Volvo Trucks подобрява стабилността и комфорта на управление

04.10.2015

Volvo Trucks подобрява стабилността и комфорта на управление

При Volvo FH и Volvo FH16 независимото предно окачване (Individual Front Suspension-IFS) вече може да се комбинира със системата за управление Volvo Dynamic Steering. Съчетаването на IFS и Volvo Dynamic Steering при камионите, които изминават дневно стотици километри, подобрява в значителна степен стабилността и управляемостта на автомобила, като в същото време повишава комфорта...

При Volvo FH и Volvo FH16 независимото предно окачване (Individual Front Suspension-IFS) вече може да се комбинира със системата за управление Volvo Dynamic Steering. Съчетаването на IFS и Volvo Dynamic Steering при камионите, които изминават дневно стотици километри, подобрява в значителна степен стабилността и управляемостта на автомобила, като в същото време повишава комфорта и работната среда на водача.

“Това е уникална комбинация, която дава усещането за перфектна управляемост”, казва Кристин Сигнерт, мениджър международен транспорт, Volvo Trucks. “Независимото предно окачване – IFS осигурява перфектно поведение на пътя, а комфорта предлаган от Volvo Dynamic Steering не само подобрява работната среда, но и намалява риска от професионални заболявания на водача”, допълва тя.

Системата IFS се състои от двойно окачване с носачи, при което вертикалното движение на колелата е независимо едно от друго, а движението по пътя е по-плавно и стабилно. Управлението тип „кормилна рейка“ осигурява усещането за прецизност и контрол. Въздушните възглавници на предния мост поемат и контролират колебанията във вертикалното направление и допринасят за по-комфортното шофиране.

Вибрациите на волана, причинени от неравностите по пътната настилка, значително намаляват с Volvo Dynamic Steering. Резултатът е по-лек и плавен волан и по-малко напрежение в мускулите и ставите на водача. Volvo Dynamic Steering при ниски скорости генерира допълнителна сила и подпомага маневрирането, а при високи скорости автоматично стабилизира посоката на движение, като отчита дори наличието на страничен вятър и компенсира влиянието му върху движението на камиона.

<< Обратно към новините