Нов уебсайт на Schaeffler Automotive Aftermarket

14.01.2021

Нов уебсайт на Schaeffler Automotive Aftermarket

Интегрираният онлайн каталог дава възможност за търсене на актуални данни за автомобила в реално време. Новият уебсайт, ориентиран към потребителите, отчита динамиката на промените в индустрията, свързани с цифровизиране, консолидация и структурни промени.

[✕]

Модерен, интуитивен и информативен, новият уебсайт на подразделението на Schaeffler - Automotive Aftermarket, представя цялата продуктова гама на производителя.

На https://aftermarket.schaeffler.com специалистите по поддръжка и ремонт, а и дилърите, ще намерят още по-богат набор от продукти и услуги. Структурата на сайта и опростената навигация водят само с няколко кликвания посетителите до търсеното съдържание.

[✕]


Интегрираният онлайн каталог позволява да търсите в реално време актуални данни за автомобила. Изчистеният и отзивчив дизайн улеснява навигацията, а тя е фокусирана върху това, с което се свързва името Schaeffler: продукти, резервни части и услуги.

За различните типове превозни средства е заложена обща информация относно пазара, предназначението и съответствието на резервната част/и. Тази информация е разпределена в три направления: трансмисия, двигател, шаси. Веднъж получил подробна информация за продуктите и за ремонтните решения, посетителят може да се насочи към онлайн каталога, като въведе номера на артикула.

Предимства за клиентите:
Каталогът за резервни части е достъпен онлайн; клиентите могат лесно да преминават между онлайн каталога, продуктовото портфолио и REPXPERT – портала за сервизи; сервизите и дистрибуторите винаги могат да бъдат „в час“ и да намерят сервизна информация в т.ч. най-новите инструкции за ремонт, номера на частта за първоначално вграждане/ОЕ или нейната наличност; различните възможности за търсене улесняват и ускоряват намирането на подходящата резервна част; менюто „Поддръжка“ (Support) дава отговори на често задавани въпроси - било за портфолиото, за процеса на поръчка или доставка, или за услугите.

След реконструкцията на съдържанието уебсайтът е актуализиран и технически: по-лесно се намира чрез търсачките, а отзивчивият уеб дизайн осигурява оптимално показване на всички устройства.

Предвижда се до средата на 2021-а онлайн да има 15 локални версии на 13 езика. Работи се и по версия изцяло на български език.

<< Обратно към новините