Георги Терзийски, АПИ: При ремонта на АМ Тракия ще се заздрави основата
При строителството на участъка не е взето предвид, че трасето преминава върху бившите оризища на България.
Ако още не сте се абонирали за изданията на Българска Транспортна Преса, вижте как да го направите ТУК.
При ремонта на 16,5 км от автомагистрала Тракия между връзката с АМ Марица и п.в. Чирпан – изток ще бъде приложена нова технология с импулсно заздравяване на пътната основа. Ще се отнеме влагата, за да се постигне здравина и качество, след което ще се положат асфалтовите пластове. Ще се изградят нови дренажни системи и ще се ремонтират съществуващите, които не са работили добре. Това заяви председателят на Агенция Пътна инфраструктура Георги Терзийски.
Терзийски посочи, че участъкът, който се ремонтира сега в двете платна, е построен в периода 2004-2007 г. Експертното мнение е, че още при технологията, използвана при изграждането на магистралата за уплътняване на пътната основа, не е взето предвид, че участъкът е в много влажен район – бившите оризища на България. Председателят на АПИ подчерта, че качеството на ремонта сега е най-важното. Ще се опитаме да го изпълним за максимално кратко време, но не за сметка на качеството, отбеляза Георги Терзийски и призова за строителните дейности да говорят експертите.