Isuzu представи новия D-Max в Женева
Isuzu представи новото поколение на популярния си пикап D-Max на автосалона в Женева, който се провежда в момента. Моделът ще се предлага в Европа с четири нива на оборудване - Satellite, Planet, Solar и Quasar, както и с традиционните три варианта на каросерията – двойна, удължена и единична. При единичната кабина ще има избор между задвижване 4х2 или 4х4, докато двойната и удължената версии ще са на разположение само с пълноприводно задвижване...
Isuzu представи новото поколение на популярния си пикап D-Max на автосалона в Женева, който се провежда в момента. Моделът ще се предлага в Европа с четири нива на оборудване - Satellite, Planet, Solar и Quasar, както и с традиционните три варианта на каросерията – двойна, удължена и единична. При единичната кабина ще има избор между задвижване 4х2 или 4х4, докато двойната и удължената версии ще са на разположение само с пълноприводно задвижване.
Изложбеният експонат в Женева беше оборудван с 2,5-литров турбодизел с горивна система Common Rail и мощност 163 к.с. в комплект с 6-степенна механична скоростна кутия. Като опция ще се предлага 5-степенен автоматик, а серийното оборудване ще включва 6 въздушни възглавници, електронна стабилизираща система (ESP) и система за контрол върху сцеплението (TSC).
Продажбите на новия D-Max в Европа ще стартират през юни. Очаква се моделът да се намеси в битката между двата най-продавани пикапа на Стария континент – Nissan Navara и Toyota Hilux, благодарение на силния акцент, поставен върху комфорта. Въпреки това Isuzu ще разчита най-вече на утвърденото си име в сегмента на здравите и опростени пикапи.
За целта японските инженери са използвали съвсем нова рама, наречена i-GRIP (Isuzu Gravity Responsive Intelligent Platform), която осигурява 42% по-голяма якост на конструкцията. Междуосието е увеличено до 3095 мм, благодарение на което пътниците на задните седалки разполагат с доста повече пространство в сравнение с досегашния модел. Конструкцията на D-Max е почти идентична с тази на Chevrolet Colorado, като и двата пикапа се произвеждат на една и съща производствена линия в Тайланд.
Актуалният D-Max е на пазара от 2002 година. За изминалите 10 години в България са продадени не повече от 20-30 бр. от него.
PIKAPI.bg