4% повече продажби отбелязва Opel през 2016

12.01.2017

4% повече продажби отбелязва Opel през 2016

За поредна година Opel/Vauxhall отбеляза увеличение на своите продажби спрямо предходната.

[✕]

На българския пазар Opel отбеляза ръст от почти 10%. Моделите, които допринесоха в най-голяма степен за увеличението на продажбите на марката в България са новата Astra (+60%), Meriva (+80%), Vivaro и Movano (+17%).

Според предварителните данни на компанията, през 2016 година автомобилният производител от Рюселсхайм е реализирал на пазара около 1,16 милиона автомобила. Tова означава увеличение в абсолютна стойност с около 46 000 или 4% в сравнение с предходната година и бележи най-високото ниво на продажбите от 2011 година насам.

[✕]

Opel успява да увеличи обема на продажбите си на 18 от 22 пазара, сред които тези в Германия, Испания, Холандия, Полша и България, както и пазарния си дял на дванайсет пазара. На европейския пазар като цяло пазарният дял на Opel/Vauxhall остана почти без промени на ниво от 5,73%. По-ниските нива на продажбите във Великобритания компенсираха в отрицателна насока увеличението на пазарния дял на многобройни други пазари в Европа.

В момента марката Opel е по средата на най-мащабната моделна офанзива в своята история и се очаква да представи 29 нови модела на пазара в периода от 2016 до 2020 година – седем от тях само през 2017 година. Именно затова, тази година преминава под мотото „7 през 2017“. Моделната офанзива през 2017 година ще бъде допълнена и от изключително привлекателен вариант на Opel Vivaro.

<< Обратно към новините