Europart с нов дом в интернет: за по-бързо намиране на части и информация

24.11.2015

Europart с нов дом в интернет: за по-бързо намиране на части и информация

С новия си уебсайт EUROPART вече предлага на всички клиенти – интересуващи се и бизнес партньори още повече услуги, информация и по-бърз достъп до резервни части за товарни автомобили и сервизно оборудване. Освен това интернет страниците на EUROPART от познатия уеб адрес www.europart.net автоматично се пригаждат към големината на дисплея на всяко мобилно устройство.

[✕]

С новия си уебсайт EUROPART вече предлага на всички клиенти – интересуващи се и бизнес партньори още повече услуги, информация и по-бърз достъп до резервни части за товарни автомобили и сервизно оборудване. Освен това интернет страниците на EUROPART от познатия уеб адрес www.europart.net автоматично се пригаждат към големината на дисплея на всяко мобилно устройство. Така всички информации, функциите за търсене и преглеждането на асортимента от резервни части се показват оптимално и на таблети и смартфони.

„Освен изграждането на мрежата ни от филиали в цяла Европа, днес наброяваща над 230 търговски обекта в 27 страни, от стратегическо значение за нас са и онлайн услугите ни към нашите клиенти. Затова не само улеснихме онлайн достъпа до богатия ни асортимент от над 400 000 части, но и добавихме допълнителни функции за търсене, както и спомагателна информация за най-важните компоненти – и, разбира се, за всичко важно във връзка с нашето предприятие“, заяви Главният изпълнителен директор на EUROPART Пиер Флек.

Така например, направо от началната страница посетителят разполага с бързо търсене на филиали и сервизи, предоставящи услугите на ЕUROPART. Към основните елементи на новия портал на ЕUROPART спадат и интерактивни каталози, които не само се прелистват онлайн, а и в тях могат да се търсят части по каталожен номер. Когато потребителят влезе в системата, едно щракване върху избрания продукт го отвежда направо към съответната страница на системата ни за онлайн поръчки EWOS, която както и преди е съществена съставна част на интернет присъствието на компанията. Нови са и страниците за продуктите, организирани по продуктови групи, марки и типове превозни средства, в които бързо може да се намери желаната част. В допълнение потребителите виждат разнообразна информация и подходящи примери за продукти от богатия асортимент.

Значителна част от новия уебсайт на ЕUROPART заема представянето на собствената марка продукти ЕUROPART. Нейният асортимент вече обхваща над 6500 артикула. Освен консумативи и сервизно оборудване като химически продукти, масла и инструменти, клиентите могат да намерят богат избор от части за мостове и спирачки, шасита, принадлежности за двигатели, осветление и електрическа система, както и обзавеждане и принадлежности за автомобили. Като продукти с марката ЕUROPART могат да се закупят например спирачни дискове и накладки, филтри, пневморесори, чистачки и водни помпи.

За бъдещите служители, ЕUROPART предлага в новия си сайт собствен кариерен раздел. Тук кандидатите могат да получат информация за възможностите за работа в ЕUROPART, за компанията като работодател и за конкретни свободни позиции. Включени са данни за пряк контакт с отдела за човешки ресурси, както и възможност за кандидатстване онлайн.

Новият онлайн портал на EUROPART се намира на същия адрес както и досега: www.europart.net.

<< Обратно към новините