Сливането на Groupe PSA и FCA в Stellantis приключва до март 2021 г.

23.12.2020

Opel се готви за нови електрически модели и много юбилеи през новата година

Сливането на Groupe PSA и FCA в Stellantis приключва до март 2021 г.

Сливането на Groupe PSA и FCA (Fiat Chrysler Automotive) и формирането на новата компания Stellantis трябва да приключи през първото тримесечие на 2021 г. От единствената немска марка в новата глобална автомобилна групировка – Opel, припомнят това в празничното си поздравление.

[✕]

 
От Opel допълват, че и като част от новата компания ще продължат да следват фирмената си философия, насочена към демократизиране на модерната мобилност и осигуряване на достъп до най-новите технологични разработки за широк кръг потребители в унисон с богатите традиции на марката.

Германският производител ще продължи с ускорени темпове офанзивата в електрификацията на своята гама и през 2021 г., когато към електрическите модели на марката Opel ще се присъединят Combo, Combo Life и новия Movano. Предстои и дебютът на електрическата версия на новата генерация на Astra, с което броят на изцяло електрическите модели в гамата на Opel през 2021 г. ще достигне девет. Към 2024 г. компанията със седалище в Рюселсхайм ще бъде в състояние да предложи на своите клиенти електрически версии на всички свои модели и така да заеме водеща роля в усилията за намаляване на емисиите на CO2.

„Нова Mokka, следващото поколение Astra - имаме много добри поводи да очакваме с нетърпение 2021 г. Отлични технологични решения, електрификация, забележителен, уникален по рода си дизайн, както и най-доброто оборудване - нашите клиенти могат да очакват всичко това в новите автомобили на марката. Всички те изпълняват строгите изисквания по отношение на CO2 и това е изключително важно, защото въглеродните емисии са новата валута на бъдещето“, подчертава изпълнителният директор на Opel Михаел Лошелер.

Opel произвежда автомобили от 1899 г. Славната история на марката е белязана със създаването на много емблематични автомобилни образци, някои от които ще отбележат големи юбилеи през следващата година. Kadett ще навърши 85 години, Olympia и Kapitän ще честват седем десетилетия от своята премиера, Opel Rekord D ще отбележи половинвековен юбилей, а пионерът в SUV класа Frontera ще празнува своя 30-годишен рожден ден.

Междувременно офанзивата за разгръщане и разширяване на международното представяне на марката е в разгара си. Opel се завръща на важен пазар като японския и в момента разкрива нови търговски канали за пласмент на автомобили на пазарите в Южна Америка. Бизнесът в страните от Северна Африка и Близкия изток вече показва много добри резултати. Преди около година марката се завърна и на руския пазар.



В корпоративният план за развитие PACE! от 2017 г. бе заложено марката „Opel да стане електрическа, глобална и устойчиво печеливша“. Към момента компанията изпълнява всички тези обещания и ще продължи да следва неотклонно стратегията си и през новата година.

<< Обратно към новините