VDL Futura FHD2, Евро-6 за Груп Къмпани

25.03.2016

VDL Futura FHD2, Евро-6 за Груп Къмпани

Луксозен туристически автобус VDL Futura достави в края на януари СВ Трафик ООД, официален агент по продажбите на VDL Bus & Coach за България. Автобусът е поръчан от Груп Къмпани ЕООД. Това е четвъртият VDL Futura в парка на фирмата и първият, който покрива еконормите Евро-6.

[✕]

Доставеният автобус е VDL Futura FHD2 – 129. Моделът е с дължина 12,90 м и лежи на два моста. Нивото на оборудване е изключително високо, особено за българските стандарти и предпочитания. Конфигурацията е подбрана от клиента, за да осигури комфорт на шофьора и пасажерите при пътувания на далечни разстояния.

Двигателят е DAF MX11, Eвро-6 с максимална мощност 440 к.с. Предавателната кутия е автоматизираната ZF AS-Tronic 12AS2301 с интардер, трето поколение.

[✕]

Салонът разполага с 53+1+1 комфортни седалки VDL Class 300 “Luxe”, оборудвани с масички, мрежички за списания, стъпенки за краката и с функция за странично изтегляне и за накланяне на облегалките до 45 градуса назад. Всички седящи места са оборудвани с USB-порт за зареждане на мобилни устройства.

Автобусът е с допълнителен резервоар за гориво при обща вместимост 830 литра гориво. Превозното средство е оборудвано с прахосмукачка с централизирана система за почистване.

Предните светлини са биксенон със система за измиване на фаровете. От двете страни над прозорците на автобуса има монтирани по 4 LED светлини за допълнително осветяване на пространството около превозното средство. Нивото на сигурност е повишено освен, чрез стандартните системи и с Line Guard Assistant, Аdaptive Cruise Control и звуков сигнал за заден ход. Оборудването включва още подгряване на челното стъкло, допълнителен климатик за шофьора, кожен волан, DVD система с два монитора, аудио система Bosch Prtofesional Line с Bluetooth, камера за задно виждане с вграден дисплей на таблото, навигационна система Bosch Travelpilot, химическа тоалетна, два хладилника, луксозно изпълнение на спална кабина за втория шофьор, електрически бойлер с помпа в багажното помещение, кухненски блок, кафе машина…

Новият автобус вече работи по редовните линии на Груп Къмпани. За около два месеца работа наблюденията сочат, че разходът на гориво в реални условия е с около литър надолу спрямо автобусите на компанията, покриващи еконормите Евро-5.

<< Обратно към новините