OpelConnect с нови предложения и функции

06.02.2020

OpelConnect с нови предложения и функции

Още от лятото на 2019 година клиентите на нови автомобили Opel използват услугите за повикване на спешна помощ и пътна помощ на борда.

[✕]

Ако искате да четете списание КАМИОНИ в електронен вариант, моля абонирайте се тук.

Сега налични са и множество други услуги в гамата на OpelConnect, например актуални данни за техническото състояние на автомобила и друга информация, както и услугата LIVE Navigation (ако съответният автомобил е оборудван с навигационна система).

[✕]


Достъпът до разширената гама от услуги на OpelConnect е лесен. При закупуване на нов автомобил клиентите поръчват модула за свързване (connect box) срещу допълнително заплащане от 300 евро (в Германия). Възможно е новият автомобил да бъде оборудван директно с някоя от инфоразвлекателните системи Navi 5.0 IntelliLink, Multimedia Navi или Multimedia Navi Pro, при които OpelConnect е част от серийното оборудване. Модулът за свързване и услугите на OpelConnect се предлагат за всички модели на Opel, включително лекотоварните Combo Cargo и Vivaro.

По желание на клиента, дилърите на Opel могат да извършат предварителната му регистрация с необходимите данни. След това новите собственици на модели от гамата на Opel могат да създадат свой акаунт в портала за клиенти myOpel и да активират услугите в онлайн магазина OpelConnect. В него те веднага получават пълен преглед на всички предлагани безплатни и платени услуги. Необходима е една регистрация за достъп и използване на приложението myOpel, портала за клиенти myOpel и онлайн магазина OpelConnect. И трите платформи споделят едни и същи данни за вход.

Следните безплатни услуги са стандартна част от гамата на OpelConnect:

- eCall : в случай, че въздушните възглавници или устройствата за притягане на предпазните колани бъдат задействани при злополука, системата извършва автоматично спешно повикване до местния пункт за връзка при спешни случаи PSAP. Ако не се получи отговор от водача или пътниците в автомобила, спешната служба изпраща подробни данни за произшествието до службите за спешна помощ - включително времето на настъпване на инцидента, точното местоположение на катастрофиралото превозно средство и посоката му на движение. Спешно повикване може да се задейства и ръчно чрез натискане и задържане на червения SOS бутон на тавана над огледалото за повече от две секунди.

- Повикване при повреда на пътя: свързва се с услугата за мобилност и пътна помощ на Opel. Ако клиенттът желае, системата може да изпрати автоматично важна информация като данни за местоположението на автомобила, диагностични данни, точно време на възникване на повредата, данни за температурата на охладителната течност и моторното масло, както и за издадените предупреждения по отношение на сервизното обслужване.

- Състояние на автомобила и информационни услуги: водачите могат да получат информация за техническото състояние на своя автомобил чрез приложението myOpel. В зависимост от модела, тези данни могат да включват изминат пробег, среден разход на гориво, интервали на сервизно обслужване и смяна на масло и други течности, както и напомняне, ако следващото планово посещение в сервиза наближава.

- При електрифицираните модели в гамата на Opel, OpelConnect включва също e-remote control функции за дистанционно управление. Клиентите могат да използват своите смартфони за проверка на степента на заряд на акумулаторната батерия или да програмират дистанционно работата на климатичната инсталация и времето за зареждане.

- Водачите на автомобили с навигационна система, които искат да получат повече подробности за своя профил на шофиране от OpelConnect, могат да се консултират с функцията за управление на маршрутите и шофирането Trip & Drive Management. Тя предоставя информация за продължителността на пътуването, както и за изминатото разстояние и средната скорост на последното пътуване. Услугата за навигация през „последната миля” чрез Bluetooth предлага навигация от мястото за паркиране до крайната цел на пътуването (в зависимост от модела).

- LIVE Navigation осигурява онлайн информация за пътнотранспортната ситуация в реално време, с помощта на която водачът може бързо да открие евентуалните пречки по маршрута и избегне закъсненията. При наличие на задръствания или инциденти по пътя, системата предлага алтернативни маршрути и изчислява съответното време на пристигане. Налице е и актуална информация за отсечките с интензивен трафик, така че водачите да могат да изберат по-малко натоварен маршрут. Сред допълнителните услуги са информация за цените на горивата по маршрута, наличните места за паркиране и цената на паркирането, информация за времето и за обекти като ресторанти и хотели, за наличие на станции за зареждане при електрифицираните модели.

Гамата на OpelConnect и Free2Move предлага допълнителни платени услуги по желание на клиента и в зависимост от възможностите в отделните държави. Те включват опциите – от Charge my Car с планиране на маршрута на пътуванията и карта за зарядните станции за електромобили, до специални услуги за бизнес клиенти. Charge My Car осигурява достъп до хиляди зарядни станции в цяла Европа чрез смартфон приложението Free2Move. За да улесни клиентите в избора на най-подходящата станция за зареждане, Free2Move прави предварителна селекция въз основа на разстоянието до зарядната станция, скоростта на зареждане и цените за зареждане на наличните общественодостъпни станции.

Бизнес клиентите и управителите на големи автопаркове могат да се възползват от специалните възможности и улеснения за обслужване на автопарка. В тази насока гамата включва различни пакети за платени услуги, които предоставят анализи на разхода на гориво и стила на шофиране или предават в реално време подадените в автомобила предупредителни сигнали и информация за предстоящи планови посещения на сервиза. Всичко това прави планирането по-лесно и повишава ефективността на работа на автопарка.

<< Обратно към новините