ДАНЮБТРАК БЪЛГАРИЯ ЕООД

<< Назад
контакти:
1606 София
бул. Тотлебен 53-55
 (+359 2) 805-75-90
 http://www.danubetruck.bg
 

Stralis XP

Stralis XP, топмоделът на Iveco за превози на дълги разстояния, консумира по-малко гориво със системата Smart EGR, оптимизираното предавателно отношение на задния мост (2,47), енергопестящите гуми и др. Оборудван е с GPS система за управление с предвиждане HI-Cruise, която управлява движението с постоянна скорост, смяната на предавките и функцията Eco-roll, съчетавайки параметрите за управление на автомобила и съвременна GPS технология за работа с топографски карти. Stralis, другият модел от гамата, с късите до средно дълги кабини HI-Street и HI-Road и с широк избор от двигатели, подхожда за регионални превози, комунални задачи и строителството. Системата HI-SCR е предимство при превоз на опасни товари – заради липсата на активно регенериране и по-ниската температура на изгорелите газове е най-подходящ за работа в зони с ограничения като тунели, рафинерии, станции за зареждане с гориво, летища и кораби.
Кабините са HI-Way (широка 2500 мм, с висок покрив и 1–2 легла или с нисък покрив и 1 легло), HI-Road (2300 мм, с висок покрив и 1–2 легла или с нисък покрив и 1 легло) и HI-Street (2300 мм, нисък покрив). Двигателите са редови, 6-цилиндрови: Cursor 9 (310, 330, 360 и 400 к.с.), Cursor 11 (420, 460 и 480 к.с.) и Cursor 13 (510 и 570 к.с.). Hi-Tronix – новото поколение 12-степенна автоматизирана предавателна кутия, скъсява времето за превключване с 10%. Проектният ѝ ресурс е почти двойно по-голям от този предшественика ѝ, маслото се сменя през 600 000 км (при превози на дълги разстояния). Предлага и допълнителни функции – режим за маневриране/пълзене с ниска скорост, функция за разлюляване на автомобила с цел възстановяване на сцеплението с хлъзгав път; 4 предавки за движение на заден ход и др.

 

Stralis NP

При Stralis NP ефективността при превози на дълги разстояния се получава с използването на природен газ – втечнен (LNG) или компресиран (CNG). Освен с Cursor 8 и 9 с мощности до 400 к.с., сега NP разполага с агрегат, съизмерим с дизеловите си събратя – 13-литровия NP с 460 к.с., който има интервал между обслужванията до 90 000 км и с 2 LNG резервоара изминава до 1600 км.
Новият Stralis NP е първият камион, работещ на природен газ, получил автоматична предавателна кутия, която е подходяща за извършване на превози на дълги разстояния. 12-степенната кутия Eurotronic гарантира на собствениците на автомобилния парк по-малък разход на газ, а на водачите – по-комфортно управление на автомобила. Като осигурява плавно движение при постоянно натоварване на двигателя, Eurotronic предпазва трансмисията от повреди поради неправилно превключване на предавките и удължава експлоатационния срок на съединителя. Това и отличните характеристики при движение по наклон с икономия на гориво чрез функцията Eco-roll намалява разходите за поддръжка. Двигателите на метан нямат моторна спирачка, но Eurotronic в стандартното изпълнение е с вграден хидравличен ретардер и функция за удържане на автомобила на наклон, които осигуряват безопасност на водача и товара.

 

Stralis X-Way

Новият Stralis X-Way (16 т и повече), който е с най-големия полезен товар в категорията си, освен по пътищата може да работи и извън тях. Кръстоска между най-добрите технологии за ефективност и безопасност на шосейните камиони Iveco с прочутата здравина на най-издръжливите автомобили с тази марка. Двигатели Cursor 9, 11 и 13 с мощности от 310 до 570 к.с.

 

Eurocargo

Многофункционалният Eurocargo (7,5 до 18 тона) и след промяната на дизайна е все така издръжлив, надежден и продуктивен. Рамата му може да носи надстройки с дължина от 4265 до 10 175 мм. Три вида кабини отговарят на различните изисквания: дневна, подходяща за работа денем в големи населени места, висока кабина с 1 или 2 легла и пътническа, с 6+1 места. Двигателите са Tector 5 (4 цилиндъра, 4,5 л работен обем и Tector 7 (6 цилиндъра, 6,7 л), със 7 нива на мощности в диапазона от 160 до 320 к.с. Плюс CNG агрегат с 204 к.с. за машините с допустимо тегло 11 до 16 тона.
Трансмисиите са с 6- или 9-степенни предавателни кутии с ръчно управление и 6- или 12-степенни (полу)автоматични кутии с преобразувател на въртящия момент. Моделите Eurocargo 4х4 са с обща маса 11,5-15 тона.
Филтърът за твърди частици (DPF) се регенерира пасивно и непрекъснато, а процесът се управлява автоматично от автомобила. Това повишава производителността, тъй като не се налагат престои по технически причини, а освобождаването на компонентите от топлинни напрежения повишава тяхната надеждност.

 

Daily

Daily, по мерките на производителите на камиони, е в категорията Леки (3,3 до 7,2 т), но ролята му е много сериозна. С отлична репутация от години, здрав, издръжлив, производителен и с почти неограничена гъвкавост за изпълнение на разнообразни задачи — от доставки в градска среда с чести междинни спирания (куриерски услуги) до превоз на по-тежки товари и дори международни превози в композиция с ремарке. Товарните ванове са с максимално допустима маса от 3,5 до 7,2 тона и вместимост от 7,3 до 19,6 кубични метра. Производителят предлага повече от 8000 фабрични варианти, които съчетават различни междуосия, мощности на двигателя, товарни обеми, вътрешни височини на товарното отделение и товароносимости, за да отговорят на най-различни изисквания.
Шаси-кабината със своите седем възможни междуосия, от 3000 до 5100 милиметра, предоставя на производителите на надстройки широки възможности за персонализация.  Iveco подкрепя бодибилдерите с ценна информация, включваща чертежи, техническа документация, инструкции. А 8-степенната автоматична предавателна кутия е великолепна не само за всекидневния трафик в населените места, но и разумно решение за постигане на динамика или на горивна икономичност в условията на регионални и международни превози.
Дизеловите двигатели Евро-6 са F1A (2,3 л, 116 до 156 к.с.) и трилитровият F1C (136 до 205 к.с.). Двама от тримата членове на семейството „чисти“ автомобили (Blue Power) - Daily Blue Power Natural Power (CNG, 136 к.с.) и дизеловият му еквивалент RDE (Real Driving Emissions) 2020 READY (136 и 156 к.с.), няма да шокират българския пазар. Електрическият ван се предлага с мощност 60 кВт с единични гуми/3,5 т и с 80 кВт със сдвоени задни гуми – 4,5 и 5 тона.

дейност:
Основните линии за пътни и превози – Stralis, Eurocargo и Daily, получиха нови попълнения в лицето на Stralis X-Way и Daily Blue Power
последна актуализация:
08.05.2019