Новият Citroen Jumpy

30.03.2016

Новият Citroen Jumpy

Стартирал през 1995 г. и с произведени около 600 000 броя, Citroën Jumpy променя епохата и изпълнява истински скок във времето със съвсем Новия Citroën Jumpy.

С над 80 години опит в производството на лекотоварни автомобили, Citroën предлага решение за всяка употреба. Предпочитан партньор за професионалисти, Новият Jumpy е проектиран с мисълта за ефективност и ергономичност в услуга на лесната употреба и безопасност.

Новият Citroën Jumpy е проектиран като са използвани най-добрите постижения на ноу-хауто на Citroën. Майсторство в служба на вановете от най-широката гама на пазара с четири различни и допълващи се модела: Nemo, Berlingo, Новият Jumpy и Jumper.

С нова модулна платформа, това ново поколение Jumpy е с оптимизирана архитектура за по-удобно обслужване, комфорт и безопасност. Новият Citroën Jumpy включва най-ново поколение технологии за подпомагане на управлението и двигатели, които го правят идеален партньор на "Героите на деня."

Предназначен за широк спектър професионалисти (за различни занаяти, строителни работи, доставки, различни услуги, организации и др.), той е във варианти фургон, бус-комби, бус-удължена кабина и шаси кабина. Предлага се с 3 дължини (XS: 4,60 м, М: 4,95 м и XL: 5,30 м), което позволява на всеки професионалист да избере автомобил в зависимост от неговите нужди и бизнес.

Новият Citroën Jumpy е:
- с дизайн с чисти модерни линии. Стил с характер, както енергичен така и успокояващ;
- с ефективна архитектура, адаптирана към всички потребности, функционална, практична и ергономична. Модулната платформа базирана на EMP2, може да носи до 1400 кг полезен товар, 6,6 куб. м товарен обем и може да тегли до 2,5 тона;
- с 3 дължини на разположение освен двете дължини от 4,95 м и 5,30 м, които са основни на пазара, нова версия от 4,60 м компактна и практична. Подобно на другите две дължини M и XL, версията XS предлага полезен товар до 1400 кг и до 9 души във версия микробус-комби;
- височина ограничена до 1,90 м при версии XS и M позволяваща достъп до паркинги, което често е трудно за автомобили от сегмента;
- модулност безпрецедентна в сегмента с Moduwork. Улеснение при ежедневна употреба, тя позволява чрез повдигане на предната седалка към преградата да се достигне обем с равен под, предлагащ с големия отвор в преградата до 4 м работна дължина. Нещо повече, регулируема табла за писане и поставки за таблет и смартфон го превръщат в мобилен офис;
- плъзгащи се странични врати свободни ръце. Безпрецедентни в сегмента, те улесняват операциите по товарене и разтоварване, когато ръцете са заети с материали, опаковки или различни стоки;
- комфорт за удобство на тялото и ума с приятна обстановка, по-висока и спокойна позиция на управление и множество пространства за съхранение на предмети. Комфорт подсилен от високо ниво акустично третиране съчетано с оптимален комфорт при движение;
- технологии, които правят живота по-лесен, като Top Rear Vision за по-добра видимост при маневри, цветен информационен дисплей на нивото на погледа и Citroën Connect Nav, с 3D свързана навигация с гласово управление и сензорен екран;
- технологии в услуга на безопасността, с функции като: адаптивен регулатор на скоростта, ограничител на скоростта: функция разпознаване пътни знаци и препоръки Attention Conducteur при намалено внимание на водача и система Active Safety Brake;
- нива на потребление и емисии на въглероден диоксид „Най-добър в класа“ в сегмента (BlueHDi 115 S & S BVM6: 5,1 л / 100 км и 133 г въглероден диоксид) и контролиран разход при употреба, благодарение на дизелови двигатели 1,6  и 2 л последно поколение, които варират от 95 к.с. (210 Нм) с механична скоростна кутия до 180 к.с. (400 Нм) с автоматична скоростна кутия EAT6;
- многобройни възможности за трансформиране на каросерията, за да отговаря на нуждите на всички професионалисти, а именно трансформация 4x4 проектирана и реализирана от специалистите на Automobiles Dangel.

Енергичен характер
Новият Citroën Jumpy е с дизайн от света на частните автомобили и света на вановете. Неговият стил е плавен, не агресивен и с обема си дава чувство на сигурност и здравина.
В предната част капакът на двигателя е къс, с хоризонтална линия, с високо разположени под него фарове, което създава впечатление за доминиране на пътя.
На решетката се вижда подписа на Марката, който се простира от двете страни на „шевроните“ до вътрешността на фаровете. В предната част също има широка вдъхваща спокойствие броня с интегрирани черни вентилационни решетки, които контрастират и подчертават стабилния стил на Новия Jumpy.
Изисканият стил, може да бъде подсилен с опцията Pack Look. Наистина, за професионалисти, които желаят да поддържат имиджа на предприятието си чрез своя Нов Jumpy, тази опция им предлага:
- предни и задни брони, дръжки на вратите, черупки на страничните огледала и странични лайсни боядисани в същия цвят като автомобила,
- хромирана решетка,
- светлинен подпис в предната част с вертикални LED дневни светлини и фарове за мъгла.
Страничният изглед на Новия Jumpy с широка плъзгащата се странична врата издава щедър интериорен обем и подсказва много възможности за оборудване и трансформации.
Съвременен автомобил със здрав стил, разработен с цел функционалност и лесна употреба, съвсем естествено той е идеален партньор на професионалисти.

Нова модулна ефективна платформа
Новият Citroën Jumpy е с модулна платформа от последно поколение, базирана на EMP2, проектирана специално за него. Тя е с подсилена конструкция с нови специфични преден и заден мост. По този начин тя може да носи полезен товар до 1400 кг и да тегли ремаркета до 2,5 тона.
Нейната модулност е представена от две стойности на междуосията (2,92 и 3,27 м) и от два задни надвеса (0,80 и 1,15 м). Тяхната комбинация води до предлагани три дължини: XS с дължина 4,60 м (уникален в сегмента) с късо разстояние между осите, M с дължина 4,95 м и XL с дължина 5,30 м с дълго разстояние между осите. Тази нова платформа позволява компактни външни размери при товарни обеми до 6,60 куб. м.
Компактност, която е видима и при височината от 1,90 м, която позволява на Новия Jumpy да се чувства удобно във всички ситуации и на всякакви места, като например подземни паркинги в центъра на града, паркинги  на жилища или молове. Истинско пестене на време и ефективност за професионалистите, които трябва да бъдат възможно най-близо до клиентите си и в най-кратки срокове.

Пълна гама
Новият Jumpy предлага широка гама, за да отговори на нуждите на всеки в зависимост от професионалната област с:
- товарни автомобили: предлагани в 3 дължини, те са предвидени главно за професионалисти, които имат нужда от голям товарен обем (от 4,6 до 6,6 куб. м).
С три нива на оборудване Comfort, Club и Business те са подходящи за всяка професионалната дейност.
- дълбоки кабини: предлагани в дължини M и XL, те са за професионалисти, които трябва да съчетаят транспорт на хора (максимум 6 души) и същевременно имат нужда от отделно товарно пространство до 5,5 куб. м (със сгъваема преграда) и талон на автомобила VU. Предлагат се две дълбочини на кабината: версия със сгъваеми преграда и пейка, което разширява товарното пространството с 1,5 куб. м, когато не се използват задните седалки, както и версии с фиксирана преграда.
- микробус-шаси кабина: предлаган с дължина M, с възможност за трансформация за да стане хладилен автомобил, например, но също така и версии, наречени "голям обем" с възможност за всякакъв друг вид трансформации
- микробус комби: предлаган в 3 дължини, от версия XS с 4,60 м може да вози 9 души. Той е предвиден предимно за групов пътнически транспорт, за центрове за отдих и местни общности, които търсят максимален капацитет за сядане и товарен обем.

Подходящ за всякаква употреба
Новият Citroën Jumpy е идеалният партньор за професионалисти, търсещи работно средство, което да улеснява тяхното ежедневие.
Находчив, модерен и функционален Новият Citroën Jumpy разполага с:
- Moduwork: благодарение на специфичната преграда и модулност на страничната  седалка на пътника във вдигнато положение, той осигурява равен под. Оборудван с мрежа против приплъзване, разположена от страната на седалката на водача, Moduwork позволява да се удължи товарното пространство с 1,16 м. Той също така позволява пътническото купе на Новия Jumpy да се превърне в мобилен офис като се свали по-ниско централния подлакътник, който предлага въртяща се табла с ластична залепваща лента за прикрепяне на предмети (PC, таблет и др.). В допълнение, специфични поставки за смартфон и таблет са на разположение като аксесоари;
- плъзгащи се странични врати свободни ръце: само при този автомобил от сегмента функцията свободни ръце позволява да се отворят и затворят страничните врати без контакт. С едно подаване на крака под ъгъла на задната броня, автомобилът се отключва и плъзгащата се врата от страната, от която се намирате автоматично се отваря. Същото движение с крака управлява затварянето на вратата и заключването на автомобила, когато се отдалечавате. Тази функция опростява операциите по товарене и разтоварване, когато двете ръце са заети;
- врати на панти 250°: като опция при версия XL (5,30 м), те позволяват да не се излиза върху пътното платно при паркиране до тротоара. Те също така позволяват лесно движение около автомобила;
- комплекти облицовка от дърво (опция и се извършва фабрично). В зависимост от нуждите и областите на всяка професионална дейност, Новият Jumpy предлага на версията микробус – фургон 2 вида облицовки: естествено дърво и дърво с покритие (против приплъзване и защитено с ограничителни алуминиеви лайсни, водоустойчиво и лесно за измиване). Предлагат се множество комбинации комплекти за защита на товарната площ: под, облицовка на стените по цялата височина и калници;
- гама тегличи (опция и се монтират фабрично), която включва спомагателен електронен модул за присъединяване на ремарке и позволява да се теглят ремаркета до 2,5 тона;
- много пространства за съхранение на предмети разпределени в кабината, с долна жабка с AUX,  контакт 12V и USB порт, голяма кутия под седалката на пътника, в която могат да се поставят например обувки и предпазна строителна каска, поставки за чаши от двете страни на панела на бордното табло, централна горна отворена ниша за съхранение и два големи джоба на предните врати, в които може да се сложи бутилка 1,5 л.

Гостоприемен интериор
Интериорът на Новия Citroën Jumpy е вдъхновен от света на пътническите автомобили, като същевременно е подходящ за професионална употреба, така че всяко придвижване да е ефективно и спокойно.
Малко повдигнатият панел на бордното табло създава чувство на увереност. Съчетан с висока и спокойна позиция за управление, той позволява още по-добър поглед на пътя. Уредите са разположени така, че водачът да може да следи всичко и да има всичко под ръка, като Head up дисплей, сензорен 7-инчов екран, управление на отоплението,  отделения за съхранение на предмети, бутони за отваряне на моторизираните плъзгащи се странични врати и т.н.
Тапицерията на седалките е изработена от здрави материали и осигурява комфорт от най-високо ниво. Новият Jumpy в различните си версии разполага с много различни тапицерии: плат третиран с графичен ефект (Mica), промазан плат (TEP) и смесено, промазан плат (TEP)/ плат (Silica).

Новият Jumpy във версиите фургон и дълбока кабина е екипиран с фиксирани стопери (в съответствие с действащите европейски стандарти ISO 27956 относно обезопасяване на товари и защита на пътниците в случай на приплъзване на товара). Той предлага и като опция и алтернатива на традиционната преградна стена, преграда Confort. Тази преграда, освен че осигурява безопасността на пътниците, им дава повече комфорт в ежедневието, чрез използваната пяна, която осигурява по-добра топло- и шумоизолация, от традиционните прегради. Освен това, текстилното покритие в светъл цвят и прозорецът от поликарбонат носят светлина и спокойствие в кабината. И накрая, за да се подобри комфорта на тялото, тази преграда дава възможност за по-голяма амплитуда на преместване на седалката на водача, като позволява допълнително наклон от 8,5° на облегалката и изтегляне назад до 40 мм (в зависимост от настройката на седалката) повече отколкото при стандартните прегради.

Оптимален комфорт при движение
Каквото и да е състоянието на пътищата, Новият Citroën Jumpy осигурява комфорт на най-високо ниво, благодарение на ходовата си част, която осигурява прецизно управление и отличен комфорт на возене. Новият Jumpy разполага с усилен преден мост Pseudo McPherson със стабилизиращи щанги против напречен наклон и нов заден мост, тип наклонен диагонално разположени триъгълни рамене, позволяващ  полезен товар 1400 кг. На тези мостове може да се сложи трансмисия 4х4 (трансформация на DANGEL).
За да се осигури максимален комфорт при натоварен или празен, Новият Jumpy разполага с ресори с променлива твърдост и амортисьори с управляемо променливо амортизиране в зависимост от товара, "пасивна система", която позволява различна амортизация в зависимост от клиренса на автомобила.
Комбинацията от тези два нови вида мостове осигурява отношение поведение  / комфорт на най-високо ниво, както натоварен, така и ненатоварен , като същевременно поддържа много добра управляемост надвишаваща стандартите на сегмента.

Спокойно и лесно управление
Освен полезните в ежедневието функции, като например достъп и потегляне свободни ръце (ADML), плъзгащи се странични врати свободни ръце, Новият Citroën Jumpy предлага технологии, които улесняват управлението:
- нов сензорен екран 7 '', който може да контролира всички медийни функции, телефон и навигация. Той разполага с капацитивен сензорен екран, който просто трябва да се докосва с върха на пръстите.
- функция Mirror Screen , която позволява да се използват безопасно приложенията от смартфон върху сензорения 7-инчов екран. Функция предлагана с двете технологии: Apple CarPlayTM и MirrorLink;
- Citroën Connect Nav, нова 3D навигационна система, сензорна и свързана в реално време. Това ново поколение навигация се управлява чрез гласово разпознаване, или чрез докосване на сензорния 7-инчов екран. Системата Citroën Connect Nav е свързана с услуги като TomTom Traffic, която дава информация за трафика в реално време, локализиране и цените на бензиностанции и паркинги, информация за времето и локално търсене на точки. Потребителите също така ще оценят опцията опасни зони, която уведомява визуално и звуково за аварийно-опасни райони по пътя и за опасност (услугата е налична във всички страни в Европа извън Швейцария). Citroën Connect Nav има също интегрирана  функция Mirror Screen.
- цветен екран Head up - позволява да наблюдава пътя, без да губи от очи изписваната върху прозрачен екран информация от съществено значение за управлението на автомобила (моментна и препоръчвана скорост, инструкции на контрол / ограничител на скоростта, навигационни инструкции и предупреждения за риск от сблъсък). Новост за автомобил от този сегмент.
- автоматично превключване на светлини. Тази система извършва смяна на дълги и къси светлини в зависимост от трафика, когато бъдат открити автомобили. Системата е активна през нощта от 25 км/ч, и се дезактивира под 15 км/ч.
- Top Rear Vision. Само при този автомобил, тази система позволява на задната камера да афишира на дисплея на сензорния екран реконструирано изображение на задната зона с 180° поглед от горе. Когато автомобилът доближи препятствие, система автоматично увеличава задната зона, за да покаже по-точно оставащото разстояние. Има също класическа камера за обратно виждане във вътрешното огледалото за обратно виждане, както и датчици за подпомагане на паркирането в задната част и в предната част на автомобила.
- Grip Control, усъвършенствана система за контрол на сцеплението, която оптимизира задвижващата способност на предните колела в зависимост от вида на терена. Grip Control може да бъде свързан Pack Chantier (увеличен полезен товар, повдигане на окачването с 20 мм, протектор под двигателя), като по този начин се увеличава задвижващата способност на Новия Jumpy на труден терен като работни площадки, пътеки или черни пътища.

Технологии за повече сигурност
Новият Jumpy е пълен с технологии за предвиждане и подпомагане за все по-безопасно и спокойно управление. Той е оборудван с:
- система за разпознаване на пътни знаци и препоръки за ограничаване на скоростта. Истинска иновация, тази система работи от камера в горната част на предното стъкло и допълва данните от опцията навигация. Тя дава на водача по всяко време информация за моментното ограничение на трафика. Когато камерата открие знак за ограничение на скоростта, водачът може да я приеме, като натисне бутон за препоръчителна скорост и по този начин да съобрази своята скорост, или да я ограничи;
- система Active Safety Brake позволява да се намали нараняването на пътниците като задейства спирачната системе вместо водача, благодарение на мултифункционална камера разположена в горната част на предното стъкло, в следните случаи:
* 0-30 км/ч: за да избегне сблъсък с мобилни или фиксирани препятствия или пешеходци;
* над 30 км/ч: за да намали скоростта преди удар.
- ултразвукова система за наблюдение на мъртвото поле информира водача за присъствието на превозно средство в мъртвата зона с оранжев диод, разположен в ъгъла на огледалото за обратно виждане. Състои се от четири сензора в предната и задната броня. Тази система е активна между 12 и 140 км/ч;
- адаптивен регулатор на скоростта, позволява на водача да остави автомобилът да се адаптира към скоростта на превозното средство, отпред. Тази автоматична система за контрол на скоростта е в състояние да намали скоростта до 20 км/ч като въздейства само на педала на газта, без активно спирачно действие. Тази система е особено удобна в случай на полу-плътен трафик, като на магистрали;
- система предупреждение за риск от сблъсък (ARC) информира водача за ситуация на неизбежен риск от сблъсък, за да го накара да реагира. Сигналът е визуален и звуков. Сигналът се излъчва точно преди да се задейства автоматичната спирачка. Тази система действа на две нива:
* 1-во ниво на критичност: оранжев сигнал информира за непосредствена близост до автомобила отпред;
* 2-ро ниво на критичност: червен сигнал, който съобщава на водача, че трябва да спре;
- Система за индикация при неволно пресичане на осевата линия (AFIL) предупреждава водача, когато автомобилът пресече осева линия, без да активира мигача. Системата разпознава неволно пресичане на осевата линия маркирана на земята (непрекъсната или прекъсната) и предупреждава водача със звуков и визуален сигнал на компютъра;
- предупреждение за намалено внимание на водача. Тази система следи за поведението на водача чрез мултифункционална камера в горната част на предното стъкло, като записва честотата на пресичане на осева линия на пътя. В случай на регистрирана намалена бдителност, звуков и визуален сигнал предупреждават водача;
Интелигентни технологии, които правят пътя по-безопасен повече от всякога, за да бъде шофирането момент на удоволствие и спокойствие за всички.

5 звезди в EuroNCAP
Новият Citroën Jumpy получава максималната оценка от 5 звезди в протокола EuroNCAP. Този резултат възнаграждава направеното по време на развитието на автомобила, но и наличието на функции за комфорт и безопасност, както и модулната платформа последно поколение.

Двигатели най-ново поколение
Новият Citroën Jumpy предлага 7 групи двигатели, всички дизелови от семейството на BlueHDi. Това ново поколение двигатели, предлагани от Citroën от края на 2013 г., позволява драстично намаляване на емисиите азотни окиси (NOx), като същевременно намалява емисиите въглероден диоксид благодарение на иновативна система за отработените газове състояща се от:
- катализатор на окисление, който се намира на изхода на двигателя, за да се отстранят въглеводородите (HC) и въглеродния окис (CO) от изгарянето,
- един модул SCR (селективна каталитична редукция) разположен в горната част на филтъра за твърди частици, за да трансформира чрез инжектиране AdBlue*, до 90% от азотните оксиди (NOx) във водна пара (H2O) и азот (N2), и двете вещества безвредни,
- допълнителен филтър за частици, световна премиера през 2000 г., въведен от групата PSA Peugeot Citroën, за да елиминира броя на частиците до 99,9%.
Иновативна и уникална архитектура на системата за отработени газове, структурирана с точно подреждане на технологии: катализаторът SCR, разположен в горната част на допълнителния филтър за частици, е единствената система за последваща обработка, която е в състояние да намали до 90% емисиите на NOx, като същевременно намалява до 4% емисиите на въглероден диоксид.

Различните дизелови моторизации монтирани на Новия Citroën Jumpy показват следните данни за смесена консумация и емисии на CO2 (при XS дължини на микробуса):
- BlueHDi 95 BVM (70 кВт и 210 Нм при 1750 об./мин): 5,5л/100 км и 144 г/ км въглероден диоксид
- BlueHDi 95 S&S ETG6 (70 кВт и 240 Нм при 1750 об./мин): 5,2 л /100 км и 135 г/ км въглероден диоксид
- BlueHDi 115 S&S BVM6 (85 кВт и 300 Нм при 1750 об./мин): 5,1 л /100 км и 133 г/ км въглероден диоксид
- BlueHDi 120 S&S BVM6 (90 кВт и 340 Нм при 2000 об./мин): 5,3 л /100 км и 139 г/ км въглероден диоксид
- BlueHDi 150 S&S BVM6 (110 кВт и 370 Нм при 2000 об./мин): 5,3 л /100 км и 139 г/ км въглероден диоксид
- BlueHDi 180 S&S EAT6 (130 кВт и 400 Нм при 2000 об./мин): 5,8 л / 100 км и 151 г/ км въглероден диоксид
* AdBlue се съхранява в резервоар с капацитет 22,4 литра. Този обем осигурява автономност до 15 000 км. Пълненето се извършва лесно, от капачка в предната част на автомобила, до стъпалото на вратата на водача.



Овладян разход при употреба

Този нов вариант на модулната платформа използва предимствата на EMP2, което позволява интегрирането на дизелови двигатели от семейството BlueHDi. Това най-ново поколение двигатели, комбинирани с аеродинамична форма и съобразена маса (в зависимост от двигателя, спестява около 100-150 кг в сравнение с Jumpy старо поколение), показва разход на гориво и емисии на CO2 най-добър в класа Best in Class в сегмента.
Освен оптимизиран разход на гориво, тези двигатели позволяват и икономия по отношение на разходи при употреба, тъй като интервалът за техническо поддържане е 40 000 км или 2 г. (при BlueHDi 180 S & S EAT6: 2 г. или 30 000 км).

Трансформация на каросерията
Новият Jumpy, като предшественика си, може да се трансформира в зависимост от предназначението от нашите партньори, специалисти в областта.
За да се обогати гамата Citroën, която макар и много широка, не може да отговаря напълно на всички специфични нужди на частни лица или специалисти, са създадени партньорства със специалисти по каросерии и специалисти по трансформиране на каросерии, за да се предложи подходящо решение на всеки случай.
Нашият екип „връзки със специалисти по каросерии“ работи от началото на проекта с най-известните специалисти в тази област, за да се гарантира съвместимостта на новото Jumpy с различните възможни трансформации в допълнение към продуктите на производителя.

4x4 от Dangel
С повече от 40000 автомобила 4x4 от 1980 г. насам, Dangel са се наложили като голяма европейска фирма в сегмента на 4x4 и повече от 35 години си сътрудничат с групата PSA. С дългогодишния си опит, PSA и Dangel работят заедно от началото на проектирането на Новия Citroën Jumpy, за да създадат на този автомобил редица възможности, които улесняват трансформацията.
На Новия Jumpy трансформацията 4x4 извършена от Automobiles Dangel е възможна при автомобили с двигатели от 2 литра с механична скоростна кутия: BlueHDi BVM6, BlueHDi 120 S & S BVM6 и BlueHDi 150 S & S BVM6.

Специфични особености на 4х4
За да се движи спокойно, в това число дори и по много лоши терени, Автомобили Dangel предлагат две различни височини на клиренса (в зависимост от изискванията на потребителите) с версия, специално предвидена за движение по пътища / по всяко време и друга, с по-висок клиренс (+60 мм отпред и отзад в сравнение с основната версия на Новия Jumpy).

Интегрална разединяваща се трансмисия
Новият Jumpy 4x4 трансформиран от Automobiles Dangel предлага най-добрите възможности за адаптиране четири задвижващи колела, за  алтернативна употреба на пътя или извън него.
Поливалентната употреба „две/четири задвижващи колела“ на автомобила, предоставено от оборудването 4x4, позволява едновременно:
- да се поддържат поведението на пътя и основните присъщи ефективни характеристики на Новия Jumpy
(Две задвижващи колела);
- за да се гарантира, при включване на позиция 4x4, преодоляване на труден пасаж и мобилност в условия на влошено сцепление;
- за да се оптимизира консумацията на гориво и за да се намали износването на гумите в позиция "Eco 2 WD."

Блокиране на задния диференциал
В допълнение към поливалентността, осигурена с включване на позиция за 4x4 (4WD), и за много специални ситуации Automobiles Dangel предлага като опция възможност за блокиране на задния диференциал (Rear Lock). Той се активира с едно копче на бордното табло и позволява да се преодолее препятствие или коловоз, като при ситуация преминаване на брод.
С изключение на промените присъщи за цялостна трансформация, тези версии са идентични във всяко отношение с Новите Jumpy с две задвижващи колела. Следователно, вариантите VP и VU 4x4 Dangel ще съдържат всички елементи на комфорт, безопасност и практичност на автомобилите с две задвижващи колела, от които те произхождат.

<< Обратно към новините