FlixBus ще вози от Пловдив до Виена и Будапеща

17.05.2019

FlixBus ще вози от Пловдив до Виена и Будапеща

На 17 май FlixBus добави Пловдив към своята европейска автобусна мрежа. В летния си график зелената компания за мобилност предлага ежедневни връзки от втория по големина град в България до Унгария и Австрия.

FlixBus продължава да разширява дейността си в България. Пловдив също стана част от най-голямата автобусна мрежа в Европа. От 17 май от Европейската столица на културата тръгват нови ежедневни маршрути. В летния си график зелената компания за мобилност предлага ежедневни връзки от втория по големина град в България до Унгария и Австрия. Пловдивчани ще могат да пътуват директно до градовете Сегед, Будапеща и Виена.

FlixBus навлезе на българския пазар през март 2018-а, предлагайки възможност за пътуване с автобуси на дълги разстояния от столицата. Освен допълването на мрежата, FlixBus продължава да оперира от София до три държави - Румъния, Унгария и Австрия.

„Като Европейска столица на културата Пловдив се превръща в един от акцентите на Европа тази година. Освен че предлагаме възможност на жителите му да обиколят континента, ние бихме искали също така и да подкрепим местната култура и туризъм, като осигурим лесен и достъпен начин за транспорт на европейските туристи, които ще посетят града.” - каза Ласло Арани, регионален управляващ директор на компанията.



Освен предстоящото разширяване, FlixBus планира допълнително развитие в България за 2019-а, като още за лятото са планирани нови линии.
FlixBus дигитализира индустрията. Същността на бизнес модела на компанията е да достави нова технология на опитни автобусни партньори, за да промени начина, по който хората пътуват - от търсенето на пътуване до пристигането до крайната дестинация.

Пътниците могат да планират комплексно пътуванията си с разписанието на FlixBus, интегрирано в Google Maps. Компанията осигурява качество на обслужване във всяко превозно средство от своя автопарк. Пътниците получават безплатен Wi-Fi, удобни седалки с повече място за краката, климатик, зареждащи устройства на всяка седалка и бордова тоалетна.

Резервация на пътуванията е онлайн, чрез мобилното приложение на български език, както и в над 150 търговски партньори в България. Промяна или анулиране на билети е възможно до 15 минути преди заминаването. Всеки пътник има право на един безплатен багаж и един ръчен багаж. Чекирането на пътници е възможно и чрез QR код на смартфон без да се отпечатват билетите за пътуването.

<< Обратно към новините