SERTRUCK БЪЛГАРИЯ ПРЕДЛАГА LECITRAILER У НАС

сп. Камиони, 2008, бр. 8
22.02.2010

Нова марка ремаркета и полуремаркета се появи на българския пазар. Това са испанските Lecitrailer, чийто официален дистрибутор у нас е фирмата Sertruck България. Коя е Sertruck България и какви са отличителните особености на техниката с марка Lecitrailer? Отговаря ни Росен Бонев, търговски директор за България.

Нова марка ремаркета и полуремаркета се появи на българския пазар. Това са испанските Lecitrailer, чийто официален дистрибутор у нас е фирмата Sertruck България. Коя е Sertruck България и какви са отличителните особености на техниката с марка Lecitrailer? Отговаря ни Росен Бонев, търговски директор за България.

– Г-н Бонев, коя е Sertruck Group и как се стигна до създаването на българския є клон?
– Sertruck Group е испанска фирма, която се занимава с транспорт, спедиция и продажба на камиони и ремаркета. Фирмата е създадена преди повече от 10 години. Sertruck продава камиони на възраст от 6 месеца до 3 години. Това са автомобили, експлоатирани само в Sertruck Group, т.е. ние не обикаляме да изкупуваме някакви други стари камиони. По този начин ние гарантираме, че когато предоставяме един камион на клиента, той е сервизиран и добре поддържан през цялото време на експлоатацията му. Затова и Sertruck дава собствена гаранция 1 година освен гаранцията, която е от производителя.

Sertruck разполага с доста автомобили и ние веднага можем да предложим на клиента конкретна машина – може да бъде на 6 месеца и на нула километри, но най-много да е на 3 години. Искам да подчертая, че ние държим на качеството, а не толкова на цената на продукта.
В момента паркът на Sertruck е предимно от марките Mercedes и MAN и е около 300 композиции. Sertruck навлиза и на пазара в Куба с 1200 композиции. Там започват да се изграждат сервизи, спедиторски и транспортни терминали. Освен в България Sertruck има представителства в Словакия, а също и в Испания и Куба.

Всъщност всеки, който се интересува от Sertruck, може да намери информация на нашия сайт www.sertruck.com, на който от 25 септември вече има и версия на български език.

Sertruck България е създадена в края на юли, като официалното є представяне ще бъде по време на Пловдивския панаир, където имаме доста голям щанд, разположен на външна площ XII.25 близо до 21-ва палата. На Пловдивския панаир ще дойдат и собственикът на Lecitrailer – Карлос Лесинена, както и директори от Sertruck Испания.

– Каква е връзката между Sertruck България и Lecitrailer?
– Sertruck България постигна споразумение с испанската фабрика Lecitrailer S.A. да бъде официален дистрибутор на продуктите є в България и Източна Европа.

Lecitrailer е 100% семейна фирма, основана през 1990 г. с предмет на дейност производство на ремаркета и полуремаркета. Това е първият испански производител на прикачна техника, който е известен и е с добри позиции и на европейския пазар. Този резултат е постигнат благодарение на качеството на производството и на гъвкавостта, с която се удовлетворяват изискванията на клиентите. В много случаи при поръчка от страна на клиента подготовката за производство се извършва заедно с него, за да може най-добре да се адаптира продукцията към нуждите му.

По отношение продуктите на Lecitrailer ще предлагаме пълната гама от ремаркета и полуремаркета – бордови на тристранна щора, бордови с повдигащ се таван, фургони, хладилни, контейнерни ремаркета, ремаркета за превоз на насипни товари, самосвални полуремаркета с алуминиеви и стоманени кошове. Има възможност за ремаркета, оборудвани с кранове и различни други допълнителни съоръжения.

– На българския пазар особено напоследък навлязоха доста нови марки прикачна техника. Какво е конкурентното предимство на Lesitrailer?
– Преди всичко качеството, а също и функционалност и бърза и лесна доставка. Конструкциите са максимално опростени, улесняващи товаренето и разтоварването. Друга характерна черта на продук¬тите е лесното обслужване. Ценово не смятам, че сме по-евтини, но обикновено в стандартната цена влизат повече екстри, например всички ремаркета на Lecitrailer са с ADR сертификати, клиентът може да поръча дискови или барабанни спирачки, като цената е една и съща. Другото ни сериозно предимство са сроковете на доставка – между 15 и 30 дни.

При немските производители производството е по-стандартизирано, докато при нас всичко зависи от желанието на клиента. Опитваме се да наложим мостовете Rohr, които с нищо не са по-лоши от BPW например, но ще сложим такива мостове, каквито иска клиентът.

– Какви продажби очаквате до края на тази година?
– В момента искаме най-вече да покажем, че сме тук и че предлагаме нещо ново. Същевременно задачата ни е да промотираме и продажбата на камионите. Смятаме, че в момента най-доброто решение за българския превозвач е влекач на възраст до 3 години и ново полуремарке.
И нашето предимство е, че ние предлагаме точно такава комбинация. Мисля, че не трябва да се залага вече само на влекача, а и на полуремаркето. Защото нашите превозвачи купуват доста нови влекачи, но е крайно време да помислят и за това, което върви след тях. Време е да се поднови паркът и на прикачната техника. Да не говорим за сигурността. Да не забравяме, че колкото е по-ново полуремаркето, толкова по-голям е шансът товародателите да се насочат към такъв превозвач.

– Планирате ли някакви инвестиции?
– Офисът ни се намира в София, на бул. Пушкин. В момента почти сме намерили и място на Околовръстното шосе (на северната дъга), където ще се разположи и базата на Sertruck България. Тази база ще се изгражда така, както са навсякъде всички терминали на Lecitrailer. Ще има място за ремонт на ремаркета, за ремонт на влекачи, ГТП, с камера за боядисване и камера за дробеструйно почистване на ремаркета, със стенд за изправяне на шасито, със стаи за почивка на шофьорите, с душове.

Всички центрове на Lecitrailer са изградени по този начин. Идеята е, докато композицията се ремонтира, водачът да се възстанови и да се освежи и после да продължи спокойно по пътя.

Снежина Баджева

<< Обратно към новините