Groupe Renault: Прогрес в лекотоварната гама

24.04.2019

Groupe Renault: Прогрес в лекотоварната гама

Groupe Renault улеснява живота на своите бизнес клиенти, като подобрява дизайна и качеството на своите продукти, и предлага повече технологии, комфорт и услуги. През 2019 г. Renault актуализира част от своята гама лекотоварни автомобили, за да затвърди лидерската си позиция на пазара.

[✕]

- Новото Renault Master представя изцяло обновена предна визия, нов интериор, нови помощни средства за шофиране, по-мощни и икономични двигатели (до 180 к.с. и 400 Нм). Моделът улеснява живота на потребителите с ново и иновативно оборудване. Новото Renault Master се предлага и в напълно електрическа версия - Master Z.E. (не се предлага на българския пазар).

- Новото Renault Trafic е многофункционален лекотоварен автомобил, предлагащ изтънчен интериор, екстериор и нови двигатели. Новото Renault Trafic се предлага и във версии за пътнически транспорт.

[✕]


- Новото Renault Alaskan (пикапът не се предлага на българския пазар), запазва своя мускулест дизайн, прибавяйки нови функционалности за повече здравина и максимална безопасност. Моделът предлага полезен товар, увеличен до 1,1 тона.

- Kangoo Z.E. Concept е градски електромобил, предвещаващ обновяването на гамата на Kangoo, която се очаква през 2020 г. С изваяна и динамична конструкция моделът може да бъде адаптиран към промените в работната среда и мобилността.



След премиерата на концептуалния модел EZ-PRO, Groupe Renault продължава да се подготвя за бъдещето чрез проучване на нови предложения за куриерски услуги с EZ-FLEX, електрическо и свързано, компактно и маневрено превозно средство.

Със своите 120 години опит и лидерство на пазара на лекотоварни и електрически лекотоварни автомобили в Европа от 1998 г., Groupe Renault постави нов световен рекорд за продажби през 2018 г. с 619 229 автомобила. Компанията затвърждава позицията си не само в Европа, но и в Латинска Америка и в Азиатско-тихоокеанския регион. Renault е европейски пионер и лидер в електрическите лекотоварни автомобили (с пазарен дял от 46,2%), главно с Kangoo Z.E.

Groupe Renault демострира силно лидерство на пазара на лекотоварни автомобили и затвърждава амбицията си да превърне Алианса Renault-Nissan-Mitsubishi в първия световен производител на лекотоварни автомобили с повече от 2,5 милиона продажби. Groupe Renault развива своето присъствие в Южна Корея с лансирането на Renault Master, в Латинска Америка, с новото Renault Kangoo, специално пригодено за нуждите на южноамериканските потребители и с пикапа Duster Oroch, най-продаваният автомобил в Аржентина и Колумбия. В Китай RBJAC (Renault Brilliance Jinbei Automotive Company) ще лансира седем лекотоварни модела (от които три напълно електрически) до 2022 г.

<< Обратно към новините