Van Hool с 3 премиери на BUSWORLD EUROPE 2019
Белгийската компания ще покаже EX11 и 2 нови модификации на Exqui.City и CX45E.
Van Hool, независимият производител на градски и междуградски автобуси и превозни средства за работа, ще участва на BUSWORLD EUROPE, представяйки на своя щанд три световни премиери пред широка публика. Освен това Van Hool ще покаже редица технологични иновации, които са намерили място в превозните средства. Точно преди четири години Van Hool пусна EX-гамата, модерна, ефективна, иновативна и удобна алтернатива при непрекъснато нарастващата конкуренция на световния автобусен пазар.
На BUSWORLD EUROPE Van Hool ще представи EX11, четвъртия модел в гамата EX, добавяйки го към EX15, EX16 и EX17. С него Van Hool отговаря на нарастващото търсене на пазара, за да предложи добре оборудвано и удобно превозно средство от 11-метровия клас. Включвайки вариантите L и H, с ниска или стандартна височина за качване, пълната гама EX има над 10 версии. Всички те се предлагат с мощни, икономични двигатели на DAF от най-новото поколение NG, съчетани с богата гама от ръчни, автоматизирани и автоматични скоростни кутии.
Exqui.City18 са съчленени автобуси с водородно задвижване и нулеви емисии. Водородът и кислородът се превръщат в електрическа енергия чрез обратна електролиза. От една страна, електричеството се използва за захранване, а от друга, неизползваната енергия се съхранява в литиеви батерии за допълнително захранване, където и когато е необходимо, например при тръгване от спирка.
Exqui.City18 FC Pau е с капацитет от 125 пътници. Превозното средство може да бъде напълно заредено за 10 минути и може да измине приблизително 300 км с едно зареждане. Следователно тези автобуси предоставят на автобусните компании най-високото ниво на оперативна гъвкавост и производителност.
CX45E е напълно електрически автобус за американския пазар. Van Hool избра Proterra, водещ американски производител на батерии за тежки автомобили, за да използва технологията им E2. 100% електрическото превозно средство има работен диапазон от около 300 км и ще се използва предимно за пътуване на служители в Силиконовата долина.