Съчленен и карго варианти на VDL Citea

06.06.2013

Съчленен и карго варианти на VDL Citea

В средата на април шведският автобусен оператор Björks Buss AB получи от холандския автобусен производител VDL Bus & Coach девет автобуса Citea SLE Cargo. Това събитие е знаменателно за двете компании поради факта, че беше доставен 1500-ният автобус Citea, както и първи бройки от модификацията Citea SLE Cargo...

[✕]

В средата на април шведският автобусен оператор Björks Buss AB получи от холандския автобусен производител VDL Bus & Coach девет автобуса Citea SLE Cargo. Това събитие е знаменателно за двете компании поради факта, че беше доставен 1500-ният автобус Citea, както и първи бройки от модификацията Citea SLE Cargo. Между временно фирмата производител представи и съчленена версия на градския си модел Citea.

Новата Cargo версия на автобуса разполага с багажно отделение с обем 2 куб.м., което га прави многофункционален. Според шведската компания превозвач по този начин ще могат да задоволят по-пълно нуждите на клиентите си. Поръчката за модела е направена още преди да започне разработването му.  Багажникът на возилото е разположен под високата част на пода. Това е подходяща екстра за страни, в които градските автобуси правят дълги курсове до предградията. Освен това са предвидени комфортни седалки, подобрена изолация на каросерията и повишена мощност на отоплителната система за тежките зимни условия на скандинавската държава.
Моделът  Citea  се произвежда от 2007 г. и бе обявен за Автобус на годината 2011 г. Продажбата на 1500 автобуса напълно затвърждава репотацията на автобуса, като добро решение за градски транспорт.
VDL Bus & Coach ще пусне и съчленена версия на Citea с означение SLFA. Новият модел ще е достъпен към края на 2013 г. и ще се предлага само с двигатели Евро-6. Клиентите ще могат да избират между две дължини – 18 и 18.75 м. Съчлененият Citea  ще е икономически по-изгоден за собствениците си и ще може да превозва значително повече пътници. Поради изцяло ниския под пасажерите лесно и бързо ще се качват и слизат от превозното средство. Освен версия с 3 врати е предвидена и такава с 4 врати. Като опция ще се предлага и платформа за инвалидни столове в задната част на автобуса. Цветовете в интериора са подбрани така, че да придават чувство за простор на возещите се. Конструкцията на седалките позволява лесното почистване на салона, което е от особено значение за фирмите превозвачи.

<< Обратно към новините