Scania на метан могат да тестват клиенти в България

25.01.2016

Scania на метан могат да тестват клиенти в България

Клиентите на Scania в България имат възможността да тестват в реални условия демо влекач CNG/метан с мощност 340 конски сили.

[✕]

Тестовият автомобил е I петцилиндровия редови двигател OCO9 102 с работен обем 9,3 литра, мощност 340 к.с. и максимален въртящ момент от 1600 Нм в диапазона от 1100 до 1400 об./мин. Двигателят, емисионен клас Евро-6, значително надхвърля изискванията на тази норма, особено по отношение съдържанието на неизгорели частици (РМ) и въглеводороди. Влекачът е снабден с осем резервоара с вместимост по 103 литра всеки – или общо 824 л. Кабината е тип G, дълга 1900 мм, с легло и печка, и е боядисана в цвят слонова кост.

Окачването на предния мост е механично, на ресори с по 2 листа дебели по 32 мм. Акумулаторите са с капацитет по 225 Ач. Задното окачване е въздушно, с два пневмобалона/въздушни възглавници. Влекачът е оборудван с гуми Continental на всичките колела.

Сгъстеният природен газ (Compressed Natural Gas/CNG), в който преобладава метанът, е икономично решение за транспорт на къси разстояния или за регионален транспорт. Двигателите, работещи с метан, имат изключително добра горивна икономичност и отделят ниско количество вредни емисии. Камиони и автомобили, работещи с компресиран метан, все повече се налагат като икономично и екологично решение за регионален транспорт и пътнически превози в градски и крайградски условия. Двигатели на метан се вграждат в градски автобуси, камиони с шаси кабини, както и влекачи.

Камиони и автобуси Scania на метан/CNG са налични и за индивидуални поръчки.

<< Обратно към новините