IVECO ON е нов бранд за услуги и транспортни решения

10.11.2020

IVECO ON е нов бранд за услуги и транспортни решения

IVECO ON обединява интегрирани услуги и транспортни решения, разработени, за да помогнат на клиентите да управляват ефективно своя автопарк и бизнес, и да бъдат по-конкурентоспособни, печеливши и устойчиви.

[✕]

Създаден е, за да улесни навигацията през богатото портфолио от услуги на IVECO, които вече са събрани и организирани, за да могат клиентите лесно да идентифицират решенията на техните специфични изисквания.

С IVECO ON клиентите постоянно поддържат контакт с експерти и дилъри на IVECO и получават отговорите, които поддържат автомобилите на път и бизнесът работещ. Името IVECO ON, символизира, че брандът винаги е „ON“ за своите клиенти - до тях, готов да се обърне към нуждите им по всяко време.

„IVECO ON отваря свят на услуги, измислени и проектирани точно за нашите клиенти“, каза Томас Хилзе, президент на марката IVECO. „То създава екосистема от интегрирани решения, предназначени да помогнат на нашите клиенти да управляват бизнеса си по-ефективно, лесно и изгодно. Непрекъснато развиваме нови услуги, които да ги подкрепят по нови начини. Свързаните услуги на IVECO ON отбелязват двоен пробив в обслужването на клиентите ни. На първо място, те превръщат превозното средство в платформа, която комуникира и получава данни в реално време. На второ място, IVECO е истински консултант на клиента и на шофьора. Променяме самата концепция за услуга. IVECO ON предоставя днес транспортни услуги от бъдещето."

IVECO ON осигурява вход към обширното портфолио на дигитални функции и услуги, фокусирани върху подобряване времето за работа на превозното средство, ефективността на автопарка и производителността, като същевременно намалява общите разходи за собственост, грижи се за безопасността и комфорта на водача в кабината. Услугите, предлагани от IVECO ON, които непрекъснато разширяват броя и обхвата си, са организирани в пет клъстера:

• Автопарк, за ефективно управление на автопарка чрез контрол на разхода на гориво и наблюдение на водача, планиране на задачите, оптимизиране на маршрута и изпращане на поръчки. Включва IVECO Web Api, позволяващ собствениците да контролират своя автопарк от различни марки с един инструмент, благодарение на гъвкава интеграция н данни.

• Задържане на автомобила на пътя, избягване на непредвидени повреди и осигуряване на пътна помощ. Мониторингът на превозното средство, осигурен чрез Контролна зала, позволява осигуряване на дистанционна помощ и избягване на непланирани спирания. В допълнение, IVECO Top Care дава на премиум клиентите приоритета, който заслужават, в случай че е необходим ремонт.

• Внимание и грижа за собственика, шофьора и превозното средство, докато сте на път с превозно средство, наблюдение и докладване. Интелигентният отчет предоставя на клиентите и шофьорите съвети за подобряване на стила на шофиране, за оптимизиране на горивото и автомобила. Шофьорите на камиони също могат да се възползват от приложението Easy Way, което с едно щракване улеснява максимално живота в кабината и техния комфорт.

• Поддръжка и ремонт, специализирана помощ с избор на персонализирани услуги с договор. “Elements” предлага персонализирани пакети от услуги, които са най-подходящи за тяхните нужди.

• Допълва се предложението на IVECO ON с оригинални части и аксесоари на IVECO. Клиентите могат да обогатят автомобила си с оригинални аксесоари и да закупят нови части от гамата на IVECO, Reman и Nexpro.

С този бързо нарастващ набор от услуги, IVECO ON предлага гъвкава оферта, която може да бъде персонализирана и да отговаря на индивидуалните бизнес изисквания на клиента.

<< Обратно към новините