PSA с нов рекорд през 2018 година

21.01.2019

PSA с нов рекорд през 2018 година

Продажбите на Groupe PSA се увеличават за 5-та поредна година в контекста на икономически и геополитически препятствия. 3,9 милиона са продадените автомобили, а ръстът на продажбите в световен мащаб е 6,8%.

Продуктите на Groupe PSA присъстват във всички списъци с финалисти на престижни автомобилни състезания всяка година от 2014 г. насам. През миналата година Peugeot Partner, Citroën Berlingo Van, Opel/Vauxhall Combo бяха избрани за Международен ван на годината 2019.

Групата постигна нов рекорд в продажбите на лекотоварни автомобили - 564 147 продадени автомобила, което е растеж с +18,3% спрямо 2017 година. PSA поднови гамата си от компактни ванове през 2016 г. и лекотоварни автомобили от сегмент B през 2018 г. и консолидира лидерската си позиция в Европа във всеки подсегмент, привличайки почти 1 на всеки 4 клиента на лекотоварни автомобили. Офанзивата на Групата при лекотоварните автомобили положи основата на растеж на отвъдморските пазари с успешното стартиране на производството на Peugeot Expert в Евразия и многообещаващото начало на пълната гама продукти и услуги за лекотоварни автомобили за клиентите в Латинска Америка.

В Европа пазарният дял на Групата достига 17,1% до края на 2018 г., ръст с 3,8 пункта, подпомогнат от марките Peugeot и Citroën, които са най-добре развиващите се марки през 2018 г. с почти 5% увеличение на продажбите за двете марки сред топ 10 на марките в Европа. Peugeot се откроява с успеха си: европейски лидер при SUV автомобилите, №1 в Испания, №1 във Франция при пътническите автомобили за бизнес клиенти и потребители. PSA Group надхвърля пазарното си представяне и има подобрение на всички основни пазари: Франция (+2,6%), Испания (+4,2%), Италия (+3,9%), Великобритания (+4,8%), Германия (+3,7%).

„Във все по-нестабилна среда ние процъфтяваме със стриктното изпълнение на ефективната ни стратегия Core Model. Привлекателността на продуктите ни за бизнес клиенти или потребители поддържа политиката ни за ценова мощ за всички марки, докато същевременно осъществяваме електрифициращата си офанзива. Гъвкавостта и Дарвиновият дух са важни повече от всякога за справяне с предстоящите предизвикателства и повишаване на удовлетвореността на клиентите ни“, коментира Карлос Таварес, председател на Управителния съвет на Groupe PSA.

<< Обратно към новините