“ № 5
 http://www.mercedes-benz.bg
 

Actros

Actros има конфигурация за почти всякакви приложения в транспорта на дълги разстояния. Новият Actros е серийно произвеждан товарен автомобил с иновативни решения, които веднага дават желания положителен ефект. Този автомобил повишава ефективността за собствениците на фирми и комфорта за шофьорите до недостигано досега ниво: разходът на гориво е понижен значително и същевременно е повишено още повече нивото на безопасност и използваемост. Със своите над 60 иновации, днес новият Actros демонстрира в реални условия на пътя бъдещето на тежкотоварните автомобили и показва как иновациите, които досега са били част от концептуални автомобили, се внедряват в серийното производство: Active Drive Assist, MirrorCam и много други иновации помагат транспортът на стоки да се осъществява още по-безопасно, по-ефективно и по-рентабилно.
Четири кабини (GigaSpace, BigSpace, StreamSpace и ClassicSpace) в 7 варианта (4 вида оформление на покрива, 2 ширини и различни височини) осигуряват по-голям обем, с повече място за багаж и по-голяма свобода на движение от предишните модели. Най-характерната за Mercedes-Benz кабина Stream Space е с вътрешна височина от 1,97 м и със своята подобрена аеродинамика способства за чувствително понижаване на разхода на гориво, като същевременно предлага изключително висок комфорт за водачите.
Двигателите са 6-цилиндрови, редови, 4 типа: OM936/7,7 л (238, 272, 299, 320 и 354 к.с.), OM470/10,7 л (326, 360, 394, 428 и 455 к.с.), OM471/12,8 л (421, 449, 476, 510 и 530 к.с.) и ОМ473/15,6 л (517, 578 и 625 к.с.). Съчетани със серийно вгражданата автоматизирана кутия PowerShift 3 и с допълнителни програми за управление на автомобила, тези двигатели осигуряват рентабилност и удоволствие при шофиране. Богат избор от междуосия и възможност за избор на дължината на надвеса на рамата за по-стабилно монтиране на каросерията.
Според приложението на автомобила може да се избере резервоар за гориво с вместимост до 1300 л (за влекачи), както и гъвкави комбинации от оборудване.
Електрическият Mercedes-Benz eActros е във фаза на тестване при клиенти, които го използват във всекидневната си дистрибуторска дейност. Получаваната информация ще се анализира и използва при следващите фази на разработване.

 

Arocs

Arocs е транспортното средство за строителството, отговарящо на всички изисквания към един товарен автомобил – и на строителната площадка, и на пътя. Седемте кабини за Arocs съответстват на всякакви изисквания при използването му за строителни работи – от ClassicSpace S-кабина до BigSpace L. Вариантите с три дължини и две ширини (2300 и 2500 мм) са съобразени с планираното приложение на автомобила,
Arocs Loader и Arocs Grounder са две оптимални решения за повишаване на ефективността в строителната дейност. Arocs Loader е за транспортни решения, при които полезният товар е решаващ. Затова седловите влекачи 4х2 са между най-леките в строителния сектор. А Arocs Grounder, с още по-голяма здравина, стабилност и товароносимост на автомобила, е предназначен за екстремни натоварвания в трудни условия.
Избор между 4 типа дигатели (7,7 л, 10,7 л, 12,8 л и 15,6 л),
с мощности до 625 к.с., оптимизирани за различни сфери на приложение. Мощната двигателна спирачка, командвана от лост при кормилото, може да се активира в 3 режима. А опцията High Performance Brake, в зависимост от вида на двигателя, осигурява спирачна мощност до 475 кВт.
Стандартно в трансмисията на Arocs се вгражда PowerShift 3 с 8, 12 или 16 степени. Чувствителен сензор помага да се избере точната предавка според конкретните условия на пътя и количеството превозван товар. А при спускане системата не позволява неконтролирано повишаване на оборотите и превключване на по-висока предавка. Функцията „пълзене” с интегриран режим „маневриране” регулира началния въртящ момент при потегляне и създава условия за прецизни маневри, съобразени с условията.
Arocs се предлага (опция) и с механична предавателна кутия с Н-образна схема на позициите на скоростния лост и пневмоусилвател. Клиентите могат да избират между 9-степенна или 3 варианта на 16-степенна кутия.

 

Atego

Atego (6,5 до 16 тона обща маса) с изключителната си надеждност, дълга експлоатационна годност и ефективност разшири възможностите на лекия дистрибуторски транспорт. Удължени са сервизните интервали и експлоатационният живот на много от компонентите, специалната конструкция улеснява ремонта и поддръжката на автомобила.
При много от вариантите единичното стъпало е достатъчно удобно за достъп до кабината – безспорно предимство, когато влизате и излизате от нея стотици пъти, докато работите. Свобода на движението и комфорт създават и вратиге с ъгъл на отваряне до 90 градуса. Кабините са четири: ClassicSpace S, удължена със 180 мм ClassicSpace S, ClassicSpace L с легло и по-високата BigSpace L с легло.
Задвижват се от 4- или 6-цилиндрови дизелови двигатели:
OM 934/5,1 л, с по 4 клапана на цилиндър и с по 2 разпределителни вала с промяна на фазите на газоразпределение, мощности от 156 до 231 к.с.;
OM 936, мощност от 238 до 299 к.с.
Автоматизираната предавателна кутия Mercedes PowerShift 3 (с 8 предавки) е опция, стандартното изпълнение е с ръчно управлявани 6- и 9-степенни кутии. В зависимост от общото тегло предните мостове най-често са с товароносимост до 6 тона, задните – от 6,2 до 11 т. Конфигурации 4х2 и 4х4.
Рамата е с успоредни лонжерони, плоска в задната част, с 15 различни междуосия, от 3020 до 6260 мм.

 

Sprinter

Товарният ван Sprinter се предлага в 4 версии:
* компактен с междуосие 3250 мм, със стандартeн или висок покрив и обща маса до 3 или до 3,5 т;
* стандартен/3665 мм, стандартен, висок или свръхвисок покрив, до 3, 3,5, 4,6 или 5 тона;
* дълъг/4325 мм, с висок или свръхвисок покрив, до 3,5, 4,6 или 5 тона;
* свръхдълъг/4325 мм и заден надвес 2015 мм, висок и свръхвисок покрив, до 3,5, 4,6 и 5 тона.
Товарният обем е от 7,5 до 17 куб.м.
Дизелови двигатели OM 651 DE22LA (2,14 л, 4 цил., 95, 129, 163 к.с.) и OM 642 DE30LA (V6, 3 л, 190 к.с.), и 1,8 на бензин или CNG/156 к.с. Предавателните кутии са ръчно управлявани 6-степенни ECO Gear (NSG 370 за бензиновите). Като специално изпълнение се доставя 7-степенната автоматична 7G-Tronic Plus или 5-степенната NAG W5A 380, която е с блокиране на хидротрансформатора на 3-, 4- и 5-а предавка.

дейност:
AAA + S (Actros, Arocs, Atego и Sprinter) e абревиатурата на основните линии модели за товарни превози на Mercedes-Benz. Unimog и Zetros са за специални изпълнения
последна актуализация:
09.05.2019