EUROPART с наградата Най-добра марка

22.06.2017

EUROPART с наградата Най-добра марка

EUROPART e най-добрият търговец на резервни части за товарни автомобили и автобуси и за 2017 г. И бе отличен с отличието „Най-добра марка“.

[✕]

За пети път общо и за четвърти преден, EUROPART бе избрана за „Най-добра марка“ в категорията търговец на резервни части за товарни автомобили и автобуси. Читателите на специализираните списания trans aktuell, Fernfahrer и lastauto omnibus избраха водещия европейски търговец на части за товарни автомобили и сервизно оборудване отново на първо място и така оцениха професионалното и насочено към клиента обслужване, бързата и прецизна логистика и големия асортимент на EUROPART. Професионалистите от транспортния бранш отчетоха с това също и развитието на предприятието в последните години.

При връчването на наградата на 21 юни в замъка-резиденция в Лудвигсбург, ръководителят на EUROPART за Германия, Австрия и Швейцария, Олаф Гизен заяви: „Преди пет години за първи път бяхме удостоени с тази престижна награда, тогава не се надявахме, че това челно класиране ще се повтори в следващите години. Ние не сме въодушевили само за момента професионалистите в товарния транспорт, а сме ги убедили за постоянно, за продължително време, и ние сме особено горди с това. Сърдечно благодаря на нашия екип, който винаги е на разположение на нашите клиенти с висок професионализъм и голяма ангажираност и по този начин постави основите за спечелването на тази награда.

[✕]


EUROPART постигна голям успех и чрез избирането им за „Най-добра марка 2017“ в категорията Сервизна концепция. TrailerSTATION зае трето място като най-добра независима от производителя концепция, зад сервизните марки на двата германски производителя на товарни автомобили.

EUROPART се фокусира върху сегментите камиони, ремаркета и автобуси и се превърна в лидер на европейския пазар. За в бъдеще EUROPART ще се разраства още повече чрез органичен растеж, но и чрез коопериране с професионални партньори и чрез сливания в цяла Европа. През изминалите месеци вече са добавени много нови предприятия на EUROPART в Германия, Полша, Чехия, Литва и Латвия.

„Наградата за най-добра марка за четвърти пореден път показва, че клиентите ни оценяват нашата последователна стратегия. За нас тази награда не е нещо естествено и ние няма да лежим на тези лаври“, каза Пиер Флек, изпълнителен директор на EUROPART. „Отсега работим усилено да заслужим и в бъдеще доверието на нашите клиенти и доставчици и да ги подпомагаме професионално. Вече сме готови за бъдещето и ще използваме потенциала си, за да разширим още повече мрежата на EUROPART. Още в следващите седмици ще предприемем следващата фаза от своето развитие в Южна Европа. Ще отворим първото собствено предприятие на EUROPART в Испания, съвместно с един наш партньор, и ще го добавим към съществуващата разпространителска мрежа. Също и в Италия EUROPART скоро ще направи следващата крачка. Нашата ясна цел е в средносрочен план да бъдем един от основните играчи на пазара във всяка европейска страна“, подчерта Флек.

<< Обратно към новините