borsa.kamioni.bg - обяви само за автомобили за работа. Вижте ги!  Публикувайте вашата сега!  Абонирайте се още сега за 2018 г.  Изберете и спечелете с комбиниран абонамент  + 

КАМАЗ-овци потеглиха за рали Дакар 2018

14.11.2017

КАМАЗ-овци потеглиха за рали Дакар 2018

На 12 ноември, след традиционното представяне в на отбора в Тарловка, автомобилите на КАМАЗ-мастер потеглиха на далечен път - към старта на маратонското рали, започващо на 6 януари в перуанската столица Лима.

[✕]

Първият етап е до френското пристанище Хавър - там, на 23 и 24 ноември ще се проведе началният технически преглед и машините ще бъдат натоварени на ферибота, който ще ги пренесе до перуанското пристанище Калао.

представянето присъстваха президентът на република Татарстан Рустам Минниханов, генералният директор на КамАЗ Сергей Кагогин и други официални лица. Владимир Чагин, ръководител на отбора, представи състезателите и персонала, а техническият директор на отбора Владимир Губа демонстрира възли и агрегати, които са били усъвършенствани по време на подготовката за предстоящото състезание. Миннихамов, известен със страстта си към автомобилния спорт, тества състезателната машина на победителя от последния Дакар Едуард Николаев, както и новия състезателен камион с редови 13-литров двигател, с който ще участва екипът на Дмитрий Сотников.

Показан бе и новият камион за техническа поддръжка, който ще съпровожда отбора. Шасито с колесна формула 8х8 е разработено и подготвено в Научно-техническия център на КамАЗ, и може да се използва на терени, където е необходима висока проходимост.

Новият състезателен автомобил с 13-литров двигател се представи успешно на "Пътя на коприната 2017". Такъв двигател на машина с кабина над предните колела в Набережние Чьолни монтират за първи път и това е наложило множество промени както в конструкцията на автомобила, така и във външния му вид. Нововъведението е продиктувано от измененията в техническия регламент, които ASO, организаторите на Dakar, направиха целенасочено, за да ограничат хегемонията на руските екипажи, ползващи V-образни двигатели с работен обем 16,5 л. Състезанието през 2018 г. е последното, в което КамАЗ ще участва с двигателите на база Liebherr.

Руският отбор все още не е готов с въвеждането на нова машина с кабина, разположена зад предните колела - машина, чийто прототип КАМАЗ-Мастер показа и включи в състезания през 2016 година. А това е конструктивната схема, която с оглед на резултатите, показани в последните години с машини на Iveco и MKR, изглежда най-подходяща за състезанието.

Ето кои са екипажите на КАМАЗ-мастер, които ще се конкурират с пилотите с Iveco, MAN, Tatra, МАЗ, Renault, Scania и LIAZ за победата в Дакар 2018:
№ 500 Николаев-Яковлев-Рибаков
№ 502 Сотников-Ахмадеев-Мустафин
№ 507 Мардеев-Беляев-Свистунов
№ 515 Шибалов-Никитин-Романов.

<< Обратно към новините