Агри-М ще сглобява LeciTrailer

01.10.2013

Агри-М ще сглобява LeciTrailer

Официалният дилър на марката Агри-М започва съвместно сглобяване на полуремаркета с испанския производител, чийто официален вносител е Сертрък България. На първо време шаситата ще се доставят от Испания. Агри-М ще сглобява надстройките и ще се занимава с продажбите и следпродажбеното обслужване...

Официалният дилър на марката Агри-М започва съвместно сглобяване на полуремаркета с испанския производител, чийто официален вносител е Сертрък България. На първо време шаситата ще се доставят от Испания. Агри-М ще сглобява надстройките и ще се занимава с продажбите и следпродажбеното обслужване.

В края на септември пловдивската фирма Агри-М, оторизиран дилър на Scania, Isuzu и няколко марки прикачна техника, обяви началото на дейността си по сглобяването на ремаркета LeciTrailer в един от сервизните си центрове в Пловдив. На събитието, организирано от Агри-М съвместно със Скания България (повече за дебютното роудшоу на Scania Streamline можете да прочетете ТУК) и лекотоварното подразделение на Порше БГ, присъстваха г-н Карлос Мартинес Алкалде от страна на LeciTrailer и г-н Христо Иванов от фирма Сертрък България, официален вносител на испанската марка.
В сервиза на Агри-М вече са сглобени първите четири полуремаркета тип „щора“. Те пристигат в България под формата на готови комплекти, като по този начин се намаляват разходите за транспорт. Шаситата се транспортират по четири наведнъж, като едно от тях служи за транспортно средство на останалите три (натоварени едно върху друго) и на частите за сглобяване на надстройките.
Процесът по сглобяването е координиран с LeciTrailer, чиито специалисти са оказали съдействие при обучението на персонала и подготовката на инструменталното оборудване, необходимо за една толкова специфична дейност. Според г-н Алкалде „българските специалисти са се справили превъзходно със сглобяването на първите бройки“.
LeciTrailer има още няколко подобни партньорства по света, но предприятието в Пловдив е първото по рода си в Европа. Очаква се то да допринесе за увеличаването на продажбите на марката в България благодарение на новосъздадените възможности за предлагане на висококачествените испански ремаркета на по-ниска цена. „Амбицията ни е по този начин да реализираме минимум 100-150 ремаркета на българския пазар през 2014 година,“ заяви пред КАМИОНИ г-н Алкалде…

Пълният текст на статията можете да прочетете в октомврийския брой на сп. КАМИОНИ.
 

<< Обратно към новините

Галерия