Тридневно дигитално събитие на Automechanika Frankfurt

03.08.2021

Тридневно дигитално събитие на Automechanika Frankfurt

За първи път водещото търговско изложение за автомобилни следпродажбени услуги, Automechanika Frankfurt, ще приеме формата на хибридно събитие.


 

„Automechanika Digital Plus“ на 14-16 септември във Франкфурт на Майн ще бъде и онлайн. ZF Aftermarket ще приветства клиентите си в уеб платформата „ZF Aftermarket Live“. По време на тридневното онлайн събитие клиентите и партньорите в сервизното обслужване получават представа за последните нововъведения на компаниите и за акцентите в бранша. Благодарение на интерактивната уеб платформа посетителите могат да се включат в онлайн дискусии и да получат предложения за обучения.

„С нашия формат„ ZF Aftermarket Live “ще можем не само да споделим визията си за зелен, устойчив и базиран на данни вторичен пазар на утрешния ден, но и да обсъдим интерактивно с партньорите си следващото поколение мобилност. Нашите посетители ще имат достъп до задълбочена информация за най-новите ни продукти, услуги и технологии, предназначени да подпомогнат трансформацията към електрифицирани, автономни и свързани превозни средства; “ казва Филип Колпрон, ръководител на ZF Aftermarket.

„По време на тридневното събитие искаме да се възползваме от възможността да споделим експертно ноу-хау, да обменяме идеи с нашите клиенти от следпродажбите и автопарковете, и да предоставяме услуги с добавена стойност за дейността на нашите клиенти.“

Чрез „ZF Aftermarket Live“ доставчикът на автомобили ще представи най-новите акценти от стратегията си „Следващо поколение следпродажбен пазар“, включваща дискусии на кръгла маса на живо, ключови речи и интерактивни обучителни сесии. Водещите теми ще бъдат съсредоточени върху: Оферти за електрически и автономни превозни средства, както и разширено продуктово портфолио на следпродажбени брандове: ZF, Lemförder, Sachs, TRW и Wabco, както и решения за цифрови автопаркове като Transics.

Бизнесът ще се фокусира особено върху значително разширеното предлагане на компанията за пазара на автомобили за работа след придобиването на автомобилния доставчик Wabco.

Други акценти включват резервни части и диагностични решения, както и автономни превозни средства за местен обществен транспорт; така наречените „движещи се хора“. Тези превозни средства не само съдържат авангардни ZF компоненти, но и предлагат осезаем поглед към услугите на бъдещето. Със своите постоянни цифрови мрежи, електрическо задвижване и електронен мониторинг на всички възли, те служат като технологичен план за автомобилите без шофьор на бъдещето.

Д -р Холгер Хатич, ръководител на отдел „Клиенти и стратегия“ в ZF Aftermarket, коментира концепцията на ZF Aftermarket Live: „Нашето дигитално присъствие представлява много повече от виртуален щанд на търговско изложение. Със ZF Aftermarket Live стартираме нов канал за трансфер на дигитални знания и създаване на мрежи в рамките на световния автомобилен пазар за резервни части."

В първия ден на търговското изложение (вторник, 14 септември 2021 г.) акцентът ще бъде върху най -новите продукти и услуги за пазара на леки автомобили. Дискусиите на живо и ключовите презентации ще се занимават с теми като електромобилност, автономно шофиране и как пазарът на резервни части може да стане по-устойчив. Примерите включват продукти на ZF Aftermarket, например спирачни накладки TRW, които се произвеждат след невъглероден неутрален процес, и рециклирани резервни части. Фокусът на този ден ще бъде поставен и върху напълно автономен транспорт за хора, и приноса на ZF за екологично чист и ефективен вътрешен градски пътнически транспорт.

В сряда, 15 септември, ZF Aftermarket Live ще се фокусира върху пазара на автомобили за работа. Лекторите ще предоставят информация за мегатрендовете относно сегментите на камионите, автобусите и ремаркетата. Операторите и мениджърите на флота ще научат за най -новите решения на ZF за мониторинг, работа в мрежа и телематика, които позволяват по -добър контрол на автопарка, дистанционна диагностика и прогнозна поддръжка.

Под мотото „Най -доброто от Automechanika“, ZF Aftermarket Live отново ще се обърне специално към автомобилните работилници на третия ден от търговското изложение (четвъртък, 16 септември). Те могат да посещават онлайн обучителни курсове по темите за основите на високоволтовите технологии, модернизиране на системата за помощ при заден ход Tailguard за търговски превозни средства, и електрическо усилване на волана за леки автомобили, за което участниците ще получат сертификат. В допълнение, бонусната програма на ZF [pro] Points предлага състезания и игри, в които участниците могат да спечелят ваучери за семинара на ZF и други награди, като например e-bike от Sachs.

<< Обратно към новините