FlixBus празнува първата си годишнина в България

25.03.2019

FlixBus празнува първата си годишнина в България

На 22 март 2018 година първият FlixBus се появи по българските пътища. След първата си една година в страната, европейската компания за мобилност допълнително ще увеличи предложенията си през първата половина на 2019 година.

FlixBus навлезе на българския пазар през пролетта на 2018 г. с предложения за пътуване от България до три европейски страни, включително туристически центрове като Букурещ, Будапеща и Виена. По-късно компанията добави сезонни връзки за летните месеци и от Слънчев бряг до съседна Румъния. С една връзка в съседните столици пътниците могат да пътуват до повече от 10 страни на континента.

„FlixBus расте органично в Европа и в България. Ние постоянно подобряваме нашите предложения въз основа на нашия местен опит. Изминалата година в България беше важен период, от който научихме много и за това скоро ще увеличим мрежата ни. Нашият план е да увеличим броя на връзките ни от България през първата половина на 2019 година”, каза Ласло Арани, регионален изпълнителен директор на компанията.

През първата година на пазара най-популярната дестинация от България е Румъния. Най-натовареният месец за пътуване е август през изминалата година, през летните месеци средният брой на пътници е приблизително с 50% повече от средногодишния. Пътуващите са отворени за прекачвания, като средно една трета от пътниците са избрали да пътуват с прекачване през първите 12 месеца от операциите.

FlixBus дигитализира индустрията. Същността на бизнес модела на компанията е да достави нова технология на опитни автобусни партньори, за да променят начина, по който хората пътуват, от търсенето на пътуване до пристигането до крайната дестинация.

Пътниците могат да планират пътуванията си от врата до врата с разписанието на FlixBus, интегрирано в Google Карти. Компанията осигурява същото качество на обслужване във всяко превозно средство от своя автопарк. Пътниците получават безплатен Wi-Fi, удобни седалки с повече място за краката, климатик, електрически контакти на всяка седалка и тоалетна на борда. Резервация на пътуванията е възможна онлайн, чрез мобилното приложение на български език, както и в над 150 търговски партньори в България. Промяна или анулиране на билети е възможно до 15 минути преди заминаването. Всеки пътник има право на един безплатен багаж и един ръчен багаж. Качването в автобуса е възможно чрез QR код на смартфон и няма нужда да се отпечатват билетите за пътуването.

<< Обратно към новините