СКАНИЯ БЪЛГАРИЯ ЕООД – камиони

<< Назад
контакти:
1186 София
с. Герман, ул. Манастирска воденица № 5
 http://www.scania.bg
 

Scania

Производителят от Сьодертале е известен с традиционното си високо качество и с това, че всичките му продукти са в „тежката“ категория. L серията с кабината си с нисък под и увеличена видимост през прозореца е създадена за трафика на градските улици.
Серията Р с най-разнообразната гама от кабини е подходяща за градски и регионални дейности и се е доказала в строителството и при други тежки условия на работа. С отличната си видимост и управляемост камионите от серията G са високо приспособими. Първокласната кабина е добре балансирана, а разширеният списък от екстри позволява да бъде персонализирана до такава степен, че да подхожда на специфичните нужди на един или друг бизнес.
Устойчива и гъвкава, едновременно по-здрава и по-изтънчена, новата R серия дава нов смисъл на високия клас в превоза на дълги разстояния и е идеална за живота на шосето. Все пак серията S е несъмненият връх за феновете на марката, които работят на дълги разстояния. При нея летвата на удобствата за водача е вдигната най-високо, вътрешността на излъчващата великолепие кабина е просторна и луксозна, всичко я прави по-привлекателна.
Scania XT, специално проектирана за тежки дейности в строителството (увеличен просвет, подсилени брони и т.н.), може да използва различните типове кабини.
Двигателите на Scania – 23 различни варианта Евро-6, имат специфични черти. Характерни за повечето агрегати на производителя са индивидуалните цилиндрови глави. Scania е единственият голям производител, който продължава да предлага за топ моделите си двигателите V8 (DC16), най-мощният модел от които е рекордьор със своите 770 к.с. и 3700 нютонметра. Уникални са и 5-цилиндровите агрегати DC 09.
13-литровият двигател Scania Super с два горни разпределителни вала и системата Scania Twin SCR с двойно дозиране на AdBlue постига по-високо намаляване на емисиите в широк диапазон от работни режими и е готов за емисионните нормативи и на следващите години. Scania Super с 560 к.с. е перфектно решение за клиенти, които освен висока мощност търсят и по-ниско натоварване на предния мост и поради това го предпочитат пред по-тежкия V8 с 530 к.с.
Производителят от Сьодертале има в програмата си и електрически модели – изцяло на батерии и хибридни, но клиентското търсене предопределя основната част от двигателите на Scania да са дизелови, в т.ч. приспособени за различни видове биодизел и HVO (гориво, получено чрез хидрогенизиране/ хидрокрекинг на растително масло). Предвид рязкото и продължаващо повишаване на цените на горивата за българския пазар реален интерес представляват моделите на природен газ (метан).
Първите лястовици от Сьодертале бяха с двигатели OC09 104 с 280 к.с/1350 Нм и OC09 105 с 340 к.с./1600 Нм. Недостатъчната им мощност и липсата на автоматизирана предавателна кутия не събуди достатъчен интерес у повечето превозвачи, но появата на OC13 101 промени условията. И трите двигателя са с искрово запалване, степен на сгъстяване 12,6:1 и впръскване на гориво Bosch. Обработката на газовете включва EGR и трипътен каталитичен преобразувател. Диаметърът на цилиндъра и при трите е еднакъв – 130 мм, но при 9-литровите ходът е 140 мм, докато при OC13 101 той е 160 мм. Със своите 410 к.с. и 2000 Нм при 1100–1400 об/мин. 13-литровият OC13 101 е достоен съперник на дизеловите си събратя, от които обаче не само е по-чист и тих, но определено е и по-икономичен в реални условия. Това потвърдиха и драйв тестове на сп. КАМИОНИ. А в днешно време никой не си позволява да пренебрегва фактите, свързани с действителните разходи при експлоатация.

дейност:
последна актуализация:
21.07.2022