Автосалон София 2008 – предстоящите премиери

02.06.2008

Поредното автомобилно изложение, което ще се проведе в софийския Интер Експо и Конгресен Център между 13 и 22 юни, ще бъде специализирано в областта на автомобилите за работа. Професионалните посетители ще имат възможността да видят почти всички лекотоварни модели, които се предлагат в момента на българския пазар. Нещо повече – изложителите са подготвили доста изненади, сред които 20 премиери за България. Какви точно са те, ще разберете от следващите редове...

[✕]

Поредното автомобилно изложение, което ще се проведе в софийския Интер Експо и Конгресен Център между 13 и 22 юни, ще бъде специализирано в областта на автомобилите за работа. Професионалните посетители ще имат възможността да видят почти всички лекотоварни модели, които се предлагат в момента на българския пазар. Нещо повече – изложителите са подготвили доста изненади, сред които 20 премиери за България. Какви точно са те, ще разберете от следващите редове.

Citroën (Автомотор Корпорация)

[✕]

Вносителят на френската марка - Автомотор Корпорация, ще изложи пълната си лекотоварна гама на софийския автосалон. На щанда му рамо до рамо ще бъдат съвсем новият Berlingo и едноименният му предшественик, който ще продължи да се подвизава на българския пазар под името Berlingo First. Нагоре гамата продължава с познати имена – Jumpy (избран за „Международен ван на 2008 година”) и Jumper, а надолу е допълнена от свръхкомпактният и икономичен Nemo.

Премиерният Berlingo (BG премиера) е пораснал в сравнение с актуалния досега модел. Той е по-дълъг с 24 см, по-широк е с 8 см и разполага с по-голямо междуосие – 2,73 м (+3,5 см). Клиентите на френската марка вече ще могат да избират между две версии в различна дължина и полезен обем – 4,38 м (обем 3,3 куб. м) и 4,63 м (обем 3,7 куб. м). По-късата модификация се предлага с две нива на товароносимост – 625 и 850 кг, докато удълженият вариант може да превозва до 750 кг. Новост е многофункционалната двойна дясна седалка на товарната модификация, чиито възможности за регулировка позволява да се транспортират товари с извънредно голяма дължина, а товарният обем да се увеличи допълнително с 0,4 куб. м до 3,7 куб. м при късата версия и до 4,1 куб. м при дългата. Налице е избор между един бензинов (1,6 л / 90 к.с.) и два дизелови двигателя (1,6 л / 75 или 92 к.с.).

Маневреният Nemo (BG премиера) е вторият дебютант на щанда на Citroën. С дължината си от само 3,86 м той „плува в свои води” в условията на натоварения градски трафик, като в същото време е способен да превозва товари с обем 2,5 куб. м и тегло до 610 кг. Безспорно, по-икономичният избор от двата задвижващи агрегата, с които се предлага Nemo, е 1,4-литровият HDi с мощност 70 к.с. и среден разход на гориво в рамките на 4,5 л/100 км.

Вече добилият популярност на нашия пазар Jumpy ще бъде изложен във версии с товарен обем 5 / 7 куб. м и полезен товар 1000 / 1200 кг. Големият Jumper пък може да се похвали с най-голямата товароносимост в класа на вановете с предно предаване – цели 2 тона.

Carryboy (Нео Системс)

Една от най-реномираните марки хардтопи за пикапи - Carryboy, ще присъства на щанда на Mazda, за да докаже на българските клиенти, че най-качествените хардтопи се произвеждат на същото място, откъдето идват и 70% от всички продавани в Европа пикапи - Тайланд. Новият модел Carryboy G-3 (BG премиера), който претендира да е най-новаторският хардтоп в света, ще бъде показан за пръв път в България в комплект с Mazda BT-50.

Серийното оборудване на G-3 включва задни светлини от типа LED (със светодиоди), релси за багаж на покрива, тонирани закалени стъкла (предно - фиксирано, странични - плъзгащи, задно - със система за подгряване), чистачка и пръскалка на задното стъкло, кожена тапицерия на интериора, система за двойно заключване с дистанционно управление и др. Освен този върхов модел вносителят на Carryboy - фирма Нео Системс, предлага на българския пазар още пет модела хардтопи, всеки от които се произвежда в разнообразни модификации, удобни за монтаж към всички модели пикапи - Toyota Hilux, Ford Ranger, Mitsubishi L200, Nissan Navara и Mazda BT-50.

Dacia (Рено Нисан България)

Logan Pick-up (BG премиера) с право може да се приеме като естествен продължител на гамата Logan. Моделът се предлага с избор от бензинови и дизелови двигатели Renault. Конструкцията му е базирана Logan MCV, което представлява своеобразна гаранция за надеждност. В товарния му отсек могат да се превозват товари с дължина до 180 см и тегло до 800 кг. Зад седалките е предвидено допълнително пространство за багаж с обем 300 л. Цените на автомобила, който се появи в ценовите листи на вносителя Рено Нисан България в края на април, стартират от 13 050 лв. без ДДС.

Вторият модел на щанда на Dacia, който ще привлича вниманието на посетителите на автосалона, е вече добре познатият Logan Van. През 2007 година той стана най-продаваният лекотоварен модел в България, вследствие на което беше избран и за „Многофункционален ван на 2008 година”.

Fiat (Ауто Италия)

Щандът на фирма Ауто Италия ще приютява представители на абсолютно всички модели от гамата на Fiat Professional – Grande Punto Van, Fiorino Cargo/Combinato, Doblo Cargo/Combinato, Scudo и Ducato. Без съмнение най-много погледи ще събира премиерният Fiat Fiorino (BG премиера), който се произвежда на една поточна линия (в Турция) с „близнаците” си Peugeot Bipper и Citroën Nemo.

Компактният модел е предназначен за градска дистрибуция, където може да демонстрира най-добре изключителната си маневреност (диаметър на завой – 9,95 м). Въпреки късата си каросерия (дължина – 3,86 м) Fiorino Cargo може да транспортира товари с дължина до 2,5 м (при сгъната дясна седалка) и тегло до 610 кг. Максималнният му товарен обем е 2,8 куб. м.

Успоредно с версията Cargo ще бъде представен и пътническият вариант Combinato, който може да превозва 5 човека плюс 270 кг багаж. И двете модификации се оборудват с едни и същи бензинови и дизелови двигатели, сред които се откроява турбодизеловият 1.3 Multijet с мощност 75 к.с. При всички положения е налице възможността за ползване на данъчен кредит.

Grande Punto Van е добре познат на нашия пазар, най-вече във версия с 3+1 места (освен нея Fiat предлага и Grande Punto Van 1+1). Характерното за нея е, че при покупката й има възможност за връщане на ДДС.

Doblo Cargo също не е новост за България, но на автосалона ще дебютира една много интересна негова модификация – със задвижване на метан. Нейните вредни емисии са драстично ниски, също както и експлоатационните й разходи.

Scudo, който беше избран за „Международен ван на 2008 година”, ще изкушава професионалните потребители с две каросерии – една товарна (с обем 6 куб. м) и една пътническа (с 8 места).

Големият Ducato, покриващ товарния диапазон до 17 куб. м (при полезен товар до 2 тона), ще бъде представен в три различни версии – Cargo (товарна), Cabinato (шаси-кабина) и Panorama (пътническа).

Ford (Мото-Пфое)

Мото-Пфое ще изложи 7 лекотоварни автомобила на Автосалон София 2008:
Ranger XLT3 Limited. Мощен и здрав off-road автомобил в едно отнай-луксозните му изпълнения. Предлага се с двигатели 2.5 TDCi (143 к.с.) и 3.0 TDCi (156 к.с.) и автоматична скоростна кутия. Товароносимост 1175 кг. Цена от 47 917 лв. без ДДС; 
Connect SWB Kombi Comfort. По-малкият пътнически (4+1) вариант на популярния Connect се предлага с 3 дизелови двигателя 1.8 Duratorq TDCi – 75, 90 и 110 к.с. Цена от 26 365 лв. без ДДС;
Connect Van LWB. Удължената версия на компактния лекотоварен модел се предлага с 3 дизелови двигателя 1.8 Duratorq TDCi – 75, 90 и 110 к.с. Товароносимостта е 900 кг, а полезният обем – 4,36 куб. м. Цена от 24 233 лв. без ДДС;
Transit 2-Cab 350 EF. Двойната шаси-кабина се предлага с 3 дължини и двигатели 2.4 TDCi (100, 115 и 140 к.с.). Товароносимостта е до 2727 кг. Цена от 36 250 лв. без ДДС; 
Transit Van 350 LWB. Най-продаваният ван на Ford във вариант с дълга база. Предлага се с 4 дължини и 3 височини на покрива, с предно, задно или двойно предаване. Двигатели от 2.2 TDCi (85 к.с.) до 2.4 TDCi (140 к.с.). Максимална товароносимост до 1657 кг, полезен обем до 11 куб. м. Цена от 36 917 лв. без ДДС;
Tourneo FT 9-S. Представителен 9-местен минибус с предно предаване. Двигатели 2.2 TDCi (85, 110 и 140 к.с.). Цена от 40 250 лв. без ДДС;
Jumbo Van 460 E. Най-големият ван на Ford. Двигател 2.4 TDCi (140 к.с.), максимална товароносимост до 2174 кг, полезен обем до 14 куб. м. Цена от 48 667 лв. без ДДС.

Iveco (Чефин, Булавто, Пълдин Транс Сервиз)

Щандът на Iveco ще бъде не само един от най-големите, но и един от най-интересните в рамките на Автосалон София 2008. На него българските клиенти ще имат възможност за пръв път да се срещнат с няколко съвсем нови за нашия пазар модела: екстремният специалист по офроуд Masif, пълноприводната версия на Daily и дебютиралата преди броени дни в Италия обновена гама EuroCargo. Редом до тях ще бъдат изложени и някои добре познати автомобили, във всеки от които обаче има по нещо ново: метанов Daily CNG с нов по-мощен двигател, влекач Stralis с огромна кабина Active Space Cube и триосен самосвал Trakker със задвижване 6х4.

Посетителите на изложението ще могат да видят Massif 25S15SW 5P (BG премиера) със закрита каросерия и 5 врати (освен нея Iveco предлага закрити модификации с три врати и пикапи). Максималната му товароносимост е 910 кг, а двигателят е 3-литров Iveco HPI с мощност 146 к.с. То се знае, задвижването е 4х4 с възможност за преминаване в режим 4х2, а отскоро се предлага и блокировка на диференциала (опция). Максималният преодолим наклон е 45°.

Изложбеният Daily 4х4 55S18W (BG премиера) може да се похвали с още по-добра проходимост от Masif. Благодарение на мощният двигател HPT (176 к.с.) и на 24-степенната си трансмисия той е в състояние да преодолява наклони до 51°. Налице е силоотводен вал, стандартна блокировка на задния диференциал и опционален редуктор. Всичко това не е попречило на Daily 4х4 да запази отличните си характеристики по отношение на товарния капацитет и комфорта. Полезният товар достига почти 3 тона, а ергономията в кабината е на нивото на стандартните версии 4x2 в гамата на Daily.

Метановият Daily CNG 35C14GV (BG премиера) обещава отлична икономичност в процеса на експлоатация, като едновремено с това обещава много по-добри динамични характеристики в сравнение с предшественика си. Мощността му е увеличена до 140 к.с., а общият обем на газовите бутилки е 220 л.

Kia (Киа Моторс България)

На Автомобилен салон София 2008 Киа Моторс България ще се представи с пет експоната. Новите модели К2900 (BG премиера) са част от лекотоварната гама на Kia. На щанда на марката ще бъдат изложени модификациите К2900 KC (удължена кабина), К2900 SC (единична кабина) с подвижна работна площадка, К2900 SC с надстройка от шпригли с брезент, К2900 SC с фургонна надстройка и К2900 DC 4x4 (двойна кабина и задвижване 4х4).

Лекотоварните автомобили K2900 са оборудвани с икономичен 2,9-литров турбодизелов двигател Евро-4 (125 к.с.) и 5-степенна механична скоростна кутия. Всички модели се предлагат с 3-годишна гаранция без ограничение на пробега.

Налице е избор от три модификации на кабината – единична, удължена и двойна (при една и съща дължина на шасито). Версиите с единична кабина са удобни за нагдраждане с бордови, алуминиеви и хладилни надстройки, както и с кранове. Обемът на бордовите надстройки достига до 12 куб. м, този на алуминиевите фургони – 9,2 куб. м, а крановете имат товароподемност 160 кг в обсег от 12 м.

Вариантът с удължена кабина предлага допълнително място за багаж, докато двойната кабина осигурява комфортно пътуване на 6 пътника. Всички модификации на K-серията са оборудвани с двойни гуми и нисък борд, които улесняват товаро-разтоварната дейност. За по-трудно достъпни терени се предлага задвижване на четирите колала (4х4), както и диференциал с ограничено приплъзване (LSD).

Серията K се отличава с прецизно управление, отлична маневреност и голяма надеждност. До момента в страната са продадени над 900 броя от модела. Базовата цена на К2900 SC е 30 338 лв. без ДДС. Цените на пълноприводната модификация стартират от 42 584 лв. без ДДС.

Mazda (Стар Моторс)

Единственият експонат на Mazda по време на автосалона ще бъде пикапът BT-50 (BG премиера), но затова пък той ще бъде специфициран по изключително привлекателен начин - с луксозно интериорно оборудване, лак “металик” и хардтоп Carryboy. Въпреки специалното изпълнение японският пикап ще привлича клиентите с цена на традиционните за марката атрактивни нива. Естествено, щом става дума за Mazda, високото качеството на изпълнение не подлежи на съмнение.

Mercedes-Benz (Балкан Стар)

На тазгодишното изложение на автомобили с инвестиционно приложение Mercedes-Benz ще бъде представен с лекотоварната си гама в лицето на луксозния пътнически ван Viano X-clusive с нов екстериорен пакет, 9-местния Vito Combi 115 и товарния фургон Sprinter 515.

Viano X-clusive (BG премиера) беше внедрен в серийно производство през април и ето че вече е достъпен за българските клиенти. Специалната модификация е базирана на най-високото ниво на оборудване при Viano – Ambiente, и разполага със специален екстериорен пакет. Моделът се предлага в две разновидности: с късо и дълго междуосие, и само с двигатели V6 - дизелов (204 к.с.) и бензинов (258 к.с.). Viano X-clusive ще изкушава посетителите на щанда на вносителя Балкан Стар с много хром, спойлери, нископрофилни гуми и 18-цолови алуминиеви джанти. Само за ценители.

Vito Combi 115 ще бъде изложен в следната модификация: сив металик, механична скоростна кутия, въздушни възглавници за водача и за пътниците отдясно, климатик Tempmatik и отопление, радио/ CD, дехидратор за горивото, специално изпълнение за лоши пътища. Освен във версия Combi, Vito е на разполжоение и като Panel Van за транспортиране на товари, и като Crewbus за превоз на пътници и за комбинирана употреба.

5-тонният изложбен Sprinter ще бъде бял, с възможно най-дългата каросерия, климатик Tempmatik, сервизна система Assyst, въздушна възглавница за водача, двойна дясна седалка, механична скоростна кутия и дехидратор за горивото. Най-големият ван на Mercedes-Benz е налице в разнообразни модификации с различни междуосия и височини на покрива, позволяващи товарният обем да достигне до 17 куб. м. Вътрешното му пространство е оползотворено по оптимален начин благодарение на практичните вертикални стени и тесните арки на колелата.

Mitsubishi Fuso (Балкан Стар)

Производствената гама на Canter включва шасита с максимално допустима обща маса от 3,5 до 7,5 тона, 4 типа кабини и 4 мощни, икономични двигателя, покриващи нормите Евро-4. Независимо кой вариант ще изберете, конструкцията на Canter с кабина над двигателя оптимизира товарния обем. Моделът е стандартно оборудван с ABS (ABS се предлага като опция само при 3,5-тонните модификации), дискови спирачки и моторна спирачка. Сдвоените задни гуми гуми и новото окачване на листови ресори допринасят за стабилно и безопасно управление.

Mitsubishi Fuso (BG премиера) се представя за първи път на българския пазар от Балкан Стар Аутомотив ЕООД. Марката е известна със своята 75-годишна история и утвърдено качество на японски производител. На автосалона през юни публиката ще може да види два нейни представителя: Mitsubishi Fuso Canter 3C13D/3350 (с двойна кабина и бордова надстройка) и Mitsubishi Fuso Canter 7C15/3850 (с комфортна единична кабина и фургон GRP).

Opel (Булвария, Дженеръс Ауто, София Ауто…)

Марката от Рюселсхайм ще бъде представена на Автосалон София 2008 с пълната си лекотоварна гама в лицето на Combo, Vivaro, Movano и премиерния Opel Corsavan. Тъй като първите три модела са добре познати на българските потребители, тук ще обърнем внимание главно на Corsavan, който ще има задачата да си извоюва пазарен дял в битка с новите компактни „черноработници” на Citroën, FIAT и Peugeot.

Въпреки че конструкцията на Corsavan (BG премиера) е почти идентична с тази на малката Corsa, той почти не отстъпва на конкуренти си по отношение товарния капацитет и едновременно с това ги превъзхожда значително във визуален аспект.

Полезният обем на Corsavan е 0,9 кум. м, а товароносимостта достига 550 кг. При двигателите има избор между икономичния 1,3-литров турбодизел CDTi (75 к.с.) и по-евтиния 1,2-литров Twinport (80 к.с.). Едно от най-ценните предимства на най-малките ванове е маневреността, така че не трябва да буди учудване малкият диаметър на завой на заводски трансформираната Corsa - само 10,1 м.

Peugeot (София Франс Ауто)

Софийското изложение ще предостави възможност на София Франс Ауто, вносител на Peugeot, да покаже пред широка публика абсолютно всички лекотоварни модели на френската марка: товарната версия на малкия бестселър 206, официално дебютиращият Bipper, съвсем новият Partner и оставащият в производство досегашен Partner Origin, избраният за „Международен ван на 2008 година” Expert и големият Boxer.
Двуместният Peugeot 206 разполага с товарен обем от 1,13 куб.м, а полезният му товар достига 551 кг. 1,4-литровият двигател HDi с мощност 70 к.с. осигурява среден разход само 4,3 л/100 км, а емисиите СО2 са в рамките на 112 г/км. Цените му стартират от 17 360 лв. без ДДС.

Bipper (BG премиера) е най-компактният „истински” лекотоварен модел, който се предлага в момента на пазара. Товарният му капацитет е 2,5 куб. м / 610 кг, а задвижването му се осигурява от икономичния турбодизелов 1.4 HDi (70 к.с.) или от по-евтиния бензинов 1.4 l (75 к.с.). Базовата цена е само 15 750 лв. без ДДС. На изложението ще бъдат показани два Bipper-а – един дизелов и един бензинов.

Новият Partner (BG премиера) е пораснал значително в сравнение с предшественика си и вече се предлага в две модификации с различна дължина (4,38 и 4,63 м). Окачването му е заимствано от Peugeot 308, благодарение на което е постигнат забележителен шумов комфорт. В зависимост от версията обемът на товарното отделение варира от 3,3 до 3,7 куб. м, а товароносимостта – от 625 до 750 кг. Цените на Partner ще бъдат обявени по време на автосалона, където посетителите ще имат възможност да се запознаят и с по-късата, и с по-дългата модификация на модела.

Паралелно с новия модел на пазара ще продължи да се предлага и досегашният Partner, към чието име ще бъде прикачено допълнението Origin. Въпреки че е с по-малки размери, бестселърът вероятно ще привлича вниманието на потенциалните клиенти с изпитаната си конструкция и с по-ниските си цени.

Expert ще присъства на щанда на София Франс Ауто в товарна (FT) и пътническа (Tepee) версия. Характерното за него е, че се предлага с с две междуосия и две височини на покрива, което прави възможно постигането на разнообразни комбинации с различен обем – 5, 6 и 7 куб. м (при товароносимост от 988 до 1188 кг). Опционалното въздушно окачване позволява поддържането на постоянна височина на каросерията над пътя независимо от натоварването. Цена: от 33 640 лв. без ДДС.

Най-широко застъпената моделна гама на Peugeot по време на изложението ще бъде тази на Boxer, която ще бъде представена в цели три модификации – товарна, комбинирана и пътническа. Товарният обем е между 8 и 17 куб. м при максимално допустимата обща маса 3,0/3,3/3,5/4,0 тона. Двигателите покриват мощностния диапазон 100-160 к.с., а цените започват от 36 515 лв. без ДДС.

Piaggio (Соф Ко)

Piaggio е втората марка, която ще бъде изложена на щанда на фирма Соф Ко (освен вече добре известните автобуси Isuzu). Италианските микрованове се предлагат в България от около две години, но този път ще бъдат представени в няколко съвсем нови изпълнения.

Piaggio Porter Maxi (BG премиера) е миниатюрен самосвал с товароносимост 1120 кг, а размерите на коша му са 2817х1500х350 мм (дълж./шир./вис.). Пътническият Porter (BG премиера) пък може да превозва едновременно до 4 пътника и 1,4 куб. м товар (при товароносимост 560 кг). Премиерен за България ще бъде и хладилният фургон Porter (BG премиера) с товарни размери 1950х1300х1100 мм, обем 2,8 куб. м и полезен товар 450 кг. Хладилният му агрегат позволява товарите да се транспортират при предварително зададен температурен режим от -20°С до +4°С. Четвъртият дебют на щанда на Соф Ко ще бъде един сметосъбиращ Porter (BG премиера) с обем 2 куб. м и електрохидравлично управление на алуминиевия кош (товароносимост 420 кг).

Към тези премиерни модификации следва да се прибавят и останалите три експоната на Piaggio – 3-кубиков товарен ван, бордови вариант (Porter Top Deck) и още един самосвал, само че с по-малък кош от Maxi - 1980х1400х350 мм. Всички те са оборудвани с един и същ 4-цилиндров бензинов двигател с работен обем 1300 куб. см и максимална мощност 65 к.с. Средният разход на гориво е 8,3 л/100 км.

Renault (Рено Нисан България)

Новото Renault Kangoo Express (BG премиера) демонстрира, че е още по-практичен и удобен автомобил и прави крачка напред в стремежа на Renault да отговори на нуждите на клиентите си. Моделът е цялостно преработен, що се отнася до дизайна, комфорта, практичността и опазването на околната среда Renault осигурява на професионалистите удобен, икономичен и надежден ван.

Kangoo Express е с дължина 4,21 м, което означава че обемът на товарното пространство е между 3 и 3,6 куб. м, а широчината на товарния отсек (1,21 метра между калниците) прави възможно натоварването на стандартен европалет. Различните по размер задни врати и плъзгащата се странична врата (в зависимост от версията) улесняват максимално достъпа до товарния отсек.

По-големият Trafic също ще присъства на щанда на Рено-Нисан България. Той притежава прецизно управление и комфорт, които могат да се сравнят с тези при автомобилите от класа MPV. Обновеният Trafic се отличава с леко променен дизайн, подобрено оборудване и разширена гама от силови агрегати, които съответстват на изискванията на Евро-4. Новост е 2,0-литровият дизелов двигател, който е разработен съвместно с Nissan и се характеризира с увеличена мощност и по-нисък разход на гориво.

Master е най-големият лекотоварен модел на Renault, който ще бъде изложен на автосалона. Неговият 2,5-литров двигател dCi с 16 клапана вече достига мощност 100/120 к.с. Максималният му въртящ момент е 260/300 Н.м. Master се предлага в следните версии: комби, автобус, фургон, самосвал, единична и двойна шаси-кабина, благодарение на което може да отговори максимално точно на индивидуалните изисквания на клиентите.

Toyota (Тойота Балканс)

Дългоочакваната 7,5-тонна версия на Toyota Dyna няма да успее да пристигне в България по времето, когато се провежда автосалона, така че Тойота Балканс ще разчита на добре познатите си модели Hilux и Hiace. Hilux е най-продаваният пикап в България през 2007 година, така че посетителите на изложението ще могат да се уверят със собствените си очи на какво точно се дължи този факт. Hiace пък продължава да налага присъствието си на нашия пазар с всяка изминала година, особено след фейслифта от началото на 2007-а, когато и външният му вид беше доведен до нивото на доказаното връхнадеждно шаси.

Трансформа

Фирма Трансформа предлага широка гама трансформации на база леки, лекотоварни и товарни автомобили. На изложбения й щанд ще бъдат представени 4 експоната: 17-местна пътническа трансформация на базата на Peugeot Boxer, термоизолиран фургон на същата база, високообемен алуминиев контейнер на шаси Mercedes-Benz Sprinter и високообемна бордова надстройка с алуминиеви капаци и PVC платнище на шаси Mitsubishi Fuso. Продукти на Трансформа ще могат да се видят и на щандовете на Порше БГ (високообемен алуминиев контейнер на шаси Volkswagen Crafter) и София Франс Ауто (термоизолиран Peugeot Partner).

Volkswagen (Порше БГ)

Само за няколко години (откакто е представлявана от Порше БГ) марката от Волфсбург се превърна в един от най-силните играчи на българския пазар на лекотоварни автомобили. Причината за това е комплексна - от една страна вановете Volkswagen се отличават с високо качество, а от друга страна въпросното качество се рекламира сред потенциалните клиенти по възможно най-добрия начин.

Тези две условия за успешен бизнес ще бъдат онагледени по особено показателен начин по време на Автосалон София 2008. Вносителят Порше БГ ще участва на изложението с цели 10 експоната, разкриващи пълния потенциал на Volkswagen Nutzfahrzeuge (Фолксваген Лекотоварни): 
VW Caddy Kasten EcoFuel: 2-местен товарен ван с двугоривен двигател на бензин/метан (109 к.с.), полезен обем 3,2 куб. м, товароносимост 690 кг;;
VW Caddy Maxi Kasten: 2-местен товарен ван с 1,9-литров турбодизел (105 к.с.), полезен обем 4,2 куб. м, товароносимост 800 кг;
VW Caddy Maxi Kombi: 7-местен пътнически ван с 2-литров турбодизел (140 к.с.), товароносимост 676 кг;
VW Transporter Kasten: 3-местен товарен ван с 1,9-литров турбодизел (102 к.с.), полезен обем 5,8 куб. м, товароносимост 1000 кг; 
VW Transporter Kasten (висок покрив): 3-местен товарен ван с 1,9-литров турбодизел (102 к.с.), полезен обем 9,3 куб. м, товароносимост 1120 кг;
VW Transporter (бордови, единична кабина): 3-местна шаси-кабина с бордова надстройка, 1,9-литров турбодизел (102 к.с.), товарна площ 5,7 кв. м, товароносимост 1200 кг;
VW Transporter (бордови, двойна кабина): 6-местна шаси-кабина с бордова надстройка, 1,9-литров турбодизел (102 к.с.), товарна площ 4,2 кв. м, товароносимост 960 кг;
VW Crafter 35 Kasten: 3-местен товарен ван с 2,5-литров турбодизел (109 к.с.), полезен обем 14 куб. м, товароносимост 1301 кг;
VW Crafter 50 Kasten: 3-местен товарен ван с 2,5-литров турбодизел (136 к.с.), полезен обем 17 куб. м, товароносимост 2414 кг;
VW Crafter 50 (бордови, единична кабина): 3-местна шаси-кабина с бордова надстройка, 2,5-литров турбодизел (109 к.с.), товарна площ 9,2 кв. м, товароносимост 2665 кг. 

 

PIKAPI.bg

<< Обратно към новините