ВОЛВО ГРУП БЪЛГАРИЯ ЕООД – камиони Renault Trucks

<< Назад
контакти:
1331 София
бул. Сливница 630
 http://www.renault-trucks.bg
 

T гама

Т машините са за превози на дълги разстояния, с допустима обща маса при композициите 40 до 60 тона и до 26 т при соло камионите. Топмоделът T High е с кабина с висок покрив и равен под, широка 2,5 м. Останалите кабини са дневна със стандартен покрив, нощна и дневна с легло и стандартен покрив и спална кабина с легло и висок покрив. Двигателите за T High са DTI 13 (440, 480 и 520 к.с.), другите кабини могат да се комплектуват и с 11-литровите DTI 11 (380, 430 и 460 к.с.), известни с горивната си икономичност. Освен влекачи 4х2 и 6х2 със спомагателен мост пред или зад двигателния, в линията Т има множество разновидности като соло камион и шаси-кабина (с 10 различни междуосия, от 3700 до 6700 мм за 4х2).
Двигателите са редови, 6-цилиндро­ви. Optibrake+ комбинира моторна спирачка и компресионна спирачка на клапаните, а хидравличният ретардер Voith е опция. Спирачните механизми са с вентилируеми дискове.
Топмоделът е с автоматизирана 12-степенна кутия Optidriver. За останалите, освен усилената кутия Optidriver XTREM, съществуват опциите Optidriver ATO 2612F или Extended ATО 2613F с автоматичен съединител. Двигателните мостове за композиции с брутна маса до 50 тона са с хипоидно главно предаване (единична редукция) и избор между 5 предавателни числа. За композиции с брутно тегло до 70 тона е мостът P1361 с двустепенна редукция и преда­вателни числа до 5,14.
Други възможни опции са изпълнение с 4 акумулатора (2 х 75 Ач за стартиране и 2 гелови по 210 Ач за останалите консуматори), ксенонови фарове, допълнителни светлини при завиване, задни LED светлини, индикатори за натоварване на мостовете, автоматично аварийно спиране, автоматично активиране на паркинг спирачката, когато автомобилът спре, адаптивен круиз контрол, камери за задно виждане и т.н

 

K гама

К-гамата включва машини за работа в най-тежки условия, основно в строителството. Допусти­мата обща маса на единичен автомобил К тръгва от 18/19 тона и може да стигне до 50 тона. При композиции този показател може да стигне и 120 тона. Зато­ва палитрата от двигатели отново включва агрегатите с най-големия работен обем, с който разполагат в Лион – 13 л (440, 480 и 520 к.с.) и по-малките им събратя DTI 11 (380, 430 и 460 к.с.). Optidriver Xtended дава на водача 1 или 2 до­пълнителни предавки, за да маневрира той много бавно (0,7 до 2 км/ч) и прецизно в трудни условия. Optidriver Xtended намалява и износването на съединителя.
Кабините са две – дневна със стандартно висок покрив и кабина със същия покрив, но и с легло (Night & Day Cab). Резервоарите за гориво са стоманени, с просвет 515 мм.
Солидната рама, в която са предвидени множество възможнос­ти за усилване, се допълва от голям просвет, челен ъгъл на заход 32° и предпазни щитове за оборудването, изложено на удари. Серийно моделите от гамата К са с блокируеми диференциали.
Влекачите K се предлагат във варианти 4х2, 6х4, 6х6, а шаси кабините съществуват и в изпълнения 4х4 и 8х4

 

C гама

С-гамата за транспортни дейности, свързани със строител­ство, включва две линии автомобили:
Моделите от по-тежката имат допустима обща маса между 18 и 33 тона за соло автомобили и 40 до 100 за композиции. Силовите агрегати са DTI 13 (440, 480 и 520 к.с.) и DTI 11 (380, 430 и 460 к.с.). Кабините са дневна, нощна и дневна с легло и спална кабина с висок покрив.
При по-леката линия показателите са сдо 26 тона обща маса за соло камиони и до 44 т за композиции. Двигателите са шестци­линдрови DTI 8 (250, 280 и 320 к.с.) и DTI 11 (380, 430 и 460 к.с.). Кабините са 4 – три като при тежката серия плюс Global Cab (средна кабина със стандартен покрив)

 

D гама

D-гамата е за дистрибуция. Линията D Wide е в по-тежката категория (обща маса 18 до 26 тона за соло автомобил и 21,5 до 44 т за композиция) и е с по-широка кабина (2,3 м). За нея се предлагат 5 задвижващи агрегата: DTI 11 (380 и 430 к.с.) и DTI 8 (250, 280 и 320 к.с.). Кабините са дневна, нощна и дневна с легло, спална кабина с висок покрив и Global. Моделите в интервала 7,5–18 тона (13,5–36 тона за композиция) са с озна­чение само D. Кабините, широки 2,10 м, са: дневна, Global и кабина с 2 реда седалки и 4 врати. Двигателите са DTI 8 (250 и 280 к.с.) или 4-цилиндровите им деривати DTI 5 (210 и 240 к.с.). Предавателните кутии стандартно са механични, с автомати­зирано управление.
Множеството механични и електрически елементи от подготовката улесняват монтирането на надстройки за всякаква дистрибуционна дейност, а интернет порталът  за бодибилдерите не само улеснява тяхната работа, но скъсява времето за планиране и доставка на завършения автомобил.
За D Access (18 до 26 т) e характерна ниско разположената рама. Дву- или триосни, до 17 различни междуосия – от 3250 до 5800 мм. Двигатели DTI 8 с 280 или 320 к.с.

дейност:
Производителят от Франция е сегментирал моделите си над 10 тона в 4 основни направления.
последна актуализация:
20.07.2020