Isuzu D-Max - събитие, явление, феномен?
12.03.2013
През последните няколко години автомобилната индустрия е поставена под изключително силен натиск в раздвоението си какви продукти да произвежда – скъпи и надеждни модели или евтини еднодневки. Към коя от тези две групи принадлежи новият пикап Isuzu D-Max, ще разберете от следващите редове...
Ако някой от читателите на VANOVE.bg смята, че ще намери в тази статия главозамайващи офроуд приключения или пък свръхподробни технически данни, ще остане разочарован. Не че не си направихме труда да вкараме тестовото Isuzu в кал до ушите и да потърсим цифрово изражение на позициите му спрямо конкуренцията на пазара. Напротив, свършихме всичко това доста старателно (както винаги J), но тук имаме намерение да хвърлим един малко по-философски поглед върху явлението D-Max.
Съжалихте ли вече, че се съгласихте да ви изтезаваме с терминология, която е тотално скарана с установените офроуд канони? А стана ли ви интересно дали все пак има нещо общо между двете неща? Ако е така, следете внимателно мисълта ни:
Представете си например, че Кант не е философ от XVIII век, а е главен инженер на Isuzu в наши дни. Също както едновремешния син на прост самарджия обаче и днешния Кант няма никакво доверие на празни приказки, базирани на гол (традиционен) идеализъм.
„Автомобилният” Кант обаче не си пада по красивите теории. По-важен за него е опитът на Isuzu, натрупан в продължение на 90 години производство на пикапи. Базирайки се на този опит той има предостатъчно основания да смята, че няма как един пикап да е едновременно и най-мощния, и най-икономичния на пазара, нито пък че е възможно той да бъде най-евтиния и най-надежден модел в класа си…
Пълният текст на статията можете да прочетете в мартенския брой на сп. ВАНОВЕ / КАМИОНИ.