Scania - следващото поколение, свързаност, рентабилност на клиентите

30.09.2016

Scania - следващото поколение, свързаност, рентабилност на клиентите

Безспорно в центъра на щанда на IAA на производителя от Сьодертьле беше новото поколение Scania, което компанията представи за първи път на 23 август в Париж и в момента е в активен период на въвеждане на пазара. На IAA в Хановер беше първата изява на новото поколение пред широка публика. Пак на IAA беше връчена и наградата Камион на 2017 година от международното жури Truck Of the Year.

Днес Scania е един от основните стълбове във Volkswagen Truck & Bus, тя е по-силна от всякога и прави най-голямото си представяне на нов продукт в цялата си 125-годишна история, каза по време на пресконференцията Хенрик Хенриксон, главен изпълнителен директор на Scania. И този момент не е пиков в нашата история, това е ново ниво, на което ще продължим да работим и съществуваме, добави шефът на Scania.

Новата Scania е създадена с идеята да увеличи рентабилността на клиентите - не само като икономичен и ефективен камион, но и с иновативните услуги, предлагани заедно с това ново поколение. Намаляването на разхода с 5% е скромно казано, много клиенти ще успеят да спестят и повече, ангажира се Хенрик Хенриксон.

Свързаността ще промени правилата на играта в нашата индустрия, подчерта Хенрик Хенриксон. Към момента Scania разполага с над 220 000 свързани камиона, всяка седмица към тях се прибавят средно по около 1000 превозни средства. Всекидневно се събират данни от тези свързани камиони, при това става дума за специфични маршрути и специфични клиенти - вече не се прилагат просто усреднени данни. Точно това ниво на свързаност е в основата на предлаганата от Scania поддръжка с гъвкави планове. Това е уникална услуга, която предлага точно необходимата поддръжка на конкретно превозно средство в точния момент. Гъвкавите планове за поддръжка са базирани на това как конкретно се използва даден камион ден след ден (по какви маршрути кара, колко е натоварен, какъв е стилът на каране на водача...).

 

Повече подробности - в октомврийския брой на списание КАМИОНИ

<< Обратно към новините