МВБ ТРЪК ЕНД БЪС БЪЛГАРИЯ АД – камиони MAN

<< Назад
контакти:
1331 София
бул. Сливница 425
 0700 20 626
 sales@mvb.bg
 http://www.mantruckandbus.bg
 

MAN NTG (New Truck Generation)

Вероятно през следващата есен Камион на 2021-ва ще бъде новият модел на MAN. Премиерата на NTG (New Truck Generation) – най-големия проект на MAN Truck & Bus за последните две десетилетия, е насрочена за 10 февруари, след което започва приемането на поръчки за новия модел.
Уверенията са, че той ще е много по-икономичен от Евро-6c, който е на пазара от 2018 година. При разработването му най-голямо внимание е отделено на създаването на отлична работна среда за шофьора, осигуряването на възможност за максимум работа без прекъсвания и постигането на върхова ефективност, а за постигането на тези цели е работено в тясно партньорство с клиенти.
Все пак цялата гама няма да бъде обновена едновременно, а TGE – най-лекият, е отскоро на пазара и едва ли се нуждае дори от фейслифт. Докато дебютантите стигнат и до българския пазар почитателите на марката ще разчитат на досегашната гама TG. Тя покрива гамата от 3 до 44 тона с пет моделни линии. MAN TGX и TGS – най-популярните модели на марката у нас, са във фазата на пълна зрялост, с отдавна забравени „детски болести“ и доказани качества

 

MAN TGX EfficientLine 3

Оптимизираното съчетание на двигатели, трансмисия и системи за ефективност направиха MAN TGX EfficientLine 3 предпочитан избор на част от най-големите български превозвачи. Новият 9-литров двигател D1556, който е с до 230 кг. по-лек от предшественика си D20, осигурява мощности 330 и 360 конски сили с едностъпален турбокомпресор с фиксирана геометрия и разтоварващ клапан (wastegate) и 400 к.с. с турбокомпресора с променлива геометрия. Така динамиката при движение е съпоставима с тази на предшестващия го 10,5-литров D20. При това D1556 покрива емисионните норми Евро-6d само със SCR, без отделна рециркулация, а това пести място и опростява конструкцията. Мощността на спирачната система turbo EVBec, която е опция, е 350 кВт.
С по-голяма мощност – от 430 к.с. до 510 к.с., е агрегатът D2676 (12,4 л), а със своите 640 к.с. и 3000 Нм 15,2-литровият шестцилиндров D3876 е достатъчен и за най-претенциозни приложения.  Електронно управляваната автоматизирана кутия MAN TipMatic (12+2) прилага оптимална стратегия, като превключва според товара и наклона на пътя.
Изборът на кабини е между XL, XLX и XXL

 

MAN TGM

Многостранни са талантите на MAN TGM. При общо тегло от 12 до 26 тона, с междуосия от 3525 до 5775 мм и двигатели D0836 (6,9 л) от 250 к.с. до 340 к.с., той е оптималното решение за градска и междуградска дистрибуция, за леки строителни и комунални дейности. Олекотената му конструкция позволява да превозва по-икономично още по-тежък полезен товар. Ниската консумация на гориво, удобните кабини и ергономичният интериор правят TGM изключително ефективен. Стандартната предавателна кутия е 9-степенна ZF 9 S с ръчно управление, TipMatic е опция. Кабините са 3 типа:  C – дневна и двойна кабина; L – кабина с 1 легло; LX – с 2 легла

 

MAN TGS

MAN TGS – здрав, икономичен и надежден – е особено полезен на строи­телните обекти, при превоз на тежки товари или на средни и къси разстояния. TGS може да транспортира дори и най-тежките товари до местоназначението им безопасно и навреме, независимо от терена.
Двигателите D15 и D26 предоставят мощности от 330 до 510 к.с. Предавателната кутия е 12-степенна MAN TipMatic с нови функции за превключване.  
Кабини: М (дневна), L е с 1 легло, а LX – с две

 

MAN TGL

 7,5 до 12 тона обща маса е категорията на MAN TGL. Приложимостта му е широка – от градския трафик до дистрибуцията, а големият поле­зен товар, ниският разход на гориво и лесното управление, съчетано с добра маневреност, са впечатляващи. TGL има всичко, което е нужно за справяне с ежедневните предизвикател­ства при превозите на товари в градски условия.
Двигатели: D 0834 от 160 до 1220 к.с. и D 0836 с 250 к.с. 9-степенна предавателна кутия ZF 9 S с ръчно управление, TipMatic е опция. База: 3050 до 6700 мм. Кабина: тип: C – дневна кабина; двойна кабина; L – кабина с едно легло; LX – с две легла.

дейност:
Производителят от Мюнхен е позиционирал гамата си от 3 до 44 тона в пет основни моделни линии на TG поколението
последна актуализация:
20.07.2020