Новият IVECO S-WAY Natural Power в България

02.09.2020

Михаел Шефнер, управител на Данюбтрак България

Новият IVECO S-WAY Natural Power в България

Данюбтрак България е вносител на марката IVECO за българския пазар с мрежа от оторизирани продажбени и сервизни партньори. За първи път КАМИОНИ разговаря с нейния управител Михаел Шефнер

[✕]

– Г-н Шефнер, каква е ролята на Данюбтрак България като оторизиран дистрибутор на IVECO и каква е равносметката ви за трите години на българския пазар?

– Първата цел на Данюбтрак България беше просто да продължим всички дейности, които са били изпълнявани по един добър начин от предишното Представителство на IVECO в България с цел да осъществим пълна приемственост в работата с възможно най-малко смущения. В същото време търсихме области, в които преценихме, че са необходими подобрения. Така че:

  • инвестирахме в маркетинг, за да подсилим имиджа на марката,
  • предизвикахме дилърската мрежа да работи в съответствие с международните стандарти за дилъри, за да предоставим по-добро обслужване на клиентите,
  • улеснихме процесите на комуникация между дилърската мрежа и IVECO като производител, за да оптимизираме ефективността,
  • инвестирахме в обучение на търговците при дилърите, за да се повишат знанията и уменията им в различни области
  • и продължаваме да развиваме всичко това и много други неща...

Работим върху детайлите, които често се губят, и смятам, че промяната е видима.

Тъй като Данюбтрак България действа само по дефиниция като офис на вносител, в миналото не искахме да вдигаме голям шум относно тази промяна в стратегията на IVECO, а именно, че има вносител, намиращ се в страната, вместо дъщерно дружество, управлявано директно от централата в Италия. Има обаче полза от това да бъдем по-близо до пазара, защото така можем да отговорим на нуждите му по-бързо и често по по-добър начин. Също толкова важно е, че можем да обясним нуждите на пазара така, че те да бъдат чути от производителя и той, от своя страна, да отговори адекватно на тях. Пазарите в Европейския съюз са много различни един от друг и имат специфични особености. Затова е необходимо да сме сигурни, че дилърите и клиентите ни получават точните отговори на техните искания.

Данюбтрак България няма цел или задача да продава директно на клиентите, нито да извършва каквито и да било следпродажбени дейности. Организираме мрежа от силни дилъри, които отговарят за продажбите и следпродажбеното обслужване, за да бъдем още по-близо до клиентите във всички региони на пазара.

Тази концепция, която следваме от 2017 г. досега, позволи значително да се увеличи броят на продаваните автомобили във всички сегменти. Увеличаването на обема продажби носи повече печалба както за дилърите, така и за производителя и това е най-добрата ни мотивация за всичко, което правим. Защото всички участващи страни имат полза.

Пълното интервю четете в септемврийския брой на списание КАМИОНИ. Онлайн – на www.transport-press.bg или чрез приложението Bulgarian Transport Press, което може да свалите от App Store или Google Play

 

<< Обратно към новините