Otokar се завръща на българския пазар

26.09.2012

Otokar, един от големите турски автобусни производители, демонстрира амбиции да се завърне на българския пазар. Това е главната новина за автобусния бранш от Международния технически панаир в Пловдив...

Otokar, един от големите турски автобусни производители, демонстрира амбиции да се завърне на българския пазар. Това е главната новина за автобусния бранш от Международния технически панаир в Пловдив.
 
По време на 68-ото изложение в Пловдив, производителят от Адапазаръ показа 5 модела от богата си гама. Експонатите бяха представени от Ирем Горди, която отговаря за продажбите в България. А за вниманието, което Otokar отделя на българския пазар говори фактът, че за представянето в Пловдив пристигнаха и Али Мурат Атлас – генерален мениджър на Otokar Europe и Сарп Алагьол – занимаващ се с международни продажби и маркетинг на комерсиални превозни средства в Otokar Otomotiv.
През последните години, въпреки свиващите се продажби в Европа, турският производител отбелязва стабилен растеж на всички основни пазари на Стария континент. Това се дължи освен на доказаната марка и надеждните продукти, така и на създадената през 2011 г. компания Otokar Europe, базирана във Франция, казват от Otokar.
Турската марка е добре позната и в България. До преди 5-6 години тя нормално продаваше по около 50-60 автобуса годишно на нашия пазар. Последваха обаче кризисни времена, което доведе до пълното изчезване на Ototkar от статистиките за продажби на нови автобуси в България през последните година, две.
В Пловдив Otokar показа 5 автобуса. От градския сегмент можеха да се видят лансираният преди 2 години 5,8-метров Centro C и 9,2-метровия Vectio C. Междуградският сегмент на Otokar бе представен от Vectio U, също с дължина 9,2 м. От туристическата гама на Otokar в Пловдив можеха да се видят Navigo T – 7,7 м и Vectio T – 10 м.

<< Обратно към новините