Volvo Buses стартира Volvo Connect
Volvo Connect е новият клиентски портал на Volvo Buses, където операторите и собствениците имат достъп до услугите на компанията.
С всички свързани услуги, събрани на едно място, клиентите на Volvo ще разполагат с нов набор от инструменти за увеличаване на производителността и подобряване на безопасността
При всяко влизане в портала, благодарение на ясното и добре подредено табло за управление, мениджърите на автопаркове могат да наблюдават производителността, да преглеждат горивната и енергийната ефективност и да планират обслужването и поддръжката на своите автобуси.
„Чрез събирането на ключови услуги и информация в един портал, ние улесняваме нашите клиенти да подобрят времето на работа, производителността и безопасността“, казва Дан Петерсон, старши вицепрезидент на Volvo Buses.
Моментален достъп до ключови отчети
Volvo Connect дава възможност за моментален достъп до ключови отчети за състоянието на превозното средство в реално време. Когато извлечените от автобуса данни се трансформират в информация, тогава става възможно извършването на задълбочен анализ на характеристиките на шофиране и консумацията на енергия, който в крайна сметка ще ви помогне да намерите начини за намаляване на разходите. Също така клиентският портал предлага уникалната функция Zone Management, с която операторът може да ограничи скоростта на автобусите в определени зони или да позволи използването само на електрически режим при хибридни превозни средства.
Чрез удобния достъп до системата от мобилни устройства всички сигнали, известия, отчети, позицията и данни за събития са ви винаги под ръка – независимо дали сте в офиса, или в движение. Само с няколко натискания на дисплея всички данни могат да бъдат проследени или дадени за по-нататъшен анализ.
Ориентиран към бъдещето клиентски портал
Volvo Connect е ориентиран към бъдещето клиентски портал, предназначен да се развива. Нови услуги и нова функционалност ще се добавят непрекъснато, а интеграцията със съществуващата инфраструктура на операторите е важна част от услугата.
Според Дан Петерсон съвместната разработка на портала с клиенти и специалисти е правилният начин за усъвършенстване на Volvo Connect.
От Volvo Buses смятат, че стартирането на Volvo Connect идва в момент, когато транспортната индустрия е в процес на трансформация, а електромобилността, свързаността и търсенето на устойчиви операции пренаписват правилата.
Анна Вестерберг, президент на Volvo Buses, заявява: „Пускането на Volvo Connect е важен стратегически ход към по-тясно и по-интелигентно взаимодействие и партньорство с клиентите.“