Schmitz Cargobull преставя EcoGeneration
Аеродинамичният дизайн на превозното средство дава по-голяма устойчивост в товарния транспорт и икономия на гориво до 5%.
Преосмисляне на устойчивостта - това е мотото на новата EcoGeneration на Schmitz Cargobull. Концепцията за устойчиво ремарке в три версии - EcoFIX, EcoFLEX и EcoVARIOS, е допълнителен принос на Schmitz Cargobull за по-големи икономии на гориво и намаляване на CO2 в автомобилния товарен транспорт.
Продължавайки традиците си на иновативен пзарен лидер, Schmitz Cargobull разработи аеродинамичен корпус за полуремаркето с падащи щори S.CS, което позволява икономия на гориво до 5%. Този въпрос ключов за транспортните компании с оглед въвеждането на такса за CO2 през тази година.
Разходите за гориво и емисиите от CO2 могат да бъдат значително намалени, за да пестите ефективно средствата си. От 1 януари 2021 г. с новия данък върху CO2 компаниите трябва да плащат 25 евро на тон за CO2, произведен при консумация на дизел и бензин, отоплително гориво и природен газ. Цената ще се повишава последователно до ценови коридор между 55 до 65 евро от 2026 г.
Борис Билич, директор продажби на Schmitz Cargobull, обобщава предимствата: „Концепцията EcoGeneration едновременно е добра за околната среда, а също така намалява разходите за транспортния бранш. Предполагаме, че тази концепция на превозното средство ще отговаря на условията за субсидиране по Програмата за защита на климата на германското федерално правителство като част от Програмата за подмяна на автопарковете.“
EcoFIX е подходящо решение за транспортиране на хоризонтални, плоски и тежки товари, като ролки от стомана или хартия. Със своето намалено тегло и фиксирана задна част, ремаркето предлага комплексна височина отпред от четири метра. Оборудвано с брезентови падащи щори от дясната част, оптимизираното за повече полезен товар превозно средство представлява алтернатива за икономия на гориво благодарение на намаленото си тегло и аеродинамичен дизайн.
EcoFLEX се отличава с гъвкава и регулируема задна част. При максимално удължение то има обща височина от четири метра отпред и отзад. В същото време височината на щорите също се регулира, за да съответства на корпуса, с опция за гъвкаво повдигане на задната част при пълен обем на натоварване. Получената аеродинамична форма може да оптимизира икономията на гориво. То е идеално за транспорт на общи товари и напитки.
Повече по темата четете в следващия брой на сп. КАМИОНИ.